Ei hyvältä näytä.
Lahti pelin perusteella Doss kotiin ennen Davisia.Davis 8p, 1 levyri.......
Ei todellakaan... tänään huono peli Dossilta, parantaa varmasti ja tämän päivän pelistä ei kannata tommosia johtopäätöksiä vetääLahti pelin perusteella Doss kotiin ennen Davisia.
Itse 3/4 peleistä nähneenä (Kobra pelistä raportin varassa) sanoisin, että potentiaalia on valtavasti, mutta vielä vähän vaiheessa pelillisesti. Sitä korvataan kyllä upeasti urheilullisuudella. Sanoisin itse että Golson ja Rand tulee olemaan kovia tekijöitä, Davis ja Doss vielä vähän jokerikortteja, mutta uskoisin että heissäkin on rookieina iso potentiaali kunhan osataan opettaa ja hyödyntää.Totta, nimittäin vastustajan kannalta. 3/4 harkkapelivoittoa, jenkeistä 3/4 vaikuttaisi ajavan hyvin asiansa ja neljäskin petrasi tuoreimmassa pelissä, vaikka ei ole joukkueessa ollut kuin pari viikkoa, kotimaiset parempia kuin vuosiin ja materiaalikin laajempi. Eli kyllä, ei näytä munkaan mielestä hyvältä muiden jengien osalta.
Ehdottoman samaa mieltä kaikesta ylläolevasta!Itse 3/4 peleistä nähneenä (Kobra pelistä raportin varassa) sanoisin, että potentiaalia on valtavasti, mutta vielä vähän vaiheessa pelillisesti. Sitä korvataan kyllä upeasti urheilullisuudella. Sanoisin itse että Golson ja Rand tulee olemaan kovia tekijöitä, Davis ja Doss vielä vähän jokerikortteja, mutta uskoisin että heissäkin on rookieina iso potentiaali kunhan osataan opettaa ja hyödyntää.
Mikä omaa mieltä nostattaa entisestään on se, että kotimaiset pelanneet ainakin pisteiden valossa preseasonin paremmin kun moni varmasti osasi odottaa. Toki täytyy muistaa että esim avausviisikot on tainnut jokaisessa pelissä vaihtua ja minuutitkin jakautuneet tasaisemmin kun ehkä kaudella tulee jakautumaan, mutta hyvin roolitetulta tasaiselta kymmeniköltä tämä jengi vaikuttaa.
Preseasonin kotimaisten ppg:
Nyman 12,75p
Kuukkanen 10p
Henttonen 8,5p
Marttinen 8,3p
Lommi 8,2p
Timonen 6p
Divaripuolustus vastassa muistanko oikeinHauskaa . . .
Mutta tuosta ottelusta nyt kannata vetää yhtään mitään johtopäätöksiä.
Honka heitti aivan hurmiossa about kaiken sisään ja sai melkoista tasoitusta tuomareiden salliessa divarin roikkumispuolustuksen. Golsonilta pyörähti nilkka Hongan pelaajan runtatessa nurin syötön jälkeen.
Tuomarit sitä tuomarit tätä..... Joo kyllä siellä kovaa väännettiin mutta me oltiin kyllä rehellisesti huonoja.Hauskaa . . .
Mutta tuosta ottelusta nyt kannata vetää yhtään mitään johtopäätöksiä.
Honka heitti aivan hurmiossa about kaiken sisään ja sai melkoista tasoitusta tuomareiden salliessa divarin roikkumispuolustuksen. Golsonilta pyörähti nilkka Hongan pelaajan runtatessa nurin syötön jälkeen.