Vs: KTP 2011-2012
Mielenkiinnolla odotellaan nimiä, noilla vihjeillä pitäisi löytyä... Itse mietiskelin sellaista 193-198 korille ajavaa skoraajaa kolmospaikalle, KTP näemmä haalii numeroa pienempää kaveria.
KTP on kyllä vähän oudosti rakennettu joukkue, koska sekä Matinen, että Blue joutuvat pelaamaan vähän väärällä paikalla. Matinen, Blue ja Davis ovat kaikki nelospaikan pelaajia, ja useinmiten Blue joutuu pelata sentterinä ja Matinen kolmosta. Blue on kova kaveri, mutta riittääkö rahkeet painimaan isoja senttereitä vastaan? Davisin tilalle voisi tietysti ottaa puhtaamman sentterin, mutta silloin Matinen työnnetään rotaatioon, tai sitten kolmospaikalle.
Bellin kotiin lähettäminen oli ainoa oikea ratkaisu, ainoa mitä Bellin lähdön myötä häviää, on levypallovoima. Jos sieltä tulee nyt puhtaampi takamies, niin Blue, Davis ja Matinen vastaavat pitkälti levypallopelistä jatkossa. Siksi itse olisin hakenut small forwardia Bellin tilalle, Davis vaihtoon ja iso sentteri tilalle. Mutta minä olenkin vaan fantasiamanageri.