Koripallo.com

KTP 2017-2018

Vs: KTP 2017-2018

Nikkarinen on kova vahvistus, vielä kun sais ton Hortonin tilalle pelurin. No , kahdeksas tila on ihan mahdollinen, mut ei se oikein aiheuta mitään riemunkiljahduksia. Tsemppiä vaan joukkueelle.

Juu näin on, uusi jenkula hakusessa, kymärin mukaan halusi itse lähteä ???

Kova voitto Seagullsista, KTP koko pelin niskan päällä. Nyt oli sellaista koripalloa, minkä katsomisesta nauttii.

Ja oli muuten kova statement tämä voitto, kun saatiin tietää uusintaottelusta juuri 8]

Horton who?

_smaller.jpg

https://mikolla.kuvat.fi/kuvat/Koripallo/KTP-Basket/2017-2018/KTP-Basket+-+Helsinki+Seagulls+13.02.2018/

Loistava voitto, monessakin mielessä. Harmi, että Karhuvuoreen niin harvoin kerkeää.

Oli kyllä Edwin, Thomas ja Homppa kovalla pelipäällä. Ei tosiaan ollut Hortonia ikävä. Tuohon nyt sellainen nopea jalkainen Barrettin tyylinen vahvistus , niin a`vot.

Jeps todella mahtavaa taistelua, juostiin lokit suorastaan nurin. Minun toivomuslistalla olisi kaikesta huolimatta parimetrinen nelospaikan pelaaja joka pärjäisi jotenkin myös korien alla ( jos vaikka simssin virhetili tulisi täyteen ) ei oltais ihan pulassa

Eilen oli aloituksessa Nikkarinen, Thomas, Edwin, Pounds ja Simms eli Edwin oli ikään kuin se nelonen. Ei siinä sinänsä mitään vikaa ole, mutta jos mietitään esimerkiksi Kouvoja jossa on Skeen, Kaunisto ja Gipson niin on niissä pitelemistä pienellä kokoonpanolla. Siis Simmsille apuja. Eikä se automaattisesti sitä pelitapaa ns. passivoi kun otetaan iso. Onhan niitä nopeajalkaisia nelosia (ja senttereitä), jotka osaavat myös heittää.
KTP on muuten edelleen sarjajumbo kolmosissa, mikä on vähintäänkin outoa. Ehkä seurajohto haluaakin vakaan heittäjän. Tosin, Ailus toitotti nimenomaan "puolustus ensin" pelitapaa eli onko nyt mielipide sitten muuttunut?

Sellainen Horton 3.0 jolle ei levypallot ja puolustaminen ole vierasta.

Mac sanoi:
Sellainen Horton 3.0 jolle ei levypallot ja puolustaminen ole vierasta.
Joo ja sellainen joka saa korin altakin jotain sisään ;D Horton ei osannut muuta , kuin heitää omasta paikastaan kolmosen sisään n. 40%:sti.

Luulen että tullee joku "tuttu" jenkki. Ketäs sm-sarjassa pelanneita jenkuloita olisi tarjolla? nevöhöödin sisäänajaminen voi olla hankalaa sarjan tässä vaiheessa...

Tai sitten joku Reiskan Ruotsin ajan tuttavuus....

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Salon Vilpas lasketteli MM-karsintatauolle reilussa sarjajohdossa – Koripallo.com

Ailukselta kovaa tekstiä tappiomatsin jälkeen.

Lehdistötilaisuuden lopuksi KTP-luotsi otti oma-aloitteisesti esille ottelun jälkeiset tapahtumat.

– Kun peli loppui, yksi pelaaja tuli minun luokseni sanomaan ”Mä voin lähteä täältä helvettiin, jos sä et peluuta mua. Sä et voi tehdä tätä mulle näin, törkeää nolata mua.” En tiedä miten reagoida tuollaiseen. Tää on joukkuepeliä. Muut äijät vetää loppuverryttelyä ja tää yksi äijä tulee tivaamaan samaa asiaa.

– Se on väärin minua kohtaan, se on väärin joukkuetta kohtaan. Tämä on joukkuepeliä.

Ailus myös lupasi, että joukkueeseen olisi liittymässä uusi ulkomaalainen takapelaaja hyvin pian.

Twitterin puolella arvaillaan Simmsin saavan potkut ja uusi takamies on ex-Kouvot James Sinclair:confused:

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.