Koripallo.com

Kouvot - LaNMKY 3.12. Manskari

Vs: Kouvot - LaNMKY 3.12. Manskari

Tuossa Vesalan juttu:
http://www.kouvolansanomat.fi/Urheilu---Urheilu-uutiset/2008/12/04/Swift+johdatti+huippupeliin/200826282016/6

Vesalakin oikein innostui hehkuttamaan kouvojen peliä, mutta kai se sitten on sitä ollut, kun toiviaiseltakin aika vilpittömänoloiset hehkutukset. Mutta on tuo vaan hienoa luettavaa:

"Illan ykkösmies oli ehdottomasti Kouvojen pelintekijä Brian Swift, joka veti syksyn parhaan pelinsä. Swift viimeisteli 26 minuutissa 28 pistettä huimalla tarkkuudella: vapaaheitot 5/5, kakkoset 7/9 ja kolmoset 3/5. Jos mies olisi ollut edes keskivertoitsekäs, pistesaldo olisi noussut jonnekin 35:n paikkeille."

Tämä kaikki siis vain 26minuutissa. Normaalisti noi lähemmäs 30pistettä tehneet pelaa lähes koko ottelun. Nojoo, mutta hieno voitta ja hieno päänahka ja mitä parasta sarjakärki senkun tasottuu... Tulossa jännittävät lähtökohdat kevätpuolelle siirryttäessä.

EDIT: Ainiin ja yleisöä oli tilaston mukaan 1277, mikä on ihan kivasti ja taitaa olla kauden korkein lukema toistaiseksi.

Kouvola on pahismesta:
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1622532

on päässy pikkukaupunginpoikia oikeen iltasanomiin ;D

aknoh sanoi:
Pelin aikana kiinnitin huomiota mielestäni valitettavaan ilmiöön, jota en juuri muualla sm-korispaikkakunnilla näe ns. fanien taholta. Jo viime kaudella lahtelaisten fanien käytökseen otti kantaa jopa seuran päävalmentaja, mutta nyt kun faniporukan pomo on hieman hillinnyt omaa käytöstään, niin törkeästi kayttäytyvien ns. kannattajien määrä sen kun lisääntyy. Ja suuri osa hiljaisesti myötäilee keskisormen näyttäjien toiminnan niin vastustajapelaajia kuin tuomareita kohtaan. Aivan järkyttävää käytöstä, missä on se todellinen kannustaminen. Jokaisella mestaruussarjapaikkakunnalla on oma porukkansa, joka huutelee asiattomuuksia, mutta unohtaa oman joukkueensa kannustamisen. Kouvoillakin oli tänään niitä, mutta ei tässä mittakaavassa. Mutta lahtelaiset vetävät törkeydellään voiton. Harmi, koska uskon että kannustajissa on myös tosikannustajia. Lahden omassa joukkueessa on kuitenkin tosi tyylikkäitä pelaajia Teemu Laineen ja Ilkka Vuoren johdolla, jotka ansaitsisivat parempaa. Eräässä tällä kaudella Lahdessa näkemässäni pelissä eräs lahtelainen vieressäni sanoi pelin aikana, kun Urheilutalolla oli hiljaista Namikan ollessa vaikeuksissa ottelussa, että missä ovat ne loistavat kannattajat. Olin aina aikaisemmin luullut ja ajatellut Namikan kannustajien olevan koripalloa ymmärtäviä, mutta tänään petyin todella pahasti. Mietin, kun esim. Kouvolassa katsomossa oli paljon pieniäkin lapsia, että tajuavatko lahtelaiset minkälainen kuva Namikan kannustajista muodostuu. Enkä itse ainakaan mielellään veisi pientä lasta kuuntelemaan henkilökohtaisia törkeyksiä ja keskisormen näyttöä. Jostain voi tulla ehkä koriksen pelaaja, joka oppii, että vastustajat ja tuomarit ovat roskasakkia, joita ei tarvitse arvostaa. Muutamilla Namika Lahden kannattajilta puuttuu kyky suhtautua vastustajiin ja tuomareihin kuunioituksella.Toivoisin, että Namika Lahden seurajohto kertoisi oman mielipiteensä tähän käytökseen. Olen käsittänyt, että Namikalla on jonkinlainen kristillinen tausta. Lahden tapauksessa seurajohto ei voi vetäytyä vastuusta, koska olen käsittänyt että faniryhmällä on kiinteä sidos seuraan. Kuten sanoin kaikkialla on oma koripalloa ymmärtämätön törkeästi käyttätyvä ryhmänsä, mutta jos tämä on suomalaista fanikulttuuria, niin oman joukkueen kannustaminen on siitä kaukana.

Koko kritiikkiin en vaivaudu ottamaan kantaa, mutta todettakoon että Namikalla on kyllä kristillinen tausta, Namika FanClubilla sitä ei kuitenkaan ole. Faniyhdistys (lue: Namika FanClub ry) ei ole kiinteässä sidoksessa seuraan. Itse ryhmään kuuluneena voin todeta että keskisormia ei näytelty ja ylilyöntejä ei tapahtunut tällä kertaa. Kouvolassa tunnutaan vain asioista nostettavan väkisin isompi juttu kuin vastaavasti missään muualla paikkakunnalla jossa vierailemme. Teillä on siellä vielä pitkä matka mikäli fanikulttuuria aiotaan edes jotenkin nostaa.. Mitä itse kannustamiseen tulee, koko ottelun ajan sitä jamboreeta pyritään pitämään yllä, oli sitten ylä tai alamäki. Suosittelisin kovasti jatkossa myös Teidän ottavan osaa itse kannustukseen tänne kirjoittamasi kritiikin sijaan.

Eiköhän se oo vaa hyvä että jostain tulee ääntä muuten niin hiljasiin halleihin...

No, jos se tuomareille itkeminen ja vittuilu joka vihellyksestä on todellista fan clubin kannustusta, niin olkoon sitten niin.

mie

Kouvola ei kylläkään kuulu niihin hiljaisimpiin halleihin sarjassa.Kouvolassa sentään kannustetaan vaikka oma joukkue olisikin tappiolla.Tuomareille tietenkin välillä huudellaan niinkuin kaikkialla sekä välillä vastustajia yritetään ärsyttää.Kouvolassa en kuitenkaan ole koskaan kuullut kenenkään huutelevan mitään todella törkeää tai menevän henkilökohtaisuuksiin.Ja puhun nyt siis kouvot-faneista!

Ja mitä tulee tuohon, että tällä kertaa ei muka ylilyöntejä tullut namika faneilta niin ainakin meidän vieressä istuneet "fanit" huutelivat pelaajille kaikenlaisia törkeyksiä päin naamaa.En edes viitsi mennä siihen mitä kaikkea sieltä suusta päästeltiin.Näiden kyseisten tyyppien toimintaan olen kyllä jo valitettavasti vuosien varrella tottunut ja osaan odottaa joka kerralla samanlaista menoa.Yllättyisin positiivisesti jos edes kerran nämä tietyt henkilöt osaisivat käyttäytyä.Ei varmastikaan kaikki namika fanit samoin käyttädy, mutta näitä tyyppejä kyllä löytyy vaikka toisin väitetään.Mikä on valitettavaa niin vastustajan pelaajien,kannattajien,muiden lahtelaisten fanien sekä itse joukkueen kannalta!

Common sanoi:
Koko kritiikkiin en vaivaudu ottamaan kantaa, mutta todettakoon että Namikalla on kyllä kristillinen tausta, Namika FanClubilla sitä ei kuitenkaan ole. Faniyhdistys (lue: Namika FanClub ry) ei ole kiinteässä sidoksessa seuraan. Itse ryhmään kuuluneena voin todeta että keskisormia ei näytelty ja ylilyöntejä ei tapahtunut tällä kertaa. Kouvolassa tunnutaan vain asioista nostettavan väkisin isompi juttu kuin vastaavasti missään muualla paikkakunnalla jossa vierailemme. Teillä on siellä vielä pitkä matka mikäli fanikulttuuria aiotaan edes jotenkin nostaa.. Mitä itse kannustamiseen tulee, koko ottelun ajan sitä jamboreeta pyritään pitämään yllä, oli sitten ylä tai alamäki. Suosittelisin kovasti jatkossa myös Teidän ottavan osaa itse kannustukseen tänne kirjoittamasi kritiikin sijaan.

Olin tullut Kouvolaan katsomaan Sm-koriksen peliä, joten kouvolalaisia ei kannata syyllistää ja jos lahtelaisryhmä väittää, että kukaan ei korin alla näyttänyt keskisormea molemmissa käsillä LeMellen ollessa vapaaheitoissa, niin olen ihmeissäni tai sitten olen sokea ja kyseinen silmälasipäinen mies korin alla näytti varmaan varpaita. Huomasin muuten faniyhdistyksenne sivuilla säännön numero 7. oli aika mielenkiintoinen ja mietin miten sitä toteutetaan.

aknoh sanoi:
Olin tullut Kouvolaan katsomaan Sm-koriksen peliä, joten kouvolalaisia ei kannata syyllistää ja jos lahtelaisryhmä väittää, että kukaan ei korin alla näyttänyt keskisormea molemmissa käsillä LeMellen ollessa vapaaheitoissa, niin olen ihmeissäni tai sitten olen sokea ja kyseinen silmälasipäinen mies korin alla näytti varmaan varpaita. Huomasin muuten faniyhdistyksenne sivuilla säännön numero 7. oli aika mielenkiintoinen ja mietin miten sitä toteutetaan.
Myös minä huomasin tämän keskisormi homman. Ja Swiftin loukattua nilkkansa Lahtelais katsomosta kuului huuto paskat sitä mitään sattunut, sitä vaan väsyttää ! Kanervollekin sieltä huudeltiin varsin ivalliseen sävyyn vuoden tulokas huutoja moneen kertaan, mutta kummasti nekin huudot kaikkosivat antin parin komean kolmosen jälkeen irtiottovaiheessa.

Kaipa tämä sitten on sitä Lahtelaisten kuuluisaa oman joukkueen kannustamista.

Ja kun Common tarrasi siihen että Kouvolassa olisi vielä pitkä matka kunnon fanikulttuuriin niin vastaanpa siihen että et tainnut paljoakaan seurata viime vuoden välieriä ja finaaleita. Kiitos pikkukaupungin poikien voin kertoa että jos Kouvoilla on mielestäsi vielä pitkä matka fanikulttuuriin niin Lahdella se matka on lähes tavoittamaton. Harvemmin olen kuullut tämän teidän "faniryhmänne" laulavan katsomossa yhteen ääneen saatika sitten että se saisi koko Lahtelaiskatsomonosan laulamaan. Toisin kuin Kouvoilla.

olento sanoi:
Ja kun Common tarrasi siihen että Kouvolassa olisi vielä pitkä matka kunnon fanikulttuuriin niin vastaanpa siihen että et tainnut paljoakaan seurata viime vuoden välieriä ja finaaleita. Kiitos pikkukaupungin poikien voin kertoa että jos Kouvoilla on mielestäsi vielä pitkä matka fanikulttuuriin niin Lahdella se matka on lähes tavoittamaton. Harvemmin olen kuullut tämän teidän "faniryhmänne" laulavan katsomossa yhteen ääneen saatika sitten että se saisi koko Lahtelaiskatsomonosan laulamaan. Toisin kuin Kouvoilla.

Ikävä kyllä Teillä siltikin on pitkä matka kunnon fanikulttuuriin, mikäli Kouvolan katsojat lämpenevät vasta finaaleihin, ei voi missään määrin puhua varsinaisesta fanikulttuurista, vai olenko väärässä? Meillä Namika FanClubissa on totuttu lähtemään kannustamaan omia aivan ensimmäisestä ottelusta alkaen niin kotona kuin vieraissakin, sekä maajoukkuetta aina ulkomailla asti. Taisipa Pekkolan blogissakin Namikan fanit voittaa parhaan yleisön tittelin n.40% äänimäärällä. Teidän 'pikkukaupungin pojat' ei sen sijaan äänillä juhlinut. Äänestykseehän sai vaikuttaa koripallon ystävät ympäri maata, joten jossain muualla sentään osataan arvostaa Lahdessa tehtävää työtä fanitoiminnan edistämiseksi. Ehkä tekin vielä joku kaunis päivä.

Kouvojen kannattajia ei ikävä kyllä näy lähes yhdessäkään vierasottelussa. Kotipeleissäkään ei manskarilla näitä mainostamiasi lauluja juurikaan tunnu kuuluvan, eikä ole ikinä tainnut kuuluakkaan. Mitä viime vuoden finaaleihin tulee, oltiin kyllä katsomassa Namikan pelipaidat päällä ja kannustettiin Honkaa torvien kera, siitäkö johtuu moinen katkeruus? mene ja tiedä.

Common sanoi:
Mitä viime vuoden finaaleihin tulee, oltiin kyllä katsomassa Namikan pelipaidat päällä ja kannustettiin Honkaa torvien kera, siitäkö johtuu moinen katkeruus? mene ja tiedä.

Katkeruudesta puheenollen, mistäköhän se sitten mahtoikaan lahtelaisten Honka-kannustus johtua. Mene ja tiedä. Ja tälläkin kertaa taas keskustelu kannatuksesta aloitettiin ja jatketaan turhaan lahtelaisten puolelta... Kyllä se Kouvo-viha on tullut jo pikkuhiljaa selville, joten turha on aiheettomasti yrittää heittää paskaa Kouvokannattajien ja -yleisön niskaan. Vaikka katkeraahan se onkin, että "rakkaan" vihollisen kannattajat ovat myös vuosia kuuluneet parhaisiin kotiyleisöihin, jo paljon ennen pikkukaupungin poikia.

Common sanoi:
Ikävä kyllä Teillä siltikin on pitkä matka kunnon fanikulttuuriin, mikäli Kouvolan katsojat lämpenevät vasta finaaleihin, ei voi missään määrin puhua varsinaisesta fanikulttuurista, vai olenko väärässä? Meillä Namika FanClubissa on totuttu lähtemään kannustamaan omia aivan ensimmäisestä ottelusta alkaen niin kotona kuin vieraissakin, sekä maajoukkuetta aina ulkomailla asti. Taisipa Pekkolan blogissakin Namikan fanit voittaa parhaan yleisön tittelin n.40% äänimäärällä. Teidän 'pikkukaupungin pojat' ei sen sijaan äänillä juhlinut. Äänestykseehän sai vaikuttaa koripallon ystävät ympäri maata, joten jossain muualla sentään osataan arvostaa Lahdessa tehtävää työtä fanitoiminnan edistämiseksi. Ehkä tekin vielä joku kaunis päivä.

Kouvojen kannattajia ei ikävä kyllä näy lähes yhdessäkään vierasottelussa. Kotipeleissäkään ei manskarilla näitä mainostamiasi lauluja juurikaan tunnu kuuluvan, eikä ole ikinä tainnut kuuluakkaan. Mitä viime vuoden finaaleihin tulee, oltiin kyllä katsomassa Namikan pelipaidat päällä ja kannustettiin Honkaa torvien kera, siitäkö johtuu moinen katkeruus? mene ja tiedä.
Niin no se että yleisö ei esim. tuossa Lahti pelissä lämminnyt aivan äärimmilleen johtuu aivan täysin siitä että jos te ette pysty tuota parempaa vastusta antamaan niin joudutte valitettavasti tulevaisuudessakin tyytymään niihin keskisormiin ja ihmettelemään kuinka Kouvojen fanit eivät viitsi syttyä parhainpaansa päivänselvässä pelissä.

Ja tuohon että hilluu finaaleissa torvien kera Lahti paita päällä ja kannustaa täydellä sykkeellä Honkaa kertookin jo ihan tarpeeksi seurauskollisuudesta.

No mutta, katsotaan kuka siellä kevään finaaleissa kannustaa ja ketä. Josko saat taas suunnata nokan kohti Espoota ja kannattaa Lahti paita päällä Honkaa, koska Kouvojahan et meinaa kannustaa. Sittenhän se nähdään ken on katkera ja ken ei. Mene ja tiedä.

Ja vielä tuohon että laulut eivät ole kaikuneet kotipeleissä niin kyllä minä ainakin kuulin jokaisessa viime vuoden manskarilla käydyssä pudotuspelissä lauluja. Lahdessa niitä ei taideta kuulla edes finaaleissa. Vai kuinka väärässä olen?

Common sanoi:
Taisipa Pekkolan blogissakin Namikan fanit voittaa parhaan yleisön tittelin n.40% äänimäärällä. Teidän 'pikkukaupungin pojat' ei sen sijaan äänillä juhlinut. Äänestykseehän sai vaikuttaa koripallon ystävät ympäri maata, joten jossain muualla sentään osataan arvostaa Lahdessa tehtävää työtä fanitoiminnan edistämiseksi.

Vai oikein Pekkolan blogissa...??!!
Ja sitä varmaan lukee joku muukin kuin Lahtelaiset? Itse en edes ole kuullut moisesta koskaan. Ja siellä siis todettiin Lahti parhaaksi paikaksi? Just joo...varsin puolueeton paikka päättää moisesta asiasta.
Kyllä tässä liki 30 vuoden aikana on Lahdessa tullut istuttua "muutaman kerran", niin ei siellä ole sen "parempi" yleisö kuin monella muullakaan paikkakunnalla.

Jahas, näköjään provosoitumiskierre lähtenyt taas liikkeelle.

Jos nyt omia kommenttejani saan tähän väliin heittää, niin sanoisin, että Lahdella on ahkerimmat fanit ja toiminta on kaikista organisoiduimpaa. Se näkyy juuri vieraspeleissä, myös runkosarjassa, violettina faniryppäänä. Toisin kuin Common veikkaa, Kouvojen faneja käy toki vieraspeleissä ihan perus runkosarjamatseissa. Ongelmana on usein se, että porukkaa tulee henkilöautoilla ja sijoittuu toisistaan tietämättä eri puolille katsomoa kotiyleisön sekaan. Toiminta ei siis ole kovin organisoitua. Pleijareissa tosin kuljetaan fanibusseilla. Tarvittaisiin joku Virtasen kaltainen puuhamies tai seuran puolesta käden ojennus panemaan aluille jonkun näköisen fan clubin. Kuten viime keväänä nähtiin tällaiselle olisi tilausta Kouvolassa. Pikkukaupungin poikien luoma tunnelma etenkin finaaleissa niin koti- kuin vierasmatseissa oli jotain, mitä en kotoisessa liigassamme ole ennen nähnyt. Mutta, kuten sanottua, niin Lahden porukalta tällä hetkellä tasaisempaa suorittamista. Se näkyy luonnollisesti myös Pekkolan blogin äänestystuloksissa.

Edit: Fanitoiminta on sen verran mielenkiintoinen aihe, että siitä voisi keskustella ihan omassa ketjussaan.

Airball sanoi:
Vai oikein Pekkolan blogissa...??!!
Ja sitä varmaan lukee joku muukin kuin Lahtelaiset? Itse en edes ole kuullut moisesta koskaan.

Veikkaisin että yli 90% "säännöllisistä kp.comin korisliiga-ihmisistä" tietää pekkolan blogista ja useampi sata myös lukee sitä... ihan btw

olento sanoi:
No mutta, katsotaan kuka siellä kevään finaaleissa kannustaa ja ketä. Josko saat taas suunnata nokan kohti Espoota ja kannattaa Lahti paita päällä Honkaa, koska Kouvojahan et meinaa kannustaa.

Sinne finaaliin pitää jopa Kouvojen ensin pelata itsensä... Tällä hetkellähän mm. Lahti on sarjataulukossa ylempänä. Se on just näin.

DickJones sanoi:
Veikkaisin että yli 90% "säännöllisistä kp.comin korisliiga-ihmisistä" tietää pekkolan blogista ja useampi sata myös lukee sitä... ihan btw

Veikkaisin, että veikkauksesi ei osu lähellekään totuutta. Lahden fanien keskuudessa arviosi voi pitää paikkansa.

Laku Pedersen sanoi:
Jahas, näköjään provosoitumiskierre lähtenyt taas liikkeelle.

Jos nyt omia kommenttejani saan tähän väliin heittää, niin sanoisin, että Lahdella on ahkerimmat fanit ja toiminta on kaikista organisoiduimpaa. Se näkyy juuri vieraspeleissä, myös runkosarjassa, violettina faniryppäänä. Toisin kuin Common veikkaa, Kouvojen faneja käy toki vieraspeleissä ihan perus runkosarjamatseissa. Ongelmana on usein se, että porukkaa tulee henkilöautoilla ja sijoittuu toisistaan tietämättä eri puolille katsomoa kotiyleisön sekaan. Toiminta ei siis ole kovin organisoitua. Pleijareissa tosin kuljetaan fanibusseilla. Tarvittaisiin joku Virtasen kaltainen puuhamies tai seuran puolesta käden ojennus panemaan aluille jonkun näköisen fan clubin. Kuten viime keväänä nähtiin tällaiselle olisi tilausta Kouvolassa. Pikkukaupungin poikien luoma tunnelma etenkin finaaleissa niin koti- kuin vierasmatseissa oli jotain, mitä en kotoisessa liigassamme ole ennen nähnyt. Mutta, kuten sanottua, niin Lahden porukalta tällä hetkellä tasaisempaa suorittamista. Se näkyy luonnollisesti myös Pekkolan blogin äänestystuloksissa.

Edit: Fanitoiminta on sen verran mielenkiintoinen aihe, että siitä voisi keskustella ihan omassa ketjussaan.

Komppaan.. Eli lahtelaiset on aktiivisia kannustajia, hyvässä ja pahassa. Tärkeintä (mielestäni) on, että hulinaa ja mekkalaa on. Se, että joskus kuohuu yli, on toki syy kuningas alkoholin. Mut mitä sitten ? Korisliigassa on liikaa yhdentekeviä joukkueita, joilla ei ole kannatusta, ei tunnetta, ei yhtään mitään!

No Kouvolassa asuin joskus (01-03) , seurasin kuitenkin lajia jonniin verran, mm. ottelun jossa Jarno Nissisellä (?)
katkes jalka(?) kun lahden C.Edmonson kaatui päälle (muistaako kukkaan muu).

ELi, jo mm. silloin opin että manskarin yleisö on suamen asiallisin. Toisin sanoen, tuntee lajin säännöt ja "etiketin" , arvostan edelleen ko. ominaisuutta. Lahtelaiset lisää tähän kannattamiseen tunteen, se aiheuttaa juuri nämä jälki puinnit. Itse ajattelen, että ilman tunnettä koripallo on yhtä tyhjän kanssa. Pelaajille/tuomareille saa huutaa! Teille jotka tuotte penskanne otteluihin, joissa kuullluu alatyylin ilmaisuja, olkaa tyytyväisiä. Lapsoset oppivat kannattamisen jo varhain. Ehkä he ovat joskus lahessa huutamassa tuomareita maanrakoon. Ilman alatyylin ilmaisuja :p :p

Ahah! Jokavuotinen "kuka on paras kannattaja" väittely. Viime keväänä samaa vääntöä taidettiin käydä korihaiden kannattajien kanssa, jolloin kouvolalaiset saivat alunperin vihat niskoilleen manskarin torvikiellon takia. Mutta Laku tuossa aikasemmin toi esille varmasti monen mielipiteen ja itse olen ainakin ihan samoilla linjoilla. Lahtelaiset tekee hyvää työtä fanituksen suhteen ja tottakai kun paljon pelejä kiertää ja joskus myös miestä väkevämpää nauttii niin joku ylilyönti voi tapahtua ja kun se tapahtuu niin aika nopeasti yleistetään että niin tapahtuu aina... Mutta tosiaan namikan fan clubista voisi muutkin seurat tai seurojen kannattajat ottaa mallia, miten fanitus organisoidaan. Jokatapauksessa keskisormet ja loukkaantuneelle pelaajalle huutelut voitais jättää sinne pesäpallon ja lätkän puolelle ja tästä lienemme ihan yhtämieltä tapahtui tämmöistä kouvot-matsissa tai ei...

Mukavaa huomata että Kouvolasta voi tulla FanClubillemme myös asiallista ja positiivista palautetta.

raappa sanoi:
Jokatapauksessa keskisormet ja loukkaantuneelle pelaajalle huutelut voitais jättää sinne pesäpallon ja lätkän puolelle ja tästä lienemme ihan yhtämieltä tapahtui tämmöistä kouvot-matsissa tai ei...

Tästä olen täysin samaa mieltä, ikävää jos näin pääsi käymään. Loukkaantumisia ei missään nimessä kenellekkään toivota ja ottelut pitäisi pystyä ratkaisemaan ilman toisen joukkueen avainpelaajien loukkaantumisia tai vastaavaa.. Keskisormi-episodia en tosiaan ainakaan itse huomioinut, mutta toivotaan ettei jatkossa tarvi enää puida samaisia asioita vaan voidaan keskittyä positiivisempaan palautteeseen puolin ja toisin, kenties kohdataan kuitenkin pudotuspeleissä.

Joopa joo sanoi:
Katkeruudesta puheenollen, mistäköhän se sitten mahtoikaan lahtelaisten Honka-kannustus johtua?

Hongassa on pelityyliltään ja persoonaltaan enemmän miellyttäviä pelaajia. Etenkin Cummings ja Muurinen, joista Kimmo pelasi itsensä FanClubilaisten sydämmiin maajoukkueessa, Monte jo paljon aiemmin. Kouvoissa vastaavia pelaajia on ainoastaan Roope, joka on tervetullut Lahteen milloin vain. Kannatus ei siis missään nimessä johtunut vihasta Kouvolaa kohtaan. Vielä kun joku aurinkoinen päivä saamme tuoda torvet halliinne, niin voihan olla että kannustamme teitä jonkun toisen sijaan? sitä odotellessa :)

olento sanoi:
Harvemmin olen kuullut tämän teidän "faniryhmänne" laulavan katsomossa yhteen ääneen saatika sitten että se saisi koko Lahtelaiskatsomonosan laulamaan. Toisin kuin Kouvoilla.
:D Jes, pelastit päiväni!! Sä näät sen kaks matsii vuodesta siellä Manskarilla kun Kouvot pelaa Namikaa vastaan. Sen tosta voi päätellä, koska melkein joka matsissa Lahdessa huudetaan yhteen ääneen Lahti-huutoja yms, johon lähes kaikki yhtyvät ;). Sama tapahtuu usein myös vierasmatkoilla, varsinkin suurella joukolla.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.