Isompi jenkki joka pelannut Korisliigassa. Veikkaan että kyseessä on Devonne Giles
Toivottavasti ei enääIsompi jenkki joka pelannut Korisliigassa. Veikkaan että kyseessä on Devonne Giles
Tai sitten Kaminen jättää jälkeensä velkaiset rauniot...Milläköhän vipuvarrella tuo kauppa saatiin? Ihan vain ostajan markkinat? Ettei olisi KTP:n rekry-organisaatiossa jokin salainen loitsujen ja taikajuomien keittely-osasto?
Kun Jake ei itse uskalla kirjoittaa, niin välitetään tämäTai edes G-liigassa erinomaisen edelliskauden pelannut pelaaja?
Vai onko Vilpas hereillä, kun pistää tryout-pelaajan vaihtoon.Ostajan markkinoilta voi tehdä hyviä löytöjä! (Joku Vilpas vaihtelee jo häitiköitinsä tuotoksia.)
En nyt ehdi tsekkaamaan tarkemmin, mutta mulla on sellainen mielikuva, että Euroliiigan & muiden isojen eurooppalaisten huippusarjojen jenkkitähdet (nimenomaan ne tähdet) on pääsääntöisesti juuri tuota väliinputoajaosastoa. Siis pelaajia joilla kenties on yksittäisten otteluiden verran NBA-kokemusta, seilaamista NBA:n ja G-liigan (D-liigan) välillä, useita kesäliiga-esiintymisiä jne.Minä uskaltaisin arvella että tämä pelaaja paljastaa kuinka pieni ero on "NBA-pelaajalla" ja Korisliigassa pelaavilla amerikkalaisilla.