Koripallo.com

KP.com mock draft peli

Viestejä
943
Vs: KP.com mock draft peli

Dreier sanoi:
En tiedä draftiprospekteista hevonkukkua ja vielä vähemmän noista loppupään tyypeistä, mutta yhteisen hyvän puolesta voin ottaa Chicagon.

That's the spirit. Ja eihän ne varaajatkaan aina tiedä. Nopeesti sitä sellasen peruskäsityksen saa jos vähän kurkkii alan sivuja.
 
Viestejä
943
Vs: KP.com mock draft peli

Huh huh mikä lottery. Clevelandilla melkoinen säkä, paitsi siinä mielessä että draftin taso on aika heikko. Ei taideta ykköspickillä LeBron Jameseja tai edes Brad Daugherteja varata.

Tässä varausjärjestys. Pannaan homma käyntiin ensi viikolla.

1 CLEVELAND (King James)
2 MINNESOTA (Scoop J)
3 UTAH (kaksoisvee)
4 CLEVELAND (King James)
5 TORONTO (Sasha Vujacic)
6 WASHINGTON (Seisova paikka)
7 SACRAMENTO (Tipper)
8 DETROIT (iskender)
9 CHARLOTTE (Jukkka de la Hoya)
10 MILWAUKEE (dwayne)
11 GOLDEN STATE (green light)
12 UTAH (kaksoisvee)
13 PHOENIX (insur)
14 HOUSTON (Achilles)
15 INDIANA (Coachi)
16 PHILADELPHIA (the game)
17 NEW YORK (hillomunkki)
18 WASHINGTON (Seisova paikka)
19 CHARLOTTE (Jukkka de la Hoya)
20 MINNESOTA (Scoop J)
21 PORTLAND (asiakeskustelija)
22 DENVER (WoB)
23 HOUSTON (Achilles)
24 OKLAHOMA CITY (gheorge)
25 BOSTON (ruoska)
26 DALLAS (hamahakkimies)
27 NEW JERSEY (magic man)
28 CHICAGO (dreier)
29 SAN ANTONIO (Karismaattinen Donner)
30 CHICAGO (dreier)
 
Viestejä
9 123
Vs: KP.com mock draft peli

:D

Karma Cavaliersin puolella, vai johtuiko meikäläisen onnesta tuo pallojen pomppiminen. 8] Harmi tosiaan, ettei tuolla mitään superjannuja ole tarjolla, mutta luulisi ykkös- ja nelospickeillä pari hyvää rakennuspalikkaa löytyvän. En ole tosiaankaan vielä perehtynyt kauheasti draftin tarjontaan, mutta Clevelandin miehistöä katsellessa vääjäämättä katse suuntautuu takakentälle, eli sinne pitäisi ainakin pelintekijä löytää. Iso osasto on joten kuten reilassa Varejao-Hickson kaksikon ansiosta, toki nelossijalla otetaan sitten parasta mitä on tarjolla.
 
Viestejä
9 123
Vs: KP.com mock draft peli

Ja näköjään "asiantuntijapiireissä" pidetään Irvingin varausta Clevelandin ykköstekona. Pitää perehtyä tarkemmin, mutta sama nimi oli itselläkin ensimmäisenä mielessä kun näin Clevelandin varaavan ykkösenä.
 
Viestejä
9 123
Vs: KP.com mock draft peli

No mitäpä tässä sen enempää tuhnuilemaan. En paljon NCAA:ta seuraa ja eurokorista pyrin välttämään kuin ruttoa, mutta pientä pohjaa on kuitenkin alla näiltä osin. Kävin läpi prospectit, joilla mahkut 1-4 sijoille ja tsekkasin Clevelandin tarpeet. Joukkueellahan periaatteessa on varsin pätevä takamieskaksikko Baron Davis-Ramon Sessions, toki kumpikaan ei mikään pitkän ajan ykköspointti tule olemaan. Baron roikkuu jengissä ainakin sen 2 kautta näillä näkymin ja Sessions ei vaan saa valmentajien luottamusta missään jengissä, vaikka välillä pistääkin hyviä lukemia taululle. Tai laittaa hyviä lukemia taululle, kun saa pelata omaa peliään. Siinä mielessä kai samanlainen pelaaja kuin minä omissa höntsyissä. Jos pelataan minun (Sessionsin) vahvuuksien ehdoilla, niin pärjään hyvin ja olen joukkueelle hyödyllinen. Jos taas pelataan muulla tavoin, niin katoan täysin kuvasta ja muutun tehottomaksi. Katselin Irvingin, Knightin ja Walkerin setit läpi, tässä arviot kavereista:

Irving - uus Conley, en näe potentiaalia Top10 NBA-pointtia korkeammalle. Ei varmastikaan viiden parhaan pointin joukossa kuin enintään satunnaisesti. Tämän kolmikon paras pelintekijä, mutta ei vakuuta minua silläkään osastolla NBA:n parhaimmistoon verrattuna.
Knight - Brandon Jennings Lite mutta ei basket case
Walker - Ylivoimaisesti paras scooraaja näistä, mutta alamittainen.

Paras pelaaja on Derrick Williams, mutta vähän jää kokopuolella tweeneriksi. Hicksonia ajettu sisään ja hieman on samaa mallia tämä kaveri.

Joukkue kaipaisi kyllä kunnon isoa sentteriä, harmi vaan että meikäläisen ollessa GM:nä euro trashiin ei kosketa edes nelospickillä. Eli nämä Kanterit, Valenciunasit ja muut saavat jäädä. Clevelandilla on myös jo oma afrikan projekti Eyengesta, joten Bissmäkkiin ei kosketa. Samaan syssyyn laitetaan SF/PF Vesely, ei asiaa Cavsiin tällä honkeylla.

Eiköhän siitä lähdetä, että otetaan se paras pelaaja eli Cleveland Cavaliers varaa Derrick Williamsin ensimmäisellä varausvuorolla. Motivaationa myös vittuilla kakkosena varaavalle Minnesotan Kahnin tuuraajalle. Ota vähe Irving kakkospikillä ja koko jengi täyteen pointteja mjäteeh?!!?
 
Viestejä
7 441
Vs: KP.com mock draft peli

King James sanoi:
No mitäpä tässä sen enempää tuhnuilemaan. [MINÄ] En paljon NCAA:ta seuraa ja eurokorista [MINÄ] pyrin välttämään kuin ruttoa, mutta pientä pohjaa on kuitenkin alla näiltä osin. [MINÄ] Kävin läpi prospectit, joilla mahkut 1-4 sijoille ja [MINÄ] tsekkasin Clevelandin tarpeet. Joukkueellahan periaatteessa on varsin pätevä takamieskaksikko Baron Davis-Ramon Sessions, toki kumpikaan ei mikään pitkän ajan ykköspointti tule olemaan. Baron roikkuu jengissä ainakin sen 2 kautta näillä näkymin ja Sessions ei vaan saa valmentajien luottamusta missään jengissä, vaikka välillä pistääkin hyviä lukemia taululle. Tai laittaa hyviä lukemia taululle, kun saa pelata omaa peliään. Siinä mielessä kai samanlainen pelaaja kuin [MINÄ] omissa höntsyissä. Jos pelataan [MINUN] (Sessionsin) vahvuuksien ehdoilla, niin [MINÄ] pärjään hyvin ja [MINÄ] olen joukkueelle hyödyllinen. Jos taas pelataan muulla tavoin, niin [MINÄ] katoan täysin kuvasta ja [MINÄ] muutun tehottomaksi. [MINÄ] Katselin Irvingin, Knightin ja Walkerin setit läpi, tässä arviot kavereista:

Irving - uus Conley, [MINÄ] en näe potentiaalia Top10 NBA-pointtia korkeammalle. Ei varmastikaan viiden parhaan pointin joukossa kuin enintään satunnaisesti. Tämän kolmikon paras pelintekijä, mutta ei vakuuta [MINUA] silläkään osastolla NBA:n parhaimmistoon verrattuna.
Knight - Brandon Jennings Lite mutta ei basket case
Walker - Ylivoimaisesti paras scooraaja näistä, mutta alamittainen.

Paras pelaaja on Derrick Williams, mutta vähän jää kokopuolella tweeneriksi. Hicksonia ajettu sisään ja hieman on samaa mallia tämä kaveri.

Joukkue kaipaisi kyllä kunnon isoa sentteriä, harmi vaan että [MINUN] ollessa GM:nä euro trashiin ei kosketa edes nelospickillä. Eli nämä Kanterit, Valenciunasit ja muut saavat jäädä. Clevelandilla on myös jo oma afrikan projekti Eyengesta, joten Bissmäkkiin ei kosketa. Samaan syssyyn laitetaan SF/PF Vesely, ei asiaa Cavsiin tällä honkeylla.

Tämä leikkihän lähti nätisti liikkeelle, kun "King James" keskittyi korostamaan omaa ramonsessionsmaista rooliaan ja omia ennakkoluulojaan. Sääli sinänsä, sillä mock draftin ensimmäisen varauksen kanssa pelleileminen heijastuu läpi koko draftin.

No eipä siinä mitään. Kukin leikkii tyylillään.

Mutta tästä huolimatta en usko, että B-Butt Davis ja Ramon Sessions ovat niin kova pointtikaksikko, että Cleveland oikeasti skippaisi draftin parhaana pelaajana pidetyn pelaajan. Tai itse en siis tiedä aiheesta juuri mitään, mutta esimerkkejä oikeiden asiantuntijoiden ekaan varaukseen liittyvistä näkemyksistä löytyy esimerkiksi täällä (Irving), täällä (Irving), täällä (Irving), täällä (Irving) ja täällä (Irving).

Eiköhän siitä lähdetä, että otetaan se paras pelaaja eli Cleveland Cavaliers varaa Derrick Williamsin ensimmäisellä varausvuorolla. Motivaationa myös vittuilla kakkosena varaavalle Minnesotan Kahnin tuuraajalle. Ota vähe Irving kakkospikillä ja koko jengi täyteen pointteja mjäteeh?!!?

Oikeat NBA-joukkueet kuulemma valitsevat pelaajansa juurikin tällä samalla heuristiikalla: "Meillä on draftin ykkösvaraus. Kenelle sitä pitäisi vähän vittuilla?"

*loppuun jotain nasevaa footisfoorumilta*
 
Viestejä
9 123
Vs: KP.com mock draft peli

Tein taustatyön ja tulin siihen tulokseen, että Derrick Williams on draftin paras pelaaja. Sitä paitsi Knight ja Walker ovat vain marginaalisesti Irvingia heikomman oloisia kavereita, kun taas D-Willille ei kilpailijaa löydy omalta pelipaikaltaan. No brainer siis, kun saan jomman kumman näistä sitten kaveriksi nelospickillä (ehkä).

Missään nimessä B-Diddy ja Sessions eivät ole mikään ratkaisu joukkueen tulevaisuuden kannalta, ja Williamsin osaamisessa on päällekkäisyyttä Hicksonin kanssa, mutta käsittääkseni en tässä yritä apinoida Chris Grantin ajatuksenjuoksua, vaan tehdä päätökset omien ajatuksieni pohjalta.

Perustelut ovat mielestäni riittävän hyvät.

Ja kuten sanottua, en myöskään GM:nä arvosta euromörköjä, joten nelosvuorolla ei Kanteria varata vaikka Chris Ford niin sanoisikin oikeasti tapahtuvan.
 
Viestejä
943
Vs: KP.com mock draft peli

Peli avattu ja pallo nyt Minnesotalla. Vaikka Irving nyt melkeinpä jokaisen mockin kärjessä majaaleekin, ei minun mielestäni Williamsin varaaminen mitään pelleilyä ollut. Williams oli vielä viikko sitten esim nbadraft.netin listalla 1-paikalla, ja vaikka Irvingistä parempi pro tulisikin, voi Williamsista olla enemmän hyötyä Cavsille ainakin lyhyessä juoksussa. Walkeria ja Knightia Cleveland pääsee nyt harkitsemaan point guardiksi parin pickin päästä.

Olisiko vieläkään halukkaita Washingtonin ja Houstonin draftaajiksi?
 
Viestejä
1 729
Vs: KP.com mock draft peli

:D

Noniin King Jamesille kiitosta jättämällä mulle paremman pelaajan.

Williams oli todennäköinen, mutta nyt sitten mietitään muita vaihtoehtoja. Irving on nyt BPA, mutta Minny on tullut aika surullisen kuuluisaksi pointtiensa kanssa toheloinnista. Rubion tilanteesta ei ole tarkkaa tietoa, mutta hänen pelejään Barcassa seurailtuna ei hän mikään sateentekijä tulisi olemaankaan. Toinen pointti Johnny Flynn pärjää liigassa säälisesti, muttei tulle olemaan riittävä vaihtoehto pitkällä tähtäimellä.

Isossa päässä on pakko toivoa, että Love ei jää vain skrubujengin riparihuoraksi, vaan nostaa itsensä 'uudelle tasolle'. Anthony Randolphin on pitänyt tehdä läpimurto jo vittu tuhat kertaa, ehkä tänä vuonna... Nikola Pekovic löytyy poppoosta myökin. Enes Kanteriin ei ole varaa riskeerata. Muita hyviä isoja ei draftissa olekaan. :(

Tämä olikin helppoa:
*pärinää*
Minnesota Timberwolves valitsee Kyrie Irvingin toisella vuorolla

Kemba Walker oli mun suosikkipelaaja NCAAssa tällä kaudella, mutta Irving on kuitenkin potentaalisempi. Pointti on nykykoriksen tärkein pelaaja.

Ensikaudella Wolves pelaa sitten small-ballia Irving-Flynn-Johnson-Beasley-Love -viisikolla. Toisaalta Flynn voidaan tuoda penkiltäkin ja heittää vaikka Darko( ::)) sisään.
 
Viestejä
563
Vs: KP.com mock draft peli

Voisin ottaa yhteisen hyvän nimissä Washingtonin niin saavat kaikki joukkueet omistajansa. Wizardsin pelejä katsoin lähinnä John Wallin takia kauden mittaan muutamia, mutta ainakaan oma mielenrauhani ei enempää kestänyt. NCAA-matseja tuli katsottua kohtuullisesti, mutta europelaajiin pitää vielä tutustua tarkemmin. Palataan parin päivän päästä kutospickin kanssa asiaan.
 
Viestejä
943
Vs: KP.com mock draft peli

hieno juttu että kaikki joukkueet saatiin jaettua. Ja onnittelut minnesotalle irvingistä!
 
Viestejä
9 123
Vs: KP.com mock draft peli

Utahille varaavaa kaksoisveetä on varmaankin turha odotella saapuvaksi, koska kaveri on rekannut forkalle 8.5., jättänyt silloin ainoan viestinsä (tähän topiciin) ja sen jälkeen häipynyt taas kuvioista kokonaan.
 
Viestejä
943
Vs: KP.com mock draft peli

King James sanoi:
Utahille varaavaa kaksoisveetä on varmaankin turha odotella saapuvaksi, koska kaveri on rekannut forkalle 8.5., jättänyt silloin ainoan viestinsä (tähän topiciin) ja sen jälkeen häipynyt taas kuvioista kokonaan.

Katsotaan nyt, eiköhän se varaus tule. Laitoin juuri henkilökohtaisen viestin.
 
Viestejä
5
Vs: KP.com mock draft peli

With the third pick in the 2011 NBA Draft, The Utah Jazz select:

KEMBA WALKER, from university of Connecticut


Helppo varauspaikka tämä ei Utahille ollut. Kakkospaikalle ei tästä draftista löydy tarvittavan laadukasta pelaajaa (joskin Kemba pystyy pelaamaan pitkälti kuin kakkonen), ja isoja Utahilla löytyy riittävästi omasta takaa. Kanter, Biyombo, Valanciunas ovat kaikki erittäin mielenkiintoisia, mutta eivät kuitenkaan niin, että Jazz voisi tässä kohdin heitä napata. Walkerin vain lasken Knightia paremmaksi, pitkälti juuri sen takia että Kemba on niin kova jätkä ja vaikea nähdä ettei Walker pärjäisi liigassa. Se millä tavalla Kemba on kehittänyt heittoaan lyhyessä ajassa kertoo jotain kaverin suhtautumisesta lajiin.

(ja koska aistin ihailtavaa täpinää osassa pelin osallistujista, en tähän väliin ehdi kummemmin valintaa kommentoimaan, vaan annan estradin seuraavalle varaajalle. Itse tosiaan oletin, että 24.5 oli aloitus)
 
Viestejä
943
Vs: KP.com mock draft peli

Walker majailee myös omassa mockissani Irvingin ja Williamsin perässä kolmosena, joten minulla ei ole nokan koputtamista tuohon pickiin. Knightin rankkaus Walkerin yläpuolelle monilla sivuilla ihmetyttää juuri noiden mainittujen Kemban kovuuden ja kehittymisen takia. Okei, Knight ratkaisi pari peliä tournamentissa, mutta ei ole mielestäni vielä osoittanut osaavansa johtaa peliä. Kaiken lisäksi pelaajien iässäkään ei ole niin suurta eroa kun helposti luulisi. Walker on syntynyt vuonna '90, Knight '91.

1 CLEVELAND (King James): Derrick Williams
2 MINNESOTA (Scoop J): Kyrie Irving
3 UTAH (kaksoisvee): Kemba Walker
4 CLEVELAND (King James)
5 TORONTO (Sasha Vujacic)
6 WASHINGTON (Seisova paikka)
7 SACRAMENTO (Tipper)
8 DETROIT (iskender)
9 CHARLOTTE (Jukkka de la Hoya)
10 MILWAUKEE (dwayne)
11 GOLDEN STATE (green light)
12 UTAH (kaksoisvee)
13 PHOENIX (insur)
14 HOUSTON (Achilles)
15 INDIANA (Coachi)
16 PHILADELPHIA (the game)
17 NEW YORK (hillomunkki)
18 WASHINGTON (Seisova paikka)
19 CHARLOTTE (Jukkka de la Hoya)
20 MINNESOTA (Scoop J)
21 PORTLAND (asiakeskustelija)
22 DENVER (WoB)
23 HOUSTON (Achilles)
24 OKLAHOMA CITY (gheorge)
25 BOSTON (ruoska)
26 DALLAS (hamahakkimies)
27 NEW JERSEY (magic man)
28 CHICAGO (dreier)
29 SAN ANTONIO (Karismaattinen Donner)
30 CHICAGO (dreier)
 
Viestejä
943
Vs: KP.com mock draft peli

Tässä muuten Kyrie Irvingiin liittyvää pohdintaa nbadraft.netistä. Mies päätti jättää Chicagon leirin testit väliin ja ei varmasti ole vielä kirkossa kuulutettua että hänet varataan ykkösenä.


Kyrie Irving Skips Athleticism Testing

Kyrie Irving's decision to skip not only the Chicago combine workout but also the combine athleticism testing has to raise some eyebrows.

Not only does it set a bad precedent, it could influence future players into following suit (particularly if he ends up going first). It also raises the question about whether Irving is really back to 100%. Is he hiding something?

Could this decision cost him? It's possible.

His 10% body fat is extremely high for a guard. Has he been unable to fully workout after the season ended?

The Kyrie Irving we saw after he returned from injury in the NCAA tournament was not worthy of a top 10 pick. So the notion that Kyrie has "nothing to prove" is completely bogus. This development has to be horrifying for the Cleveland Cavs.

Could Cleveland instead opt for a more proven and NBA ready Derrick Williams and hope that Knight falls to them at 4, and take Kemba if he's gone?

Kyrie has been widely compared with Chris Paul. But to assume Irving can be anything close to Paul in the NBA is taking huge liberties. Irving lacks Paul's speed, athleticism and college experience. And the only point guards that have made a successful jump to the NBA with limited college experience have been freakish athletes (Marbury, Rondo, Rose, Wall).

Of all the freshmen that entered the draft (including Cory Joseph), Kyrie was the one that could have used another year of experience the most. His game has the most maturation left to develop and after missing 2/3 of his only season, he will be adapting to the NBA point guard position on the fly.

Expect a similar progression as Mike Conley with 2-3 years of struggling before things finally fall into place. Being taken #1 will not do Kyrie any favors as the expectations will be through the roof. But he's a mentally tough kid and should be able to persevere.

One thing is for sure, Irving will do extremely well during the interview process as he's a confident and charismatic kid.
 
Viestejä
9 123
Vs: KP.com mock draft peli

Joopa joo... Hyvä, että muuallakin herätään tähän asiaan. Taidan olla tämä kaveri huumeissa:

[youtube]THE_hhk1Gzc[/youtube]

Cavsin GM:nä näin kaksi poikkeuksellista pelaajaa tässä draftissa, Williams ja Walker. Lisäksi kunnioitin asiantuntijoiden näkemystä Irvingin hyvyydestä, ottaen silti huomioon kaveria ympäröivät kysymysmerkit. Walkerin ollessa alamittainen, oli Williams helppo valinta. Tämän lisäksi nelossija antoi minulle mahdollisuuden valita yhden kolmesta takamieslupauksesta Irving, Walker ja Knight. Jos olisin ottanut jonkun näistä kolmesta ykkösenä, olisin menettänyt Williamsin ja ollut nelospickin kanssa tilanteessa, jossa en voisi ottaa toista näistä kavereista, koska niin tekisi vain Minnesotan Notch Johnson, David Kahn. Olisin joutunut gämbläämään jonkun euroletkun kanssa, enkä välttämättä olisi saanut siihen kaveriksi edes draftin parasta pelaajaa, jos edes parasta pointtia.

Brandon Knight on Cleveland Cavaliersin valinta numerolla neljä. Kaverilla on kokoa ja talenttia, pääsee kehittymään rauhassa Baron Davisin opastuksessa. Ramon Sessionsia voisi yrittää laittaa lihoiksi tämän draftin myötä. Katsotaan löytyykö ottajia ja millä hinnalla.

King James kuittaa draftin omalta osaltaan, tyytyväisenä lopputulokseen. Hetkinen...John Hollingerin ja Chad Fordin draftiarvosanat tulivat juuri espn:lle... Molemmat antoivat AA++, KIIMAA!!!

[youtube]aR9x8alen3I[/youtube]
[youtube]NjXBQDsTTug[/youtube]

DAN GILBERT: LEBRON JAMES...WE ARE COMING FOR YOU!!! IN FIVE YEARS!!!
 
Viestejä
9 123
Vs: KP.com mock draft peli

Varaahan Sasha Bargnanille lisää europelaajia ympärille. :D Suattaapi Toronton kannattajat olla aika tatti otsassa, jos taas tulee jotain "gutaa" valtameren väärältä puolen.
 
Viestejä
943
Vs: KP.com mock draft peli

Tämä Toronton #5 paikka saattaa olla ehkä koko draftin mielenkiintoisin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös