Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
clikc sanoi:"...5/21 kausi ja jengin tippuminen 10 porukan korisliigasta? Eihän kukaan sua sen jälkeen palkkaa. Kai sä tajuat, ettet Kotkaa divarissa valmenna, sopaprissa lukee korisliiga."
KoriLeaks sanoi:Kai myös Kotkassa ymmärretään, että puhtaasti urheilullisin perustein Korisliigasta on tällä kaudella mahdotonta tippua?
KoRela sanoi:Valmentajan ja kahden jenkin vaihdot olisi jo aika iso muutos ja onnistuessaan mahdollisuudet olisivat vaikka mihin. Itse asiassa voisi ehkä laittaa kolme jenkkiä vaihtoon, eli Barret myös ulos. Ei ole ollut entisellä tasollaan ja loppukauden pelikunnosta ei ole takeita.
Mutta jos valmentaja menee vaihtoon, niin ehkä jenkkien hankinnassa kannattaisi odottaa hetki, että uusi koutsi pääsee vaikuttamaan valintoihin.
Mac sanoi:Jos Barrett on 'done', olisi uuden valmentajan ensimmäinen homma "muokata" Autreystä uusi Barrett. Olen varma että onnistuu. Nyt jo esim levypalloissa alkuperäistä kovempi.
kolina sanoi:Mission Impossible
Vaihdetaan Barrett ja Autrey. Isothan on pelannut mukiin menevästi, Herrerallakin alkaa pallo pysymään käsissä. Pointti on suurin ongelma, siihen pitää satsata.Mac sanoi:Mutta melkein pakollinen JOS Barrett ei toivu
Luulen ,että Herrera on edullinen ,kun on rookie. Näen hänessä paljon potentiaalia, kärsii varmaan eniten huonosta pointista,Mac sanoi:Tuo on totta, mutta jos nuo kolme vaihdettaisiin kunnolliseen pointtiin?