Koripallo.com

Kuinka moni haluaisi Jumpsolesit?

-_-

Hyppy...... sanoi:
Eli kukaan ei osaa kertoa mitään suomeksi soleseista. Esim. manuaalia jos joku kääntäisi suomeksi, olisin hyvin kiitollinen.
Netistä löytää tietoa, jos jaksaa ettiä. Esim. googleen kirjotat "jumpsoles" nii varmasti löytyy infoo

Hyppy......

-_- sanoi:
Netistä löytää tietoa, jos jaksaa ettiä. Esim. googleen kirjotat "jumpsoles" nii varmasti löytyy infoo
Oletko kuullut että ne todella toimisivat?

-_-

Hyppy...... sanoi:
Oletko kuullut että ne todella toimisivat?
Ei löydy mun tuttavapiiristä ketään, joka olisi niitä käyttänyt. Kaikilla jumpsoles-sivuille hehkutetaan et tulee n.10 tuumaa(25cm) pomppuu, mut onko sitä sitten uskominen...

Hyppy......

-_- sanoi:
Ei löydy mun tuttavapiiristä ketään, joka olisi niitä käyttänyt. Kaikilla jumpsoles-sivuille hehkutetaan et tulee n.10 tuumaa(25cm) pomppuu, mut onko sitä sitten uskominen...
Ok, kiitos.

Mickey

Jenkeissä toi hinta on siis 70 dollaria, johon tulee päälle vielä 22 prossan alv sekä tulli. Eli luulen että tulee maksamaan yli satasen. Tuo aikaisemmin mainittu firma ei ainakaan enää 3 vuotta sitten tuonut maahan noita jumpsoleja, joten ne on hankittavat ulkomailta. EU-alueen ulkopuolelta tulevasta kamasta joutuu maksamaan alvin ja tullit, joten kickz.com on ihan hyvä vaihtoehto. Eli on kaksi vaihtoehtoa: elää noitten saksalaisten ohjeiden kanssa (ja kahlata sanakirjaa) tai sitten tilata jenkeistä ja varautua maksamaan hiukan enemmän.

jumpusa

Onkos tätä jumpsolesien kimppatilausta pistetty vireille, tai onko se ylipäänsä enää edes tapahtumassa? Jos niitä ollaan tilaamassa niin ilmoittaudun mukaan porukkaan

minävastaanmielelläni

Vs: Kuinka moni haluaisi Jumpsolesit?

She-Man, mites asia? Jos koko sonta on lopetettu, ois voinu kertoa..

axu

Vs: Kuinka moni haluaisi Jumpsolesit?

Olenkäyttäny ja täytyy sanoo et neo hyvät. en ookku 170cm pitkä ja donkkailen peruskoreihin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.