Onnea KTP:lle ! Namika ei tällä kertaa mahtanut mitään, harmi. Namikan materiaali oli liian kapea, Riihelän loukkaantuminen oli liian suuri takaisku. Lackey sentään vähän piristyi viimeisessä pelissä. Selvästi parempi meni jatkoon , kun tulos on 3-0. Ei ole selittelyille sijaa. Ketä vastaan KTP pelaa välierissä ? Onko vastustaja jo selvä ?DripL sanoi:Noniin, mestareiden kausi on ohi, ja saamme uudet voittajat tälle kaudelle. En niinkään vakuuttunut KTP:n joukkueesta, mutta yksi mies ratkaisi koko sarjan ja toivottavasti Dre vie joukkueensa pitkälle, ja varmasti viekin.
Kiitos Namika!
Onnea Kotka!
Andre, u r the man! <3
sitä kovin toivotaan! muutama hidaste matkassa, mutta niin taitaa olla lahdellakin. ;DNike sanoi:toivottavasti etenette aina finaaleihin asti, missä kohtaatte
Lahden!!
Kumpaahan sitä nyt kannattaisi ... KTP/Foreman vai Honka/Williams ? Ja onhan Topo/Kumpulainen vielä pelissä mukana. No , eipä sillä taida olla niin väliä. Foreman on varmasti KTP:lle tärkeä pelaaja jatkossa.DripL sanoi:Kyllä, KTP kohtaa Hongan.
Ei tuo ihan niin ollut. Nyt vaan sitten seuraamaan uuden joukkueen kokoamista.BLAGI sanoi:??? Perus Nanna meininki, oma joukkue kun tippuu ni otetaan toinen joukkue ketä aletaan kannattamaan.
BLAGI sanoi:??? Perus Nanna meininki, oma joukkue kun tippuu ni otetaan toinen joukkue ketä aletaan kannattamaan.
Nanna sanoi:Hyvää kesälomaa Namikalle!
BLAGI sanoi:Tämä kesäloma on ansaittu! Miun puolesta mestaruuden saa voittaa kuka vaan. Vaikka uskomattomalta se tuntuukin ni ehkä jopa soisin Katajalle mestaruuden tänä vuonna. JoKaFanin tähden!
PS. JoKaFan <3 Sini Lintunen
JOEN SUU sanoi:Arvoisa Pläkki! Miksi et soisi Katajalle mestaruutta myös minun takiani? Ihminenhän sentään minäkin olen, vaikka huonompikin.
Hector sanoi:Etkö soisi mestaruuta myös hektoorin tähden? Minähän olen kaikkien mielestä niin fanaattinen kannustaja :
BLAGI sanoi:No tottakai siulle, ku myöhän ollaan tavattu viime vuoden finaaleissa! Käsipäivää sanottu ja joutavia rupateltu!
BLAGI sanoi:Tämä kesäloma on ansaittu! Miun puolesta mestaruuden saa voittaa kuka vaan. Vaikka uskomattomalta se tuntuukin ni ehkä jopa soisin Katajalle mestaruuden tänä vuonna. JoKaFanin tähden!
BLAGI sanoi:PS. JoKaFan <3 Sini Lintunen