vekkuli sanoi:Rupeis vaa hieroo Eerikin ja Youngin kans sopparii ens kaudest.
Eihän sitä vielä tiedä, jos vaikka Valavuori palaisi kehiin uuden seuran kanssa.JOEN SUU sanoi:Mitä, mitä? Onko kehä kolmosen sisäpuolelle perustettu joku uusi koripalloseura?
JOEN SUU sanoi:Mitä, mitä? Onko kehä kolmosen sisäpuolelle perustettu joku uusi koripalloseura?
;D ;D ;Dvekkuli sanoi:Ei se kaikilla ole pelkästään rahasta kiinni,myös osittain kiinni pelikavereista ja
miten seura on hoitanut pelaajan asiat.
Tottakai rahalla on suuri asia pelaajalle,MUTTA EI AINOA.
Pastori Pete sanoi:;D ;D ;D
Itse en olisi aivan noin sinisilmäinen tämän pelaajan ollessa kyseessä. Ja olen sata% varma, että vain ja ainoastaan raha ratkaisee, missä Eric pelaa. Ja melkoisen varma myös, että sopparia ei synny ennen kuin pelaaja on koittanut kaikki muut mahdolliset rahastuspaikat ensin(=heinäkuun loppu-elokuun puoliväli). Kaveri pelaa koko ajan useilla eri korteilla. Nytkin lienee sim-kortti auttanut lähettämään tekstareita, joiden perusteella arveltiin, ettei Kotkaan jää loppukaudeksi. Sitä en tiedä, moneenko paikkaan näitä tekstareita on lentänyt, mutta veikkaisin että määrä on isompi kuin 1.
Pastori Pete sanoi:;D ;D ;D
Itse en olisi aivan noin sinisilmäinen tämän pelaajan ollessa kyseessä. Ja olen sata% varma, että vain ja ainoastaan raha ratkaisee, missä Eric pelaa. Ja melkoisen varma myös, että sopparia ei synny ennen kuin pelaaja on koittanut kaikki muut mahdolliset rahastuspaikat ensin(=heinäkuun loppu-elokuun puoliväli). Kaveri pelaa koko ajan useilla eri korteilla. Nytkin lienee sim-kortti auttanut lähettämään tekstareita, joiden perusteella arveltiin, ettei Kotkaan jää loppukaudeksi. Sitä en tiedä, moneenko paikkaan näitä tekstareita on lentänyt, mutta veikkaisin että määrä on isompi kuin 1.
Tuntematta tapausta lähemmin voisi kommentoida, että jokainen seurajohto, joka tekee pelaajan kanssa sopimuksen ilman try outtia, ei ole edes divaritasoa. Varsinkin, kun sopimus alkaa kesken kauden, mutta muutenkin. Suomeen tulee niin paljon huonokuntoisia ja huonoja pelaajia, että try out on aivan must. Washingtonin tapauksessa tietysti olisi näin jälkikäteen ajateltuna ehkä voinut joustaa, mutta toisaalta mistäs sitä tietää etukäteen missä kunnossa pelaaja on, vaikka nimeä onkin. Uskoisin, että todelliset syyt siihen, ettei Washington mennyt Kauhajoelle ovat jotakin aivan muuta kuin tämä sumuverhona käytetty try out. Nämä syyt lienevät vain harvojen tiedossa ja jäävät meiltä suurelta yleisöltä salaisuudeksi.KuusaanPallo sanoi:Täällähän on alkamassa jo play-off-mainen provoilu
Onneksi "myrskyn silmässä" on pelaaja, joka on pelannut vähän isommissakin halleissa kuin Kauhajoella tai Forssassa... ei sillä, Forssassa ihan kiva halli.
Kuitenkin jos nyt lähdetään siitä, että mun mielestä seura, joka ehdottaa Washingtonin tasoiselle pelaajalle Try-outia SUOMESSA, tekee itsensä lähinnä naurettavaksi. Voisi kuvitella, että vaikka Washington on osoittanut olevansa taidoistaan huolimatta todella tervepäinen kaveri, hän kyllä kokee moisen kohtelun loukkauksena. Eli kyllä sen Washingtonin jatkon Kauhajoella töpeksi lähinnä divaritasoinen seurajohto!
pookinmäki sanoi:Ei teksti-TV huonosti palvele, mutta esim. sarjataulukon päivitys ja vähäisetkin ottelutilastot viipyivät ja ... viipyvät.
Vato Loco sanoi:Kotiotteluiden lisäksi boikotoit myös liiton nettisivuja?
Kyseessä lienee siinä tapauksessa ollut työväenopiston tietokoneet 8]Haukkavuori sanoi:Veikkaisinpa, että arvon pookinmäki käyttää julkisissa tiloissa olevia tietokoneita, niihin ei välttämättä aina pääse jne. Vaikka Suomea tietoyhteiskunnaksi kutsutaankin, ei kaikilla ole varaa kotilaajakaistaan saati sitten omaan tietokoneeseen. Se pääsee kovin helposti unohtumaan... Onneksi on olemassa mahdollisuus käyttää internettiä esim. kirjastoissa.