Koripallo.com

KTP 2024-2025

King lähti Israeliin, tieto KTP:n face sivulta.
"Tavon Kingin ja KTP-Basketin tiet eroavat ja hän siirtyy seuraavaksi Israeliin Ironi Kiryat Ata -joukkueeseen. Kiitämme Kingiä ajastaan Kotkassa ja toivotamme hänelle kaikkea hyvää tuleviin haasteisiin!
Wishing you all the best and good luck in your games, King!"

MVP

Hyvä juttu! King oli ihan solid vahvistus mutta tässä kohtaa kun pelattavaa ei ole niin säästetään palkkakulut ja parhaimmassa tapauksessa saa vielä jonkun pienen korvauksen Toki myös kova juttu Kingille että pääsee Israelin pääsarjaan näyttämään… Sinnehän hän ei kyllä kuitenkaan omasta mielestäni kuulu.

Ja minä kun ajattelin, ettei loppukauteen saa enää mitään jännitystä pelillisesti. Nyt kun Lufile palaa kentille, ei kukaan tiedä mitä voi tapahtua, ei edes mies itse.

Toivottavasti saatiin Kingistä edes jokin korvaus, ainakin toki palkkakuluissa vähän tulee säästöä. Laitetaankos nämä vaikkapa Anthonyn jatkopahviin, jooko?

Ja minä kun ajattelin, ettei loppukauteen saa enää mitään jännitystä pelillisesti. Nyt kun Lufile palaa kentille, ei kukaan tiedä mitä voi tapahtua, ei edes mies itse.

Toivottavasti saatiin Kingistä edes jokin korvaus, ainakin toki palkkakuluissa vähän tulee säästöä. Laitetaankos nämä vaikkapa Anthonyn jatkopahviin, jooko?
Ei sitä Lufilea tarvitse eikä saa kentälle päästää. Kaikkein paras että ei edes pue peli vehkeitä, niin ei edes vahingossakaan luikahda kentälle sotkemaan. Nyt voi antaa Niemelle ja Lomille enemmän minuutteja.

Taas yksi voitto plakkarissa ja oma osuus täytetty. Kyllä Hemuli oli niin HYVÄ! Täytynee alkaa kannattamaan Kobria:p

Ny vaan jännitetään onko Henttonen vai Anthony korisliigan kuukauden pelaaja :)

Hyvä K T P!!!!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.