Koripallo.com

KTP 2024-2025

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 948
Viestejä
442
Nyttenku alkaa kausiavaus lähenemää nii oottekos sitä mieltä, että jatkuuko preseason lopputulokset vai iskeekö vihdoin uuden vaihteen ja näyttää sarjanousijalle kaapin paikan?
Keskelle keksintöä podissa toinen juontaja ennakoi KTP:een sijoittuvan 10 ja toinen juontaja veikkasi putoamaan sarjasta. Perusteluja oli mm että joukkue on rakennettu päin hel*ettiä. Joukkueesta löytyy esimerkiksi 6-7 kakkos paikan pelaajaa..
Treeni matsien perusteella ei hyvältä näytä.. En kuitenkaan itse usko putoamiseen. Aina Kotkasta joku hullu sponsori löytyy pelastamaan joukkueen..
Aikaisemmin sanoin että ylempi jatkosarja tuntuu mahdottomalta ajatukselta. Nyt sanoisin että sinne ei todellakaan ole asiaa, mutta ehkä sijat 10-11 voisi olla realistisemmat.
 
Viestejä
437
Keskelle keksintöä podissa toinen juontaja ennakoi KTP:een sijoittuvan 10 ja toinen juontaja veikkasi putoamaan sarjasta. Perusteluja oli mm että joukkue on rakennettu päin hel*ettiä. Joukkueesta löytyy esimerkiksi 6-7 kakkos paikan pelaajaa..
Treeni matsien perusteella ei hyvältä näytä.. En kuitenkaan itse usko putoamiseen. Aina Kotkasta joku hullu sponsori löytyy pelastamaan joukkueen..
Aikaisemmin sanoin että ylempi jatkosarja tuntuu mahdottomalta ajatukselta. Nyt sanoisin että sinne ei todellakaan ole asiaa, mutta ehkä sijat 10-11 voisi olla realistisemmat.

Aika kärjistettyä tulkintaa kyseisestä podcast jaksosta. Itse nyt en mahdottomasti antaisi painoarvoa Palotien analyyseille muutenkaan, kun on aiemmin mm. Uskonut Joe Burtonin dominoivan sarjaa, ei pitänyt BC Nokiaa viime kaudella potentiaalisena mestaruussuosikkina jne..

Näkemyksensä toki kaikilla, mutta jos näkemykset perustaa harkkapeleihin, joissa esim. KTP:lla puuttunut 3-4 kpl oleellisista pelaajista, niin en ihan mahdottomasti tällaiseen analyysiin luottaisi. Aika näyttää, eikä kyllä kannata vielä harkkapelien tai ekojen sarjapelien perusteella lähteä kaupungintaloa kivittämään tai rumpuja polttamaan.
 
Viestejä
108
Aika kärjistettyä tulkintaa kyseisestä podcast jaksosta. Itse nyt en mahdottomasti antaisi painoarvoa Palotien analyyseille muutenkaan, kun on aiemmin mm. Uskonut Joe Burtonin dominoivan sarjaa, ei pitänyt BC Nokiaa viime kaudella potentiaalisena mestaruussuosikkina jne..

Näkemyksensä toki kaikilla, mutta jos näkemykset perustaa harkkapeleihin, joissa esim. KTP:lla puuttunut 3-4 kpl oleellisista pelaajista, niin en ihan mahdottomasti tällaiseen analyysiin luottaisi. Aika näyttää, eikä kyllä kannata vielä harkkapelien tai ekojen sarjapelien perusteella lähteä kaupungintaloa kivittämään tai rumpuja polttamaan.
Minun rumpuja ette ainakaan polta. Joku roti.
 
Viestejä
1 341
Aika kärjistettyä tulkintaa kyseisestä podcast jaksosta. Itse nyt en mahdottomasti antaisi painoarvoa Palotien analyyseille muutenkaan, kun on aiemmin mm. Uskonut Joe Burtonin dominoivan sarjaa, ei pitänyt BC Nokiaa viime kaudella potentiaalisena mestaruussuosikkina jne..

Näkemyksensä toki kaikilla, mutta jos näkemykset perustaa harkkapeleihin, joissa esim. KTP:lla puuttunut 3-4 kpl oleellisista pelaajista, niin en ihan mahdottomasti tällaiseen analyysiin luottaisi. Aika näyttää, eikä kyllä kannata vielä harkkapelien tai ekojen sarjapelien perusteella lähteä kaupungintaloa kivittämään tai rumpuja polttamaan.
Huoli pois, Suomen ykköspäätykatsomo pitää tänä(kin) vuonna joukkueen sarjassa, helposti:cool:
 
Viestejä
19
Itse nyt en mahdottomasti antaisi painoarvoa Palotien analyyseille muutenkaan, kun on aiemmin mm. Uskonut Joe Burtonin dominoivan sarjaa
En joo itsekkään useasta noista Palotien kommenteista oo samaa mieltä ollenkaan, mutta en nyt Burtonia alkaisi mikskään huonoksi sanomaan;). Ei ehkä puhdasta dominointia, mutta kuitenkin miltein tupla tupla jätkä Manganon kanssa.
 
Viestejä
442
Mitä tulee noihin harkkapeleihin niin niistä ei heru yhtään pistettä sarjaa varten kokeilua ja kokemusta kyllä. Katsotaan nyt ihan rauhassa kuinka sarja lähtee käyntiin ja voidaan sitten viisaampina väitellä asiasta uudelleen
Visa koivuisimmat heilutti räikkää taas niin vimmatusti että järki puhe ei millään tunnu menevän nuppiin. Jos joukkue häviää kaikki treeni matsit joukkueille joilla ei ole kuin muutama jenkki sekä divari jengeille, niin mitä oli odotettavissa sarja avauksessa??

Itse ottelu oli koko kierroksen heikoin ottelu ja oikeastaan täyttä sekoilua puolin ja toisin..
Mutta sekin oli odotettavissa kun vastakkain oli sarja nousija ja pre seasonin surkein joukkue.
Nyt vielä yksi surkea vastus sen jälkeen Kotkan ohjelma vaikeutuu selvästi.. Jos Bisoneilta tulee kotona takkiin veikkaan että sarja avataan 0-6 Recordilla.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös