Koripallo.com

KTP 2013-2014

Vs: KTP 2013-2014

Eiköhän niitä pelaaja sopimuksiakin ala ilmaantua, etenkin nyt kun valmentaja on selvillä. Itse olen sitä mieltä että annetaan Antoonin nyt ihan rauhassa yrittää, eikä vedetä kaverilta mattoja jalkojen alta ennen kuin on edes ehtinyt aloittaa. Eipä silti että täällä helpolla pääsee...mutta toistan ettei minusta mikään huono valinta.
Joensuulle sen verran jos tätä lukee, niin yhä edelleen väitän Samin tulevan Joensuuhuun...

Vaiko Lahti?

manzu sanoi:
Vaiko Lahti?
Tätä minä epäilen, Lahteen vie miehen tie. Ponttiksesta vielä sen verran , mielenkiintoinen valinta nuori nälkäinen valmentaja. Näytön paikassa , toivottavasti saa kilpailukykyisen joukkueen valmennettavaksi. Heinosen,Vanttajan ja Hompan jatko omissa toiveissa.

Highpost sanoi:
Tuskinpa on Lahti Samin ensi kauden osoite. Välivuosi tai ulkomaat?
Joensuu?

MOBvilko sanoi:

En tiedä näistä jutuista mitään, mutten usko, ettei Toiviainen Lahteen palaa. Siellä ei resurssit tällä hetkellä riitä kärkitason joukkueeksi, jollaista Sami varmasti toivoo. Ja vähillä resursseilla Palviainen on tehnyt vähintäänkin kohtuullista jälkeä.

Sitä en kiistä, etteikö olisi mukava kyllä nähdä Sami Katajan valmentajana. Suomen mestaruuden voittanutta valkkua ei ole täällä ollutkaan ja tällaista ei voi mielestäni sivuuttaa, jos on vapailla markkinoilla.

hero sanoi:
otan osaa......ei näe joulua sillä tämä herra ei tule kestämään aidon koriskaupungin paineita ja vaatimuksia...valinta oli kyllä pettymys

Ponttis on erinomainen valinta, on ollut jo monta vuotta Suomen parhaita. Jo nuorena poikana teki hyvää duunia Kouvolassa mutta oli lähdettävä kun Toijala halusi alkaa valmentaa. Joku voisi tarkistaa, mutta mulle jäi sellainen kuva ettei tulos Toijalan aikana sillä kaudella ollut yhtään parempi kuin Ponttiksen.
Toisen kerran Ponttiksen piti lähteä kun Möttölälle piti saada valmennushommia ja HBA oli sopiva liiton posti, Ponttis sai väistyä.

Ponttis pärjää hyvin, jos Kotkan väki ei keksi että nyt pitää Piiparille, Poundsille tai Mäkelälle junailla valmennusposti. Jos Kotkassa on ensi kaudeksi samanlainen eli hyvä jenkkibudjetti, Kotka on taas 4 joukossa.

Europot sanoi:
Ponttis on erinomainen valinta, on ollut jo monta vuotta Suomen parhaita. Jo nuorena poikana teki hyvää duunia Kouvolassa mutta oli lähdettävä kun Toijala halusi alkaa valmentaa. Joku voisi tarkistaa, mutta mulle jäi sellainen kuva ettei tulos Toijalan aikana sillä kaudella ollut yhtään parempi kuin Ponttiksen.
Toisen kerran Ponttiksen piti lähteä kun Möttölälle piti saada valmennushommia ja HBA oli sopiva liiton posti, Ponttis sai väistyä.

Ponttis pärjää hyvin, jos Kotkan väki ei keksi että nyt pitää Piiparille, Poundsille tai Mäkelälle junailla valmennusposti. Jos Kotkassa on ensi kaudeksi samanlainen eli hyvä jenkkibudjetti, Kotka on taas 4 joukossa.

no aika näyttää....tuosta hba / möttölä junailusta niin kyllä tämä herra pontus on ollut myös liiton suojeluksessa ja kuulunut ns sisäpiiriin......missä herran näytöt...on kuulemma mukavan miehen maineessa ja junnumaajoukkueet pitää pojasta kun ei vaadi liikaa....mukavat miehet eivät yleensä pärjää mutta aika näyttää..itse en usko että herra pärjää kovien ja isojen poikien sarjassa

hero sanoi:
no aika näyttää....tuosta hba / möttölä junailusta niin kyllä tämä herra pontus on ollut myös liiton suojeluksessa ja kuulunut ns sisäpiiriin......missä herran näytöt...on kuulemma mukavan miehen maineessa ja junnumaajoukkueet pitää pojasta kun ei vaadi liikaa....mukavat miehet eivät yleensä pärjää mutta aika näyttää..itse en usko että herra pärjää kovien ja isojen poikien sarjassa

Pieti = mukava

Sellaistakin huhua on korviin kantautunut, että Törmälän ja Toiviaisen kemiat eivät sovi keskenään yhteen? Tiedä näistä sitten, kun kaikenlaista jorinaa on liikkeellä.

JOEN SUU sanoi:
Sellaistakin huhua on korviin kantautunut, että Törmälän ja Toiviaisen kemiat eivät sovi keskenään yhteen? Tiedä näistä sitten, kun kaikenlaista jorinaa on liikkeellä.

Miksi näin? Kyllä se Tuovi & Sten-duokin kelpaisi, mutta Juppe taitaa ainakin jäädä Lappeenrantaan.

En tiedä, miksi nuo kemiat eivät sopisi, mutta sellaista kuulin. Olisiko syynä vaikka Toiviaisen " vittumainen hymy " viime keväänä, kun huomasi Kukkamiehen loukkaantumisen niin pahaksi, ettei pystynyt enää pelaamaan. Itse ainakin katsoin ihan samaa.

Miksi muuten Juppe jäisi Lappeeseen, jos kaikki muutkin sieltä lähtee lähes uppoavasta laivasta?

Tietysti siellä Lappeessa on mukavia immeisiä, kuten Juppekin on kertonut. Varsinkin jiiri on varmasti ihan mukiinmenevä ja Hullu Edi myös. Mutta mukavat velikullat ei vaan aina riitä.

Mutta kuten kirjoitin, niin kaikki on huhuja ja niitähän joka kevät riittää.

Huhut ovat huhuja, itse kuulin Lahteen. Valmentaako vai ei siintä ei huhussa ollut mitään, mutta asustelemaan.

M3

Tuovi tuntuu olevan nosteessa, mihinkähän se perustuu. Viime kaudella Lappeessa hyvillä jenkeillä hyvä tulos. Tällä kaudella huonoilla jenkeillä huono tulos. En silti väitä etteikö voisi olla hyvä valmentaja.

M3 sanoi:
Tuovi tuntuu olevan nosteessa, mihinkähän se perustuu. Viime kaudella Lappeessa hyvillä jenkeillä hyvä tulos. Tällä kaudella huonoilla jenkeillä huono tulos. En silti väitä etteikö voisi olla hyvä valmentaja.

Rehellisesti sanottuna hieman samat tunteet. Itse odoti Namikalta parempaa kautta, 4 jenkkiä ihn kohtuullisia suomalaisia. Mutta varsinkin Cliff Jones Ruotsin liigan huipuksi kehuttu McKnight pahoja pettymyksiä.
Namikan pelitapa oli lähes koko kauden melko ikävää katsottavaa, vasta nyt näyttää peli auenneen joukkueena.

Sellainen hytinä kuitenkin on että Namikan rahatilanne on sellainen että alas lähtee Namika ja kilpailupäällikkö junailee Korihaille vielä yhden kauden aikaa yrittää.

Viime vuonna tähän aikaa oli mieletön fiilis, sellainen tunne että nyt mennään pitkälle ihan päätyyn asti. Hyvin roolitettu joukkue, ulkomaan avut vahvistuksia ja motivoitunut koutsi..Entä nyt, ei tossa joukkueessa ole kuin Heinonen, Matinen ja Curry jotka sytyttävät. missä on joukkuepelaaminen ja joukkueelle pelaaminen? Onko joukkueen sisällä niin isoja ristiriitoja että koko alkusyksyn meininki on menny sen takia täysin hukkaan...Sydämestäni toivon ettei tämä kausi tuo ihan mahdottomia tappioita, niin että ens kaudeksi jää edes vähän kassan pohjalle. Realistinen neljäs sija on kyllä aika maksimi suorituksen takana.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.