Videot näet YouTubesta kun kirjoitat miehen nimen ja tilastot googlesta. Mutta sen voin todeta, että on tilastollisesti ja yliopistollisesti ainoa oikea vahvistus muihin Ktpeen jenkkeihin verrattuna.Voiko joku kertoo laajemmin tosta blairistä jos sattuu tietämään onko minkälainen pelaaja ja onko pelimiehiä
Heikkoa on tiedotus faneille ollut. Nettisivuilla samat jutut kuin kausarissa. Kohta varmaan taas kuitenkin ollaan kädet ojossa pyytämässä rahaa ja myymässä jotain haista paska kannatuslippuja, osakkeita ja T-paitoja.Onkohan tämä jantteri saatu jo Suomeen?
Joonaksen tilalle voisi laittaa lapasen, sekin pelaisi paremmin.
Jos Williams ylipäätään pystyy tällä kaudella pelaamaan, kokoonpanosta putoaisi mun papereissa whitfield tai brown, tuossa järjestyksessäVaikuttaa siltä, ettei Jonttu ole milloinkaan tavallaan mukavuusalueellaan. Pointtina lähimpänä sitä. Kolmosena voisi myös pitää, vaan hämmentääkseen vastustajaa.
Blair ei mielestäni oikein sovi kuvioon, kun Williams palaa?
Tänään Bisons pelasi hyvin. Hienoa, että pisteet jäi Kotkaan.
Jos Williams ylipäätään pystyy tällä kaudella pelaamaan, kokoonpanosta putoaisi mun papereissa whitfield tai brown, tuossa järjestyksessä
Viidellä ulkomaalaisella Kymen Sanomien mukaan olisi tarkoitus mennä. Mun mielestä Whitfield on tärkeä pelaaja jo kokemuksena puolesta ja luo itsevarmuudella myös itsevarmuutta muille. Brown varmaan nähdään aika puhtaasti puolustuspään pelaajana, joka välillä väläyttelee ajoilla korille tai täysin vapailla kolmosilla.
Eli jos Williams pelaa, niin ei se heihin paljolti vaikuta?
Whitfield penkille, jos Williams pelaa. Eiköhän Blair kärsi aikaerosta juuri nyt.Kuka sitten jäisi pois kokoonpanosta, Blair?