Vs: KTP vs Karhu 6.11 UrhoTV
Tuo vaihtoehto A. vaatisi minun mielestäni edes jonkin tasoista junioritoimintaa. Kauhajoki pienenä paikkakuntana ei kovin kummoista junnukorista ole koskaan esittänyt. Toki näitä 18-22 -vuotiaita voidaan kalastella kohtuullisen halvasti pelaamaan mutta itse toivoisin, että siellä K-joella rakennettaisiin omaakin koripallokulttuuria.
Oldraccoon sanoi:Näen kaksi vaihtoehtoista suuntaa Kauhajoelle:
A. Jatketaan nykyisellä tavalla, mutta lopetetaan vouhkaamiset mitalipeleistä. Tehdään töitä pää pystyssä tulevaisuuden toivojen kehittämiseksi. Saavatpa junnut ainakin riittävän kovia pelejä. Tehdään arvokasta työtä Suomi-koriksen eteen.
B. Kerätään lisää rahaa ja uudistetaan joukkue näiden uusien haasteitten edellyttämälle tasolle. Otetaan jopa hieman etunojaa myös kansainvälisiä pelejä silmällä pitäen. Noustaan aikuisten sarjaan ja tapellaan SM-kullasta.
Molemmat vaihtoehdot ovat mielestäni perusteltuja ja hyviä, mutta molempia on vaikea saavuttaa yhtäaikaa. Ei mopolla kuuhun mennä.
Tuo vaihtoehto A. vaatisi minun mielestäni edes jonkin tasoista junioritoimintaa. Kauhajoki pienenä paikkakuntana ei kovin kummoista junnukorista ole koskaan esittänyt. Toki näitä 18-22 -vuotiaita voidaan kalastella kohtuullisen halvasti pelaamaan mutta itse toivoisin, että siellä K-joella rakennettaisiin omaakin koripallokulttuuria.