Vs: KP.com mock draft peli
No mitäpä tässä sen enempää tuhnuilemaan. En paljon NCAA:ta seuraa ja eurokorista pyrin välttämään kuin ruttoa, mutta pientä pohjaa on kuitenkin alla näiltä osin. Kävin läpi prospectit, joilla mahkut 1-4 sijoille ja tsekkasin Clevelandin tarpeet. Joukkueellahan periaatteessa on varsin pätevä takamieskaksikko Baron Davis-Ramon Sessions, toki kumpikaan ei mikään pitkän ajan ykköspointti tule olemaan. Baron roikkuu jengissä ainakin sen 2 kautta näillä näkymin ja Sessions ei vaan saa valmentajien luottamusta missään jengissä, vaikka välillä pistääkin hyviä lukemia taululle. Tai laittaa hyviä lukemia taululle, kun saa pelata omaa peliään. Siinä mielessä kai samanlainen pelaaja kuin minä omissa höntsyissä. Jos pelataan minun (Sessionsin) vahvuuksien ehdoilla, niin pärjään hyvin ja olen joukkueelle hyödyllinen. Jos taas pelataan muulla tavoin, niin katoan täysin kuvasta ja muutun tehottomaksi. Katselin Irvingin, Knightin ja Walkerin setit läpi, tässä arviot kavereista:
Irving - uus Conley, en näe potentiaalia Top10 NBA-pointtia korkeammalle. Ei varmastikaan viiden parhaan pointin joukossa kuin enintään satunnaisesti. Tämän kolmikon paras pelintekijä, mutta ei vakuuta minua silläkään osastolla NBA:n parhaimmistoon verrattuna.
Knight - Brandon Jennings Lite mutta ei basket case
Walker - Ylivoimaisesti paras scooraaja näistä, mutta alamittainen.
Paras pelaaja on Derrick Williams, mutta vähän jää kokopuolella tweeneriksi. Hicksonia ajettu sisään ja hieman on samaa mallia tämä kaveri.
Joukkue kaipaisi kyllä kunnon isoa sentteriä, harmi vaan että meikäläisen ollessa GM:nä euro trashiin ei kosketa edes nelospickillä. Eli nämä Kanterit, Valenciunasit ja muut saavat jäädä. Clevelandilla on myös jo oma afrikan projekti Eyengesta, joten Bissmäkkiin ei kosketa. Samaan syssyyn laitetaan SF/PF Vesely, ei asiaa Cavsiin tällä honkeylla.
Eiköhän siitä lähdetä, että otetaan se paras pelaaja eli Cleveland Cavaliers varaa Derrick Williamsin ensimmäisellä varausvuorolla. Motivaationa myös vittuilla kakkosena varaavalle Minnesotan Kahnin tuuraajalle. Ota vähe Irving kakkospikillä ja koko jengi täyteen pointteja mjäteeh?!!?