Helppoo ja kivaa, eipä ollut kummonen vastus
No niinpä, oli helppo vastus. Seuraava.
Helppoo ja kivaa, eipä ollut kummonen vastus
Kyllä ukko tonttinsa hoiti siinä missä muutkin, tosin kukaan ei parastansa antanut ja vielä Doss puuttui rosterista joten… hys hys…!!hienosti taistellusta voitosta huolimatta ainakin itsellä hiertää Henttosen jatkuva hölmöily jota tänäänkin päästiin todistamaan. Jos ei kaveri piristy vielä kouvot pelissä niin sitten vois kyllä jo divarin kautta hakea vauhtia omaan touhuun. Pakko lisätä vielä se että jos itse olisin henttosen asemassa niin asuisin seuraavat pari päivää stevecolla nostellen sitä palloa sisään siitä korin alta.. voi oikeesti olla noin hankalaa.
Ihan saatanan kova voitto. Pysytään tässä ”omassa” ketjussa jatkossa kun tuntuu tällä palstalla muiden arvostelu johtavan bänneihin. Mahdollista vain Suomessa ja koripallo.comissa. Erittäin hauskaa iltaa kaikille.
Kuuluu lajiin, vittuilu on välittämistäEi huudella vieraisiin pöytiin, kuuluu kyllä ihan hyviin tapoihin. En itsekään mielellään katselisi vittuilua oman joukkueen ketjussa jo valmiiksi vituttavan tappion päälle.
Nyyh nyyhEi huudella vieraisiin pöytiin, kuuluu kyllä ihan hyviin tapoihin. En itsekään mielellään katselisi vittuilua oman joukkueen ketjussa jo valmiiksi vituttavan tappion päälle.
Nyyh nyyh
No Siitonen ja Siromaa löytävät aina jonkun syyn tuomareista tai mistä tahansa muusta kuin joukkueesta kuin Kataja häviää."Näkökulma: Tekivätkö erotuomarit virheen Katajan lauantain ottelun ratkaisuhetkillä? – katso video ja päättele itse"
Näkökulma | Tekivätkö erotuomarit virheen Katajan lauantain ottelun ratkaisuhetkillä? – katso video ja päättele itse
Viime lauantaisen Kataja Basketin ja KTP-Basketin koripallo-ottelun loppuhetket herättävät yhä vilkasta keskustelua.www.karjalainen.fi
Nyt kyllä haikaillaan jo olemattomien asioiden perään.
Peliin voi vaikuttaa moni muukin yllättävä tapahtuma jota ei suoraan lue säännöissä.
Ei tälläisessä tapauksessa oikein toimiminen tee tuomarin toiminnasta virheellistä.
Toi on kyllä totta.No Siitonen ja Siromaa löytävät aina jonkun syyn tuomareista tai mistä tahansa muusta kuin joukkueesta kuin Kataja häviää.
Mutta jos johtaa 8min ennen loppua 18pistettä niin ehkä syytä tappioon kannattaa etsiä jostain muualta kuin yhdestä uusitusta vapaaheitosta. Tämä siis herrojen twitterkeskustelusta päätellen. Näkökulma ei näy näköjään kuin tilaajille.
Juu muistelin ja tässä että silloin oli kauhea polemiikki, että kun Karkkari on niin iso niin ei synny samanlaista tunnelmaa kuin Haukkavuoressa. Osin kyllä tottakin kun Haukkis oli täyteen ahdettu, niin kyllähän se oli melkoinen aistikokemus monellakin tapaa. Mutta ajat muuttuvat ja hyvä niin! Iso halli tarvitaan ja KTP mitallipeleihin. Nää "tällä joukkueella hyvä suoritus" tyyppiset jo on nähty.Tuosta hallin uudesta paikasta, itse olen haukkiksen sukupolvea ja siirtyminen aikanaan karkkariin oli melkoinen kulttuuri shokki nyt muutto taas mahdoĺliseen uuteen paikkaan tuntuisi oudolta
Tänään sitten katajan kaatoa yrittämään nyt Marttinen kehissä niin sitten Dossi poissa , nooh jos tästä sisuunnutaan , Tsemppiä illan peliin
Eikös BC Nokian peli oo vasta huomenna?Alakulman fanina voin sanoa, että tänään annoin kaikkeni ja niin antoi KTP. Saatanan hieno voitto!!