Vs: KTP 2017-2018
Perjantaina Kouvolassa
tamtam sanoi:Mikäs on eka peli jossa voi nähdä kaverin pelaavan ????
Perjantaina Kouvolassa
tamtam sanoi:Mikäs on eka peli jossa voi nähdä kaverin pelaavan ????
Joo ja sellainen joka saa korin altakin jotain sisään ;D Horton ei osannut muuta , kuin heitää omasta paikastaan kolmosen sisään n. 40%:sti.Mac sanoi:Sellainen Horton 3.0 jolle ei levypallot ja puolustaminen ole vierasta.
Lehdistötilaisuuden lopuksi KTP-luotsi otti oma-aloitteisesti esille ottelun jälkeiset tapahtumat.
– Kun peli loppui, yksi pelaaja tuli minun luokseni sanomaan ”Mä voin lähteä täältä helvettiin, jos sä et peluuta mua. Sä et voi tehdä tätä mulle näin, törkeää nolata mua.” En tiedä miten reagoida tuollaiseen. Tää on joukkuepeliä. Muut äijät vetää loppuverryttelyä ja tää yksi äijä tulee tivaamaan samaa asiaa.
– Se on väärin minua kohtaan, se on väärin joukkuetta kohtaan. Tämä on joukkuepeliä.
Ailus myös lupasi, että joukkueeseen olisi liittymässä uusi ulkomaalainen takapelaaja hyvin pian.
Kaikki eivät ilmeisesti kestä päävalmentajan omaa ailahtelevaa käytöstä. Hienoa, että pelaaja uskalsi sen sanoa.Salon Vilpas lasketteli MM-karsintatauolle reilussa sarjajohdossa – Koripallo.com
Ailukselta kovaa tekstiä tappiomatsin jälkeen.