Koripallo.com

Kouvot - Korihait la 27.3.

Vs: Kouvot - Korihait la 27.3.

JOEN SUU sanoi:
Heinonen pelaa koko ajan sitä kuuluisaa " sikaa ". Etenkin kyynärpäät viuhuu toisten naamassa ja ylävartalossa. On vain hyvä, että tuomarit puuttuvat siihen. Tuollaisille halonhakkaajille tuomarilinjan pitääkin olla tiukka. Ehkä kaveri oppii vielä.
Sami on herrasmies.

rööriroope sanoi:
Sami on herrasmies.

Pitää nykyään paikkansa. :)

JOEN SUU sanoi:
Heinonen pelaa koko ajan sitä kuuluisaa " sikaa ". Etenkin kyynärpäät viuhuu toisten naamassa ja ylävartalossa. On vain hyvä, että tuomarit puuttuvat siihen. Tuollaisille halonhakkaajille tuomarilinjan pitääkin olla tiukka. Ehkä kaveri oppii vielä.

Aika jäätävää kommenttia tuli kyllä.

3 eri tahon kanssa keskusteltuani näistä virheistä (kaikki puolueettomia!), oli lopputulos se, että 2 virhettä olisi olleet aiheesta ja kolme muuta HYVIN tulkinnanvaraisia. Ja jopa älyttömiä.

Fighter2 sanoi:
Aika jäätävää kommenttia tuli kyllä.

3 eri tahon kanssa keskusteltuani näistä virheistä (kaikki puolueettomia!), oli lopputulos se, että 2 virhettä olisi olleet aiheesta ja kolme muuta HYVIN tulkinnanvaraisia. Ja jopa älyttömiä.

Kouvot kannattajanakin näin asia jokseenkin näin. Ehkä kolme olisi ollut kohtuullinen. Nimittäin viimeinen hyökkääjänvirhe oli toki linjan mukainen, muttei ehkä puhtain virhe jos "sääntökirjasta" tarkistetaan...

Varmaan tuossa pelissä noin on tapahtunut. Mutta se ei tosin poista sitä tosiasiaa, että kaveri pelaa tosi rumasti. Tämä arvio niiden pelien perusteellaa, mitkä itse olen nähnyt.

Jäätävää kommenttia, mutta totta. Eikä siitä tarvitse hernettä vetää. Tämä on minun mielipiteeni.

Onkos se muuten vapaana tulemaan ensi kaudeksi Katajaan? Otetaan kyllä. Heinosen ja Salen kyynärpääviidakosta ei moni läpi tulisi.

JOEN SUU sanoi:
Varmaan tuossa pelissä noin on tapahtunut. Mutta se ei tosin poista sitä tosiasiaa, että kaveri pelaa tosi rumasti. Tämä arvio niiden pelien perusteellaa, mitkä itse olen nähnyt.

Jäätävää kommenttia, mutta totta. Eikä siitä tarvitse hernettä vetää. Tämä on minun mielipiteeni.

Onkos se muuten vapaana tulemaan ensi kaudeksi Katajaan? Otetaan kyllä. Heinosen ja Salen kyynärpääviidakosta ei moni läpi tulisi.
[/quote

Heinosella voimassa oleva sopimus Korihaitten kanssa kevääseen -2011

JOEN SUU sanoi:

Heinonen on virheherkkä kaveri, mutta likaisesta pelaajasta ei ole kyse, tiedät sen itsekin. Veikkaan, että olet nähnyt Heinosen kerran osuvan kyynerpäällä jotain päähän ja leimaat hänet "siaksi". Itse asiassa Heinonen saa ihan järkyttävän määrän heppoisia virheitä. Johtuneeko sitten siitä, että Heinoselle on "helppo" puhaltaa, kun kaveri tunnollisesti nostaa kätensä vihellyksen jälkeen, vaikka ei olisi hipaissutkaan vastustajaa.

Phenom sanoi:
Heinonen on virheherkkä kaveri, mutta likaisesta pelaajasta ei ole kyse, tiedät sen itsekin. Veikkaan, että olet nähnyt Heinosen kerran osuvan kyynerpäällä jotain päähän ja leimaat hänet "siaksi". Itse asiassa Heinonen saa ihan järkyttävän määrän heppoisia virheitä. Johtuneeko sitten siitä, että Heinoselle on "helppo" puhaltaa, kun kaveri tunnollisesti nostaa kätensä vihellyksen jälkeen, vaikka ei olisi hipaissutkaan vastustajaa.
Juurikin näin. Samaa kategoriaa Tero Laitisen kanssa. Nuorelle rivipelaajalle, joka ei tee itsestään numeroa ja joka painii jatkuvasti vastustajan jenkkejä (tai kotimaisia profiilipelaajia) vastaan korin alla, on helppo viheltää ns. 50-50 -tilanteista virhe.

Minunkin mielestäni Pete Heinonen on kaukana likaisesta pelaajasta. Siis halojaa, LIKAINEN PELAAJA? Ei hän soita suutaan kenellekään koskaan ja ottaa virheet aina vastaan kuin herrasmies, vaikkei niissä olisi pienintäkään järjen hiventä.
Heppoisesti ne jotkut virheet sieltä todellakin tulee.. Tyhmää touhua, jos tuomarit 50-50-tilanteissa laittaa virheen aina nuoremmalle pelaajalle.

Joo ja kyllä me Pete pidetään ihan Ukissa!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.