Koripallo.com

KTP 2023-2024

Nii toi palkka on 50 runkosarja pelistä. Luulen että pelaaja joka jää pleijareiden ulkopuolelle maistuisi 2-3 tonnia verottomana kuussa.. Vaikka sitten kuntoilu mielessä ;)
G-liigan runkosarja loppuu maaliskuun lopussa. Harva suomiseura tuolloin hankkii "G-liigan playoffien ulkopuolelle jäänyttä pelaajaa"

Milloinkas se koris-liigan siirto-raja umpeutuikaan? Helmikuun lopussa??? maaliskuussa???
Se onkin huono tilanne jos joku alotuksen jenkki loukkaantuu juuri siirto-rajan jälkeen ja uutta ei voi ottaa tilalle. Siksi "viides" jenkki onkin joillekin seuroille "varotoimenpide".
Tämä Suomen cup on tosiaan nyk. järjestelmällä aika keksitty juttu. Aika pakkopullaa pelata muutama matsi yhtenä vkonloppuna ja toivoa ettei tule liigaa ajatellen isompia loukkeja. Oisko Suomen cupin voittajalle luvassa "jotain" kymppitonnin luokkaa??
Nolla perään niin alkaisi kiinnostaa joukkueita enemmän....
Kotkalle tsemppiä loppukauteen !

G-liigan runkosarja loppuu maaliskuun lopussa. Harva suomiseura tuolloin hankkii "G-liigan playoffien ulkopuolelle jäänyttä pelaajaa"
Niin kuin totesin pelaajan hankinta juna meni jo aikaa sitten. Ainakin Ktp:een Budjetilla hankittavia pelaajia ei kannatta missään tapauksessa hankkia.. Sanoisin että enemmän riski kuin mahdollisuus..

Valmentajan vaihto turvallisin ratkaisu..
Mutta en usko että sitäkään tapahtuu, koska KTP:een tapa toimia kriisissä on että ei tehdä mitään.. Kaminenkii teki itse ratkaisunsa.. Pihvi tärisi paniikissa samaan aikaan Stevecon vipissä..

Taitaa kahdella rookiella olla koti ikävä. Toivottavasti tästä otetaan opiksi, pimeä syksy ja kylmä talvi voi olla liikaa näille rookieille. Kuhan nyt sarjapaikka pidettäisiin.

Mitä tulee valmennukseen, niin luulen, että Roopen kanssa on sovittu, että hän saa viedä kauden loppuun, mutta ensi kaudeksi joukkueelle nimetään uusi valmentaja. Taustaorganisaatio (1 henkilö?) seisoo frendinsä Roopen takana loppuun asti.
"Mennään näillä ja katotaan miten käy".

Mitä tulee valmennukseen, niin luulen, että Roopen kanssa on sovittu, että hän saa viedä kauden loppuun, mutta ensi kaudeksi joukkueelle nimetään uusi valmentaja. Taustaorganisaatio (1 henkilö?) seisoo frendinsä Roopen takana loppuun asti.
"Mennään näillä ja katotaan miten käy".
Kaveri tai ei, eiköhän kyse oo siitä että rahaa ei ole ja niin kauan jos yllätävästi ei tule, niin muutostakaan ei tapahdu.
Tilalle pitäisi ensinnäkin löytää joku ja luulen että jos olis muualta kuin Kotkasta, niin pitää maksaa enemmän kuin Mäkelälle.

Jos sitten löytyy vapaana oleva valmentaja joka tekisi myös sopparin 2024- niin se voisi olla realismia. Mutta vaatis edelleen rahaa. pahimmassa tapauksessa, jos muutosta ei tulis, olisi uus valmentaja kaivanut itselleen haudan fanien silmissä jo ennen ensi kauden alkua. Ahmat, ketut ja muut olis tuominnu jo valmiiksi.

Jep. Pidetään kriisipalaveri jonka lopputulos on ettei muuteta mitään. Hyvin tehty. Nyt kaikki varmasti on hienosti.

Huomenna onkin sitten melkoisen iso näytönpaikka joukkueella edessä, eikä vastustaja ole tähän mikään helpoin mahdollinen. Pessimisti ei pety, melkoiset palopuheet saa olla pidetty, jos pelkästään sanan voimalla saadaan kelkka käännettyä Karhua vastaan. Huomisen lopputuloksella ei mielestäni ole merkitystä, vaan peli-ilmeellä; Jos katse on lattiassa, päät polvissa ja ajatus lauantai-iltaisen seurahuoneen tanssilattialla niin putoaa kyllä vähäisetkin uskottavuuden rippeet niiden fanien silmissä, keneltä sellaisia vielä tähän asti on löytynyt.

Mielenkiintoista nähdä mitä nämä "pelilliset muutokset" ovat, Henttonen takamieheksi ja Golson pakittamaan korille..? Huominen näyttää..

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.