Voit käydä itse asian katsastamassa tilastoista.Älä jaksa....
Voit käydä itse asian katsastamassa tilastoista.Älä jaksa....
Kyllä kyllä mutta pelien ratkaisijaksi saatikka rotaatio pelaajaksi ei pojasta vielä ole. Parempi vaan tahkota divaria.Voit käydä itse asian katsastamassa tilastoista.
Totta kai Mäkysen pelaamisessa näkyy vielä kokemattomuus liigatasolla, mutta kaikki työkalut on olemassa hyväksi liigapelaajaksi ja jo tällä kaudella ainakin hyökkäyksessä ollut 10x hyödyllisempi kuin vaikkapa Pihvin ikävöimä Marttinen tällä kaudella.Kyllä kyllä mutta pelien ratkaisijaksi saatikka rotaatio pelaajaksi ei pojasta vielä ole. Parempi vaan tahkota divaria.
Olisipa ihanaa olla väärässä....peukut manseen.
Samaa mieltä....kyllä Marttisen pojalle...mutta divari vielä oikea sarja.Totta kai Mäkysen pelaamisessa näkyy vielä kokemattomuus liigatasolla, mutta kaikki työkalut on olemassa hyväksi liigapelaajaksi ja jo tällä kaudella ainakin hyökkäyksessä ollut 10x hyödyllisempi kuin vaikkapa Pihvin ikävöimä Marttinen tällä kaudella.
No taitaapi sieltä putkahtaa myöhäinen lahjapaketti Eikä muuten oo mikään B-korin ukkeliOisko sieltä kuitenkin vielä joku tulossa
Jos kerran noin varmasti tiedät niin kuka. Kun kerrot niin tiedetään ootko ihan hupiukko ja satusetä vai tietäjä.No taitaapi sieltä putkahtaa myöhäinen lahjapaketti Eikä muuten oo mikään B-korin ukkeli
Menee herralla kaffet ja pullat väärään kurkkuun kun kuuletNo nimiä pöytään...niin nähdään mikä oot miehiä
Häh häh häh kun ei kuulu niin ei mee.Menee herralla kaffet ja pullat väärään kurkkuun kun kuulet
Tietäjä isolla T kirjaimellaJos kerran noin varmasti tiedät niin kuka. Kun kerrot niin tiedetään ootko ihan hupiukko ja satusetä vai tietäjä.
Vai Dietäjä isolla D kirjaimella?Tietäjä isolla T kirjaimella
DTietäjäVai Dietäjä isolla D kirjaimella?