Vs: KTP 2015-2016
Tän homman tekee surulliseksi juuri se, että seura ei voi tehdä mitään kun rahaa ei ole. Pahin visio mitä voi tapahtua on se että porukka alkaa boikotoida karkkarin kotimatseja, jää ne vähäisetkin tulot harmituksen vuoksi saamatta. Pääkoutsia ei voida erottaa, eikä uutta oo varaa palkata. Ero kahdeksanteen on jo kymmenen pistettä, ei enää riitä että lokit kaadetaan pari kertaa ja muutama hassu voitto saadaan sieltä täältä jos loukkaantumisia muiden joukkueiden avainpelaajilla. Ainut mikä tän voi pelastaa on se että pääkoutsi itse irtisanoo itsensä ja sit voidaan noilla rahoilla palkata joku tilalle esim. Ailus. Mutta eihän sekään maksa mitään jos annetaan Lödelle pääkoutsin vastuu, miksi Löde haluaa roikkua vuodesta toiseen kakkoskoutsina, jos ei tiukan paikan tullen uskalla ottaa vastuuta itelle. Pointtis huilimaan poppareille katsomoon, enää ei oo mitään hävittävää. Se ei riitä että Giles ja Barret yrittää kahteen pekkaan pitää matseja tasaisena. Mut lauantaina taas Karkkarille, jos ei muuta psyykkaamaan koutsia. Miä oon digannu tätä seuraa jo yli neljäkymmentä vuotta, ja loppuun asti katotaan pelit niin kun titanicin orkkateki. Tätä joukkuetta en jätä, on se niin tärkeä mulle pelaa se sitte Pantterista tai divarinoususta. Seura saa RAHAA vain jos karkkarilla on tupa täynnä ja myö vihreevalkoset ostetaan kaffetta ja makkaraa koko rahan edestä. Tsemppiä KTP, lauantaina nähdään.