Koripallo.com

KTP 2009-2010

Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: KTP 2009-2010

pere sanoi:
Jep siltä näyttää..kuitenkin tasasempaa tiedossa kuin viime kaudella varsinkin Sopasen potkujen jälkeen. Kouvoilla taas "jenkkien rekrytointi" onnistunut hyvin...KTP:n rotaario edelleen kovin kapea- En ymmärrä miksi ykkösjoukkueessa pitää olla junnupelaajia jotka vain aistivat tunnelmaa???penkin jatkona.

Kapea? Mainitse yksi joukkue Korisliigasta jonka "rotaario" on leveämpi? KTP pelaa yleensä 9 pelaajan rotaatiolla, ja keskimäärin yhdeksänneksi eniten pelaa Clifton Jones. Jones pelaa keskimäärin 13 minuuttia per peli, eikä minkään muun joukkueen yhdeksäs pelaaja pelaa enempää. Tämä on tietenkin vain yksi tapa mitata leveää materiaalia, mutta kertoo ainakin sen ettei KTP:n rotaatio ole pieni/kapea.

Yhdeksässäkin pelaajassa on paljon haastetta. Ailus on haastatteluissa kertonutkin, kuinka harmittaa kun ei pysty antamaan niin paljon minuutteja kuin haluisi antaa. Junnuilla ei tähän yhdeksikköön ole mitään saumaa, paitsi selvien pelien loppuminuuteilla. Näin se vaan menee. Sitten kun junnu on harjoitellut ja kehittynyt niin hyväksi että ansaitsee näytön paikkansa niin sitten tottakai vastuuta.

KTP:n fanitoiminta/kannustus missä pelaa? Nykyään katsomossa tunnelma melkoisen vaisu, toisaalta viime vuosina yleisö on syttynyt pelin ratkaisuhetkillä jos joukkue on myös syttynyt taistelemaan. Rumpuryhmän (merkkarit) näkisin edelleen osana kannustusta, nythän kuuluttajan kehoituksesta jotkut yleisöstä lähtee taputukseen mukaan, vähäksi aikaa.

Joitakin uudistuksia toisin KTP:n hommaan mukaan jos itse pääsisin päättämään, hyvinkin pikaisesti ajateltuna mitä mieleen juolahti;

-Rumpuryhmä takaisin
-Yleisölle jaettaisiin edes joskus jotain kannustusvälineitä, vihree/valkoisia tietenkin.
-Musiikki alkulämmittelyssä, joku joukkueen yhdessä sopima henkeä nostattava biisi.
-Fanituotteita käyttävät(esim.pipoja, paitoja, kaulaliinoja yms.) saisivat nimellisen alennuksen ottelulipusta, vaikka euron kaksi tms
-Nettisivut, miksei kukaan päivitä...päivittäin tulee kuitenkin käytyä...nykyään turhaan. Vinkkinä sivuston päivittäjälle(jos sellaista on) KTP esiintyy
URHO TV:ssä kaksi kertaa joulukuussa.

Ps. Onneksi olen saanut olla KTP:n kultakausina katsomossa , silloin oli tunnelma oikeasti katossa!!
Pss. Tietty hyvääkin löytyy, uusi pubi=P

Hyvä 'Stevecotkan Pojat'. Kyllä se on aina kaksi pistettä rikka(ute)na rokassa. Tsemiä vaan seuraaviinkin peleihin. !

Lainaan (eilistä 11.11.09 klo 12:45 tullut viestiä) mukaillen:
"Yleisölle jaettaisiin edes joskus jotain kannustusvälineitä, ruiskukansinisiä tietenkin". - Se on Stevecotkan väri

pookinmäki sanoi:
Hyvä 'Stevecotkan Pojat'. Kyllä se on aina kaksi pistettä rikka(ute)na rokassa. Tsemiä vaan seuraaviinkin peleihin. !

Lainaan (eilistä 11.11.09 klo 12:45 tullut viestiä) mukaillen:
"Yleisölle jaettaisiin edes joskus jotain kannustusvälineitä, ruiskukansinisiä tietenkin". - Se on Stevecotkan väri

Ehkä Työväentalolta löytyisi sulle sopiva terapiaryhmä? Ai niin, sehän onkin nykyisin Konserttitalo. Entäpä Järjestötalo, löytyisiköhän sieltä veljessieluja... ;)
Vaikka kuinka koittaa ymmärtää taustojasi, niin ei jaksa ymmärtää, miten jaksat tällä yhden miehen sotaa...

Niin. Minä olen vain omaa mieltä asioista. Minulle tämä tuotteistettu koripallojoukkue on 'Stevecotkan Pojat'. Ymmärrän kyllä, että ilman 'isoa rahaa'=sponsoria ei Kotkassa Korisliigaa pelattaisi. Ja jännittäviä pelejä on ollutkin tarjolla, voittojakin tullut, ja toivottavasti niitä tulee jatkossa lisää.
Jos joku loukkaantuu (henkisesti) siitä, että minun joukkueeni oli KTP ja nimenomaan Karhuvuoressa, niin en sille mitään voi. Ja, mikäpä siinä, jos mielipiteeni perusteella joku haluaa asettaa diagnoosin ja tehdä hoitosuunnitelman, niin sillekään en voi mitään. Siitä vaan.
Toivon, että kotkalainen koripalloilu kukoistaisi jatkossakin. Kotka Basket ei olisi, siis minun mielestäni, huono nimi menestyvälle koripallojoukkueelle. - Korkeimman tason koripalloilussa pärjää vain rahalla, aate ei riitä mihinkään. Aatteeseen on kertalipun ostajallakin kuiteinkin oikeus, oletan.

pookinmäki sanoi:
Niin. Minä olen vain omaa mieltä asioista. Minulle tämä tuotteistettu koripallojoukkue on 'Stevecotkan Pojat'. Ymmärrän kyllä, että ilman 'isoa rahaa'=sponsoria ei Kotkassa Korisliigaa pelattaisi. Ja jännittäviä pelejä on ollutkin tarjolla, voittojakin tullut, ja toivottavasti niitä tulee jatkossa lisää.
Jos joku loukkaantuu (henkisesti) siitä, että minun joukkueeni oli KTP ja nimenomaan Karhuvuoressa, niin en sille mitään voi. Ja, mikäpä siinä, jos mielipiteeni perusteella joku haluaa asettaa diagnoosin ja tehdä hoitosuunnitelman, niin sillekään en voi mitään. Siitä vaan.
Toivon, että kotkalainen koripalloilu kukoistaisi jatkossakin. Kotka Basket ei olisi, siis minun mielestäni, huono nimi menestyvälle koripallojoukkueelle. - Korkeimman tason koripalloilussa pärjää vain rahalla, aate ei riitä mihinkään. Aatteeseen on kertalipun ostajallakin kuiteinkin oikeus, oletan.

Eipä tässä kukaan varmaan loukkaannu, ota vaan huomioon, että kun tuot omaa aatteellista taustaasi poikkeuksellisen voimakkaasti (poikkeuksellista lienee ainakin sitkeytesi, "delenda carthago"-lausetta toistanut herra saattaisi olla esikuvasi) esiin jokaisessa viestissäsi (johon sinulla on tietenkin täysi oikeus), asetat itsesi myös toisten foorumilaisten arvioitavaksi (meillä kaikilla myös lienee oikeus arvioida toistemme sanomisia, taitaa ihan olla osin tämän foorumin tarkoituskin).
Minulle väri on vihreä ja seuran nimi KTP, ihan 10-vuotiaasta jalkapallojuniorista vuonna 1968 asti, riippumatta poliittisesta taustasta. Isäni minua ei sinne halunnut päästää, katsos poliittisista syistä, syyt ymmärrän nyt aikuisena, mutta en koskaan hyväksy ;)

Kyllä Teillä, herra Haukkavuori, on oikeus arvioida toisten sanomisia. Minä en pysty arvioimaan toisten, saati Teidän sanomisianne, kun en esimerkiksi osaa puhua kielillä, siis "delenda carthago" ??? (viestissänne eilen klo 16:09). - Siispä arvaan. En minä legendoja halua karttaa. Se minun joukkueeni, alkuperäinen KTP on legenda. Tämä B on sitten jotain muuta. Toivottavasti siitäkin tulee legenda, omilla ansioillaan.
Koripalloa seuraan mielelläni Kotkassa oikein paikan päällä eli katsomossa, vaikka omaa joukkuettani ei enää Korisliigassa olekaan, ja toivon menestystä tälle 'Stevecotkan Pojille' ja sen kannattajille tietenkin. On upeaa, kun kotkalainen joukkue voittaa.
Helppoa peliä, eihän niitä tällä kaudella Korisliigassa olekaan, ei 'Stevecotkan Pojille' seuraavassakaan ottelussa ole luvassa. Mutta aina voi toivoa voittoa. Toivo voitti vaaleissakin. - Lisäksi pidän R. Ailuksen tavasta johtaa ja peluuttaa joukkuettaan. Nykyisellä voittovauhdilla eli -prosentilla jatkopaikka loppupeleihin kyllä varmistuu. - Olen tällaista mieltä.

vekkuli sanoi:
Onks kellää mitää tietoo Ryanin jalasta.Menikö kuin pahasti.

Mitä mitä??? Tämä tietohan vaikuttaa kierroksen pitkävetoon. Antaa tulla, faktaa pöytään!

Ryanilla on korkea kipukynnys joten siltä osin ei hätää. Eri asia sitten mitä valmennusjohto lääkärin lausunnon perusteella päättää. Sitä tietoa odotellessa... spekuloidaan!

Hienoa 'Stevecotkan Pojat' !!!
Kyllä riittää jännitystä ja sydämen tykytystä TekstiTV:n tulospalveluakin seuraten. Ja, pelithän jatkuvat yhtä jännittävissä merkeissä. Toivottavasti tämä 'Miihkaeli' ei 'topottele' liikaa 'pauntseja' väärään koriin. Isä-Lauri voisi pitää pojalle luennon siitä, mikä sopii ja mikä ei, Kotkassa kun ollaan.... ;) . No, ammattimiehiähän ovat (olleet) molemmat. Se tarkoittaa pelimoraalin osoittamista ja vastuuta, palkanmaksajaa kohtaan. Raha ratkaisee, varsinkin isoraha.
Taitaa tulla 'Steveco-Areena' täyteen katsojia, siispä ajoissa piljetin ostoon.

Kotka. KTP Basketin korisliigajoukkueen amerikkalaisvahvistus Ryan McDaden röntgenkuvien alustava analyysi toi
siinä mielessä hyviä uutisia, ettei nilkassa ole murtumaa. Seuraavaksi vuorossa on magneettikuvaus, jonka avulla pyritään selvittämään, mikä perjantain harjoituksissa muljahtaneessa nilkassa on vikana. Lisätietoja McDaden vamman laadusta on luvassa keskiviikkona.

Lähde: Kymen Sanomat

http://www.kymensanomat.fi/Urheilu---Urheilu-uutiset/2009/11/19/KTP%3An+kaikilla+amerikkalaisilla+vaivoja/200938021939/6

Niinpä vaan tämä 'Miihkaeli' pilasi B:n voittomahdollisuudet. - Näin maallikon mielestä ei tässä silti suurempaa hätää ole, kun voittoprosentti pyörii tuossa 50 nurkilla.
'Asiantuntijapiireissä' taas valmentajan ja pelaajien vaihtoviikot näyttävät tulevan ajankohtaisiksi. Vielähän tässä ehtii ennen kauden päättymistä erottaa ja rekrytoida puolen tusinaa valmentajaa ja pari joukkueellista pelaajia. Pitää kuulemma olla 'jenkkipointti', 'pari tarkettia' ja 'liukas parketti, partaveitsineen.
Kyllä kyllä...
"Siitäpä nyt tie menevi, ura uusi urkenevi
tuhdimmille donkkaajille, uljahammille uroille,
nuorisossa nousevassa, kansassa kasuavassa...",
mitä lajia tosin Kotkasta nyt B-kaudella näyttää puuttuvan, väitetään. Mutta valmennuksen ja pelitaktiikan taitajiahan täällä on tusinoittain, no halpuudesta en tiedä, halpamaisuuttakin kyllä heistä löytyy !!! - Eli Kotkassa ollaan !

Toivottavasti kuitenkin nykyvoimin B sarjassa sinnittelee ja paikkansa myös säilyttää. Pelit ovat ollet jännittäviä, ja ainakin tällaista tavallista katsojaa viihdyttäviä. - Ennen oli 'permanentti', siis joukkuemuotona, no, se oli silloin, mutta nyt... on 'voguena' tuollainen 'minimi-aikainen rypäs' eli miestä tulee kuin tuutista ja menee tiuhaan tahtiin 'katukuvaan', ainakin jos 'asiantuntijat' saavat päättää. - Arvelen kyllä, etteivät saa, onneksi !

Scousersin moderni kieliasu hieman hämmentää ja jättää omien mieltymysten mukaisesti päätettäväksi, mitä mieltä S. oli edellisen kirjoittajan tekstistä.
Minulle ainakin jäi hieman epäselväksi pitikö S. kirjoituksesta vai jopa vihasiko tätä. Ehkä kirjoittajan kannattaisi ottaa hymiöt avuksi selventääkseen tekstejään. ;)

Seuraavassakin tekstissä esitetyt ns. 'ajatukset' ovat vain mielipiteitä, minun m-i-e-l-i-p-i-t-e-i-t-ä-n-i, eivät yhtää sen enempää.
Edellisen kierroksen tuloksissa kotkalaisjoukkueen (minulle nykyisin SteB, ks. myös seuran kotisivuilta ilmeisesti ja toivottavasti uutta peliasua Isaac S:n esittelemänä) kannalta katsottuna iloisia asioita olivat Vilppaan, Kauhajoen ja FoKoPo:n tappiot. (Katajahan sinne alakvartiiliin ei jää pallottelemaan, vaan nousee, ja lujaa). Jatkossakin noiden kolmen joukkueen tappiot (no, niiden keskinäisiäkin pelejä valitettavasti on :) ) myös SteB:lle edistävät kotkalaisjoukkueen mahdollisuuksia säilyttää sarjapaikka ja sitten vaikka ylentyä aina 'pleijareihin' asti. Ne pelit ovatkin sitten oma 'maailmansa'.
Nyt ei näytä lainkaan huonolta. Tosin seuraava peli Pyynikki (joku lintulaji, samaan tapaan kuin Patolokki? :eek: ) hallissa Pyrintöä vastaan ei ole helppo, ylimieliselle Pyrinnöllekään. SteB voi yllättää, no, niinhän se aina tekee... 8] . - Hyvä Kotka !

Status
Viestiketju on suljettu.