Aika komeeta, voitin arvostamani nimimerkit Juzo, Henke ja King James! Mainitsinko jo sanan MINÄ?
koris.com Viestejä 5 148 Mar 19, 2020 #41 Aika komeeta, voitin arvostamani nimimerkit Juzo, Henke ja King James! Mainitsinko jo sanan MINÄ?
Henke Viestejä 2 088 Mar 19, 2020 #42 koris.com sanoi: Aika komeeta, voitin arvostamani nimimerkit Juzo, Henke ja King James! Laajenna klikkaamalla Et siis arvosta korishipstereitä NBA-tuokiota ja Palotietä?
koris.com sanoi: Aika komeeta, voitin arvostamani nimimerkit Juzo, Henke ja King James! Laajenna klikkaamalla Et siis arvosta korishipstereitä NBA-tuokiota ja Palotietä?
koris.com Viestejä 5 148 Mar 19, 2020 #43 Henke sanoi: Et siis arvosta korishipstereitä NBA-tuokiota ja Palotietä? Laajenna klikkaamalla Myös noita molempia. Palotien fanipojaksi myös kutsuttu joskus, hyviä selostuksia ollut tänäkin vuonna! Olen samalla operoinut itseni pankkiin.
Henke sanoi: Et siis arvosta korishipstereitä NBA-tuokiota ja Palotietä? Laajenna klikkaamalla Myös noita molempia. Palotien fanipojaksi myös kutsuttu joskus, hyviä selostuksia ollut tänäkin vuonna! Olen samalla operoinut itseni pankkiin.
Juzo Viestejä 1 724 Mar 19, 2020 #44 "Hieman" muuttui . Tyytyväinen täytyy olla: hyvässä seurassa tasasijoitus peräpäässä ja Palotietä käkättimeen.
"Hieman" muuttui . Tyytyväinen täytyy olla: hyvässä seurassa tasasijoitus peräpäässä ja Palotietä käkättimeen.