wzrd
Bobby Phills.
taikuri. sanoi:New Orleans pois laskuista, koska jäädytti Pistol Peten pelipaidan, vaikka Hornets ei ollut edes olemassa Maravichin pelatessa.
En saisi helpottaa,mutta MJ numero on myös.Elton Brand sanoi:Miami ei ole jäädyttänyt yhdenkään koripalloilijan paitaa. Katossa kuitenkin komeilee entisen jenkkifutisstara Dan Marinon nimellä ja numerolla varustettu banneri.
Homer sanoi:En saisi helpottaa,mutta MJ numero on myös.
Derrick ColemanTron sanoi:Kaipa tähän voisi laittaa myös toisen kysymyksen. Eli kuten tiedätte NBA:ssa on donkattu monen ison sentterin naamalle ja yli. Näin on tapahtunut myös Shaquille O Nealille. Eli yksi pelaaja on onnistunut donkkaamaan Shaqin naamalle, mutta kuka on tämä pelaaja?
Ite muistin ton pelimäärän mut sekotin pelaajatHomer sanoi:Vastaukset:
1.Georghe oli oikeassa:Yinka Dare pelasi 99 peliä ilman yhtään syöttöpistettä.
valTimo sanoi:Eddy Curry, 99 peliä
Mulla on toi pätkä koneella, aika perus donkki..Eikö kukaan muu muka ole donkannut Shagin yli? Kuulostaa uskomattomalta, mutta uskotaan.Tron sanoi:Kappas oikein oli eli Derrick Coleman on kyseinen pelaaja.
Mr. Mef sanoi:Mulla on toi pätkä koneella, aika perus donkki.
dynastY sanoi:Ben Wallace donkkas Shaqin päälle 2004 finaaleissa.
Olen 95% varma tästä.
Kerro vaan miten ja minne niin yritetään. Se on joku kauden 92-93 NBA Actionin top10 jossa tuo donkki oli..neuvoja otetaan vastaan.jakoon? sanoi:Saisitkos laitettua ton pätkän jonnekin mistä sen vois(in) latailla?
Mr. Mef sanoi:Kerro vaan miten ja minne niin yritetään. Se on joku kauden 92-93 NBA Actionin top10 jossa tuo donkki oli..neuvoja otetaan vastaan.
Derrick Coleman? Now THAT'S gangsta!Tron sanoi:Kappas oikein oli eli Derrick Coleman on kyseinen pelaaja.