Koripallo.com

KTP 2014-2015

Vs: KTP 2014-2015

Gilesiin ei riitä rahat ainakaan vielä. Sponsorit kuntoon ja Devonne takaisin :) Tiedetään mitä saadaan eikä tarvita vaihtoruljansseja. Pelottaa, että ponttiksen haaviin jää jokin 210cm+ toistaitoinen tunarisentteri.. Toivon kuitenkin jotain tuttua ja turvallista. Siniseen Timoon ei riitä rahat varmaan koko korisliigajoukkueilla yhteensä, sen verran on ranskan pääsarjassa erilaiset hintalaput.

BJ:stä sen verran, että kovin on kyseenalainen valinta. Toki lopullinen tuomio vasta ekojen pelien perusteella, mutta vähän hirvittää ainakin paperilla. Joo kova scoraaja, mutta yliopiston kakkossarjan kavereita vastaan. Ja miten on pelinjohdon laita kovia eurochallenge porukoita vastaan? Jonttuko opastaa?..

Jefferson on loistava valinta. Eikö pre-season ole juuri sitä aikaa jolloin kokeillaan ja rakennetaan !
Niin, ei taida olla Toiviainen Kotkassa valitsemassa jenkkejä ei. Montakohan niistä viime vuoden seitsemästä oli hänen käsialaansa? Ainakin se edellinen Jeffersson ! Taisi muuten lähteä kotiin jo ennen kuin pelit edes alkoivat.

Ja Curry, eipä ole soppari ainakaan vielä tullut julki. Senhän piti olla selvää että 100.000 taalaa tärähtää tilille tosta vaan Italiasta, Belgiasta ja mitä noita nyt oli. Vaikka loistava pelaaja olikin, kolikolla taitaa olla toinenkin puoli. "Avopuoliso" sentään sai töitä Ruotsista. Hanke, Hanke, Hanke !!

Kolmatta odotellessa. (Iso mörkö, taitava vähän alimittainen vai urheilullinen blokit/levyt osasto)
Budjetti varmaan määrää melko paljon valinnan suuntaa. Riskillä vain, valinta aivan viime tinkaan ja hinta kohdalleen.

Kaksi vahvaa huhuahan vielä liikkuu. Milos: parin vuoden huilin jälkeen tervetuloa kehiin harrastus pohjalta ei palkka listoille.
Koivari: Sponsorit ratkaisee. Tuskin löytyy tarpeeksi rahaa, vaikka pelaisikin huomattavasti halvemmalla Kotkassa kuin Joensuussa, minne tulee todennäköisesti kaiken jälkeen päätymään. Ei Kotkalaiset yritykset ole valmiita talkoisiin. Tässä asiassa olisin mielelläni väärässä !!!

Kunhan se Pihvi käy SM kullan jatkeeksi hakemassa menestystä tai kokemusta MM-vesiltä, niin eiköhän sen jälkeen näihin kaikkiin avoimiin kysymyksiin saada jonkunlaisia vastauksia. (miellyttäviä tai sitten ei)

Jaahas, vai Timi Blue vapaana, pahoin pelkään ettei meidän talkoorahat riittäisi edes yhdeksi kuukaudeksi...mieluinen olisi kyllä muuten, nythän on tietysti katajalla oston paikka kun ei muuten ole palaajabudjetti vielä kulutettu... ;)

Oranssipaita sanoi:
Sami houkutellut Pohojanmaalle? ::)

Sen verran mitä olen budjeteista perillä, niin jossei karhun kimppalotossa ole ollut 7 oikein niin ei näy miestä pohojanmaalla. Sama pätee kyllä valitettavasti muihinkin korisliigajoukkueisiin, ellei Bluen agentti ole täysin seonnut päästään tahi unohtanut merkata hintalappuun pari nollaa perään. KTP:n aikanakin mies oli täysin alihinnoiteltu vaikka olikin pirun kallis. Ja tämä siis ennen Pro A kautta ranskassa.. Ainahan sitä toki saa toivoa ihmeitä ::)

CZ

Sinisen Timon joukkue putosi A-B:hen joten jonkinlainen tuuletus kävi joukkueessa.

Taitaa olla meidän sarjatasolla tonni sama kuin Timon kymppitonni, eli olen myös suht varma ettei nähdä kotosuomessa pelaamassa, varmaan ottajia löytyy Ranskasta tai Saksasta...

Milloinkohan sentteriuutisia kuultaisiin? Tosin aika mukavia huhuja kuuluu sen suhteen. Hyvää kannattaa odottaa, näin uskon.

Mitäs ne mukavat huhut ovat? Ainoat mitä itse oon kuullut niin Koivari ja Giles olleet tapetilla? Tuskin kumpikaan pukee KTP:n peliasua päällensä.

Mukavia huhuja olisi kiva kuulla, Giles ja Koivari voivat olla ohi budjetin, vaikkakin Giles lienee jonnii verran pienemmällä hintalapulla liikkeellä kuin esim timo sininen ja totuushan lienee se ettei halpaa ja hyvää sentteriä ole olemassakaan joten sentterihankintaan kannattaa satsata kaikki liikenevä euromassi

Waldemar sanoi:
Mitäs ne mukavat huhut ovat? Ainoat mitä itse oon kuullut niin Koivari ja Giles olleet tapetilla? Tuskin kumpikaan pukee KTP:n peliasua päällensä.

Kyllä mun mielestä Koivari ja Giles kuulostaa ainakin oikein hyvältä. Enkä pidä lainkaan poissuljettuna, että ainakin toinen noista nähtäis vihreävalkoisissa. Miksei jopa molemmat. Let´s see.

vieläks MILO treenaa basketin kanssa? Onkohan Barretti ja Mäkkäri ollu missään huhuissa ens kauden joukkuetta silmällä pitäen ?

#7 sanoi:
Kyllä mun mielestä Koivari ja Giles kuulostaa ainakin oikein hyvältä. Enkä pidä lainkaan poissuljettuna, että ainakin toinen noista nähtäis vihreävalkoisissa. Miksei jopa molemmat. Let´s see.

Giles voisi palatakkin Ktp:n paitaa mutta uskoisin että jos Koivari pelaa Suomessa pelaa hän Biisoneissa tai Katajassa.

Timo Sininen jatkaa Antibesin riveissä, mikäli Ranskan kielitaitooni on yhtään luottamista. Saataiskohan myö sitten iso D?

Kauhajoella ollaan jo liki varmoja että Giles menisi sinne, toivon pyhästi ettei näin ole, sillä jos kauhajokisilla on varaa Gilesiin, niin miksei sitten meillä...perkules

Kuuleman mukaan Gilesillä oli jo valmis sopimus Kotkaan, mutta joku henkilökohtainen asia oli esteenä Kotkaan tulolle.(??)(LL) Eikä edes agentti tiennyt Gilesin ja Toiviaisen touhuista selkänsä takana. Siis uutta matoa koukkuun KTP-Basket ! Antwine on varmasti ohjeistanut Gilesiä miten Kauhajoella selviää koko kauden !!

Joo onnea vaan Koutsi Toiviaiselle ja Kauhajoen fäneille. Mun arvostus Koutsi Toiviaista kohtaan on nyt ohi. Valitettavasti kertonee myös Kotkan taloustilanteesta tuo aika paljon. Varmaan kiva tulla Kotkaan ens syksynä...meinaan Toiviaisella.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.