Koripallo.com

KTP - Kataja 28.1.2009 Klo. 18.30 Steveco Areena

Vs: KTP - Kataja 28.1.2009 Klo. 18.30 Steveco Areena

vekkuli sanoi:
Siinä se taas nähtiin,pelaajia sairastuvalla,niin toiset nostaa ihmeellisesti omaa tasoaan.

Vähän sama kuin yleisurheilija tekee henkilökohtaisen ennätyksensä arvokisoissa. Tapahtuuhan näitä joka vuosi, niin miksei myös korisliigassa...

Waldemar sanoi:
Tässähän nyt toivon ,jollekkin junnulle en Heinoselle näytönpaikkaa. Lehtoranta, Dobras odotan vihdoin onnistumisia , ja peliaikaa.
No niin, sehän meni juuri näin. Hienoa nyt viimeistään Ikävalko asetti Nanskille sellaisen haasteen ,että alta pois. Juho ja Milos vastasivatten hasteeseen hyvä näin. Minua ihmetytti tällä kertaa Ailuksen peluutus. Umpisurkeasti pelannut Virtanen sai hääriä mielin määrin ja Katajan paras mies(minun mielestäni) Blair istui penkillä? Onkos pointti taas Ailuksen hampaissa(vrt. Spivey)? No ,upea voitto tästä on hyvä jatkaa :D

Waldemar sanoi:
Umpisurkeasti pelannut Virtanen sai hääriä mielin määrin ja Katajan paras mies(minun mielestäni) Blair istui penkillä? Onkos pointti taas Ailuksen hampaissa(vrt. Spivey)?

Tuota minäkin olen kieltämättä ajoittain ihmetellyt. Kataja on aloittanut viime pelit Eskola-Virtanen-takamiesparilla ja pelien alut ovat olleet nihkeitä. Blair pointtina ja Pete ja Kinttu 2-paikalla on oikea valinta. Ymmärrän kyllä, että Pete tuuraa Larryä pointtina 2-4 minuuttia/peli. Toivottavasti Peten peli paranee. Surullisen tapauksen jälkeen peli kulki pari matsia ja sitten sen raskaimman tapahtuman jälkeen peli on ollut kadoksissa. Ehkä Reiska experimenteeraa Peteä pointin paikalla (pitkästä aikaa).

Karhuvuori kesti taas ! 'KotkaB oy' jatkaa hyvin KTP :n luomaa koripalloperinnettä. Paikka tällä uudella yrittäjällä uusine taustoineen ja arvoineen on jo käytännössä seuraavalle liigakaudelle varmistettu. Onnittelut siitä! Eikä erityisesti Katajan kaataminen mitenkään pahalta tuntunut ;)

Väitetään: 'Kun väki (pelaajien määrä) vähenee, niin pidot (pelit) paranevat', :)
Toivottavasti Porvooseen saada viisi pelaajaa. Kyllä sillä materiaalilla voitto Kotkaan tulee, varmasti !

PS. Anteeksipyyntö: Taannoin moittimastani juniorista tuli jo nuorena MIES, ei siis mikään ikämies! Hän on pian parempi kuin 'joku koponen' (= hyvä pelaaja).

Kotkas kävi jenkki ihan kauden alus,oli polvet paskana.Nimeä en muista,mikäli tästä oli kyse.

vekkuli sanoi:
Kotkas kävi jenkki ihan kauden alus,oli polvet paskana.Nimeä en muista,mikäli tästä oli kyse.
Mihin tämä liittyy ???.

Sori,tuli vähä vika paikkaa jenkin vaihto juttu.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.