Koripallo.com

KTP vs Karhu 6.11 UrhoTV

Maksaako Karhu kalavelat?

• Ei

Ääniä: 17 77,3%
  • Kyllä

Ääniä: 5 22,7%

• Äänestäjiä
    22
Vs: KTP vs Karhu 6.11 UrhoTV

Oldraccoon sanoi:
Näen kaksi vaihtoehtoista suuntaa Kauhajoelle:
A. Jatketaan nykyisellä tavalla, mutta lopetetaan vouhkaamiset mitalipeleistä. Tehdään töitä pää pystyssä tulevaisuuden toivojen kehittämiseksi. Saavatpa junnut ainakin riittävän kovia pelejä. Tehdään arvokasta työtä Suomi-koriksen eteen.
B. Kerätään lisää rahaa ja uudistetaan joukkue näiden uusien haasteitten edellyttämälle tasolle. Otetaan jopa hieman etunojaa myös kansainvälisiä pelejä silmällä pitäen. Noustaan aikuisten sarjaan ja tapellaan SM-kullasta.

Molemmat vaihtoehdot ovat mielestäni perusteltuja ja hyviä, mutta molempia on vaikea saavuttaa yhtäaikaa. Ei mopolla kuuhun mennä.

Tuo vaihtoehto A. vaatisi minun mielestäni edes jonkin tasoista junioritoimintaa. Kauhajoki pienenä paikkakuntana ei kovin kummoista junnukorista ole koskaan esittänyt. Toki näitä 18-22 -vuotiaita voidaan kalastella kohtuullisen halvasti pelaamaan mutta itse toivoisin, että siellä K-joella rakennettaisiin omaakin koripallokulttuuria.

Martti Mielikäinen sanoi:
Tuo vaihtoehto A. vaatisi minun mielestäni edes jonkin tasoista junioritoimintaa. Kauhajoki pienenä paikkakuntana ei kovin kummoista junnukorista ole koskaan esittänyt. Toki näitä 18-22 -vuotiaita voidaan kalastella kohtuullisen halvasti pelaamaan mutta itse toivoisin, että siellä K-joella rakennettaisiin omaakin koripallokulttuuria.
Yritys oman junnutoiminnan kasvattamiseksi on Kauhajoella kova. Mutta kuten sanoit, pieni on paikkakunta.

seppo the snake sanoi:
Noh odotellaan jos ei meininki muutu luulen että Bojan ottaa ja lähtee balkkanilaisella tempperamentillä tai on ainakin luvassa suuria vaikeuksia joukkueen sisällä..

Noh toivottavasti pihvi jo haavi kädessä odottelee 8]

Jos oikein olen ymmärtänyt, niin ei varmasti odota ::)

hoffi sanoi:
Jos oikein olen ymmärtänyt, niin ei varmasti odota ::)
KTP:n viime kauden kallein pelaaja, hinnoitteli itsensä ulos tämän kauden joukkueesta.

BearBasket sanoi:
Saapa nähdä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Eilen Karhun peli oli aivan sekaisin ja roolitus on sekaisin.
Oli ihan pakko katsoa eilinen peli uudestaan sillä siksi paljon täällä on heitetty lokaa tiettyyn suuntaan. Suosittelisin näitä asiantuntijoita tekemään samoin sillä alkuunsa minäkin ajattelin toisin kun nyt.

Ensinnäkin kaikki kunnia niille joille kunnia kuuluu eli KTP:n valmennukselle ja pelaajille. Todella ansaittu voitto joka olisi tullut todennäköisesti ilman että kentän pienin tuomari vihelsi Bojanille kolmatta virhettä. Nimittäin Karhun peli oli siinä kohtaa taputeltu. Bojan vaihtoon ja kun Karhun penkiltä ei eilen ollut mukana Mattilaa eikä Eskolaa niin Karhun puolustus oli kuten täällä on sanottu ihan sekaisin. Karhu valmennus ei myöskään ollut hereillä eikä yrittänyt sekoittaa tai katkaista KTP:n hyökkäyskuvioita puolustusmuotoja vaihtamalla.

Huomioni kiinnittyi myös siihen että kun Bojan sitten tuli takaisin kentälle niinheti soi pilli ja neljäs virhe oli tosiasia. Kaikenkaikkijaan virheet koituivat myös Karhun kohtaloksi ja KTP sai minusta turhaa etua vaikka sillä ei ole lopputulokseen mitään merkitystä.

Karhuan ei ole hävinnyt kuin yhdelle joukkueelle. Voitot on tullut suosikkijoukkueestani Hongasta ja Eurooppa parketilla loistaneesta Katajasta. Ei näiden pelien perusteella voi vielä muuta todeta kuin että KTP on vahva mitaliehdokas.

42

seppo the snake sanoi:
Nimenomaan sama oli kotkassakin mutta kun valmentaja vaihdettii alkoi tulosta tulla ja Sarcevic oli yksi sarjan parhaista pelinrakentajista ja yksi sarjan parhaista pelaajista..

Olisiko tässä kohtaa jäykkä herra jääpuikko Tammivaaralla peiliin katsomisen paikka?!? Kaikki ovat nähneet mihin Bojan pystyy oikeissa käsissä nyt sorkat ovat väärät ja tulos sen näköistä.. Ei olisi viimekaudella ollut puhettakaan että Bojania noin nöyryytetään.

Niin että Kotkassa puolustikin hyvin ja kesän aikan unohti sen taidon, varsinkin kun valmentajaksi tuli jäykkis?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.