Naulan kantaanSopimus ilmeisesti julkaistaan huomenna, Brown???
Ei kukaan niin väittänytkään? Brown on keskihyvä suorittaja, joka taistelee levareista ja hoitaa oman tontin puolustuksessaAika taitaa kuullata täällä monien muistot. Eihän tuo Brown nyt mikään Lebron ollut.
Sama lienee käynyt myös Slyn kanssa.
1. Uutta pelaajaa haetaan ja maanantaina uutisia tulossaMaksumuurin takana.. voiko joku referoida lyhyesti
Oon lisännyt kaverin somen puolella ja kysyin, että mitä käynyt. Lyhyesti sanottuna hän kertoi minulle, että oli trash talkannut ja muutenkin kritisoinut joukkuelaisia pukkarissa, peleissä ja treeneissä ja tämä kuulemma johti siihen, että sopimus purettiin. Ja jep vlogien perusteella vaikutti nöyrältä ja hauskalta jätkältä.Nuo parit youtube vlogit katselin mitä mies oli julkaissut ja ihan mukavan oloiselta kaverilta vaikutti. Kiinnostaisi kyllä kuulla mitä sanonut/tehnyt että sopimus päädytty purkamaan
No kuulostaapa heppoiselta syyltä. Tietysti omasta suusta se tarina on aina vähän laimennettu. Eihän kukaan tietenkään sitä jaksa jos se vittuilu on jatkuvaa eikä enää sellaista hyväntahtoista.Oon lisännyt kaverin somen puolella ja kysyin, että mitä käynyt. Lyhyesti sanottuna hän kertoi minulle, että oli trash talkannut ja muutenkin kritisoinut joukkuelaisia pukkarissa, peleissä ja treeneissä ja tämä kuulemma johti siihen, että sopimus purettiin. Ja jep vlogien perusteella vaikutti nöyrältä ja hauskalta jätkältä.
Varsinkin noilla näytöillä ei olisi kyllä varaa vittuilla kenellekään. Taitaa olla ”hieman” ylimielinen kaveri.No kuulostaapa heppoiselta syyltä. Tietysti omasta suusta se tarina on aina vähän laimennettu. Eihän kukaan tietenkään sitä jaksa jos se vittuilu on jatkuvaa eikä enää sellaista hyväntahtoista.