Täällä on kyllä taas niin uskomattoman pessimististä nillitystä, että luulin jo hetkellisesti eksyneeni johonki katkeroituneiden marttojen keskustelukerhoon. Enkä ilmeisesti ollut edes kovin väärässä.
Omat junnut sitä, seurajohto tätä... Rakentava kritiikki on aina hyvästä, mutta yhtä ainoaa käytännössä toteutettavissa olevaa kehitysehdotusta en itse ainakaan ole vielä täällä nähnyt. Olisihan se hienoa, jos voitaisiin rakentaa junnujen ultimaattista kehitystä tukeva seurajärjestelmä, tarjota omille liigatasoisille pelureille enemmän rahaa kuin naapuri, palkata "kulissi" -valmentajien tilalle NBA-koutsit ja ottaa jenkeiksi Tim Blue, Sefton Barrett ja nuoruusvuosien loistossaan ollut Pounds (sr.). Harmillista vaan, että kaikki tämä edellyttää puoli miljoonaa lisää rahaa. Sitä samaa rahaa, jota yritettiin viime kaudella kerätä mm. kannatuslippujen muodossa, johon täälläkin foorumilla osa "faneista" viittasi kintaalla. Vai onko siis seuran tukeminen jonkun muun tehtävä, kun itse keskittyy vain kritisointiin..?
Helppohan se on meidän täällä kertoa miten asiat pitäisi olla, mutta tosiasiassa niitä henkilöitä, jotka asioiden parantamisen olisivat halukkaita ottamaan omalle kontolleen ei taida täältä kovin montaa löytyä. Vai aikovatko edellä paasanneet herrasmiehet ottaa ensi kaudella seuran reppuselkäänsä, ja iskevät riihikuivaa kehiin tuplamäärän aikaisempiin kausiin verrattuna, jotta saadaan seura palautettua historian loistoonsa?
Haluaisin toki itsekin nähdä kaikki omat junnut KTP:n paidassa, jenkkien olevan loistavia jokaisella osa-alueella ja seuran ammattimaisuuden olevan vähintään Seagulls -tasoa, mutta realiteetit ovat sellaiset kuin ne ovat, ja niiden kanssa on elettävä, jos ei itse aio asioille jotain konkreettisesti tehdä. Vaan toki saahan täällä kritisoida mielensä mukaan, mutta silloin tällöin olisi hyvä myös sanoa jotain positiivistakin.