Koripallo.com

Kouvot - Korihait la 24.02.2007 klo. 17:00

Vihdoinkin kotivoitto?

• Kyllä!

Ääniä: 23 59,0%
  • Ei!

Ääniä: 16 41,0%

• Äänestäjiä
    39
Vs: Kouvot - Korihait la 24.02.2007 klo. 17:00

Joopa joo sanoi:
Ällöydestä en tiedä, mutta eilen muuten Yates kävi jotenkin vähän kuumana, siis pelitilanteiden ulkopuolella. Näytti käsimerkkejäkin sille toiselle tuomarille selän takana, Joutsillekin päin naamaa. Siis niin että toinen käsi nyrkissä pystyssä ja toinen käsi siinä kyynärtaipeessa vaakasuunnassa. Tai sitten käsitin tilanteen ja käsimerkin itse ihan väärin, voi olla niinkin. Ja jossain tilanteessa, oliskohan olleet muistaakseni Copeland ja Nelson, huutelivat toisilleen siinä kentällä naamat punaisina. Sopivatkohan jenkit itse pelikuvioista enemmän keskenään kuin Lehtosen kanssa?
Ei Nelson ja koiranaama kuvioista toisilleen huuda vaan siitä kumpi saa ottaa seuraavan heiton.

Joopa joo sanoi:
Jep huomasin saman. Iisalo ollut koko tilanteessa edes mukana, tuli tosiaan vaan kattomaan tilannetta siihen vierelle tilanteen lopussa ja sai virheen. Älytön tuomio, ihan arvottu virhe.

Ja yksinkin kun Yates oli pallon kanssa Kouvojen vaihtopenkin eessä jo ulkona kun syötti sieltä :D KOko penkki hyppäs ilmaa mut tuomarit ei, miksi? nokun molemmat seiso vierekkäin A katsomon eessä ;D Täähän nyt on tällästä ainaista tuomareiden arvostelua mut kyllä hävetti eilen... kyllä siellä sitten vihelletään ihan oikeinkin oikeisiin paikkoihin mut huolimattomuus paistaa läpi kyllä välillä ja pahasti

Mr.Bean sanoi:
Ja se yks kahakka missä kaikki oli maissa pallon kaa. Näin itse omin silmin kun Nelson löi oisko skjöldebrand ollut niin häntä johku jalkoihin kädellä :D ihan kunnolla.... ja kelle siitä tilanteesta vihellettiin virhe? IISALOLLE :D mies joka tuli mukaan viime hetkellä ja koskenukkaa koko kahakkaa :D minun tulkintani tilanteesta... älytön Joutsi...
http://www.kouvolansanomat.fi/files/Kosa_3105489.jpg

tätäkö tarkoitat?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.