Itse en Kobrien kotipelejä katso pääasiassa juuri nimenomaan tuon salin ankeuden takia.Olisi miellyttävämpi katsoa vieraspelia Lapualta jos peli pelattaisiin jossain muualla kuin kusenkeltaisten valojen alla jumppasalissa. Tai jos Kobrat lopettaisivat tuon naurettavan kaatuiluin.
Itse en Kobrien kotipelejä katso pääasiassa juuri nimenomaan tuon salin ankeuden takia.
Joo-o, semmonen suoritus sitten vaihteeksi. Täytyy yhtyä Böökiin osittain, vaikkein Russoa vielä koneeseen laittaisikaan. Todella laiskaa ja munatonta suorittamista mieheltä. Sai useampaankin kertaan pallon postiin Järveä vastaan, mutta sen sijaan että olisi lähtenyt haastamaan, päätyi syöttämään pallon pois. Levypalloista puhumattakaan. +/- taisi olla herralla -16.
Niin, ne levypallot. Karhu vei levyt nimiinsä 46-34, hyökkäyslevyt 9-5. Peli oli tiukka, joten jos Karhuilta olisi evätty edes muutamat second chance pointsit, olisi lopputulos voinut olla eri.
En ole Kauhajoen pelejä hirveästi seurannut, joten kertokaa, onko Spencer ollut kaikissa peleissä noin tärkeä palanen? Nyt hänen kentällä ollesaan Karhu sai jatkuvasti runeja ja +/- ollessa +21 puhuu puolestaan.
Taitaa kyllä ollakkin liipasimellä tuo lähtölaukaus. Ihmeen pehmeän oloinen kaveri kyllä on. Jos vaihtoon , niin joku josta tietää mitä saa tilalle.Patalaiska Russo koneeseen.
No nyt tämäkin on todistettu, on kyllä pirun laiska jätkä...ja muutenkaan tuo porukka ei edelleenkään pelaa joukkueena, tällä jenkkinelikolla tulee lyhyt kevätCullen Russo ilmeisesti heitettiin ulos Fresnon joukkueesta alkuvuodesta 2017. Sitä ennen pelasi kuuden vuoden aikana neljässä high schoolissa ja kahdessa junior collegessa. Kaikista joukkueista joko heitettiin ulos tai lähti itse. Kaveria kuvaillaan erittäin lahjakkaaksi ja laiskaksi. Hmmm...
Tämä ei ole pelinrakentajasta kiinni, päästä/päistä tämä on kiinniKuten jo alkukaudesta kirjoitin heti parin pelin jälkeen, niin jenkkipelinrakentajan ktp ehdottomasti tarvii. Hyökkäyspeli on vieläkin ihan sekaisin, vaikka ollaan jo tässä vaiheessa kautta.. Nyt palloa käsittelee enimmäkseen Wesley, joka ei ole yhtään pelinrakentaja.. ktp:lla on jenkkeinä oikeastaan kolme pelaajaa, jotka pystyvät pelaamaan sentterinä. Pinkstonkin pystyy hyvinkin pelaamaan vitospaikkaa useampaa vastustajaa vastaan Korisliigassa. Russokin isona pelaajana enimmäkseen pyörii kolmosen kaarella, kun Pinkston tai Langford vie tilan sisällä. Toki Russo on laiskakin, joten hänet kannattaisi laittaa vaihtoon.
Tästä oon Topin kanssa samaa mieltä. Russo koneeseen ja parimetrinen yleispelaaja tilalle.Tämä ei ole pelinrakentajasta kiinni, päästä/päistä tämä on kiinni