Koripallo.com

Kuka on tämä kyseinen pelaaja

Postboee

Big Lou Reed sanoi:
Itse asiassa juuri nykyiset säännöt sallivat tuon naurettavan suorituksen. Muistamme esim. Franchisen säälittävät donkit.
Voip Miumau pelata vähä eri säännöillä kuin Francis. Ja sehän nyt oli selvää sääntöjen rikkomista anywho, ei vaan jostain ihme syystä vihelletty.

Bill Willoughby.

Vielä on kaksi pelaajaa jäljellä. Toinen näistä on pelannut ihan 90-luvullakin, ja toinen oli kuuluisa nimi 70-luvulla.

arvaus

olisiko tämä vielä -90-luvulla pelannut Robert Parrish, vai miten se nyt kirjoitettiin..

Siis oikeat vastaukset tähän asti?

Wilt Chamberlain
Hakeem Olajuwon
Manute Bol
Artis Gilmore

Kaksi puuttuu?

Mark Eaton tuli noista shotblocking-monstereista mulla ensimmäisenä mieleen, mutta Muresanhan sitä jo ehdotteli. Vanhemmista suurista senttereistä heittäisin arvauksena Nate Thurmondin ja Elvin Hayesin. Uudemmista kavereista taas nimet David Robinson ja Patrick Ewing. Jos noista nuo kaksi puuttuvaa löytyy? Etenkin Ewing voisi itse asiassa hyvinkin olla tuo haettu 90-luvulla pelannut skyhookin blokkaaja?

Eihän Sabonis ja Jabbar koskaan kohdanneet jossakin maaotteluissa tai näytösotteluissa? Viimeisenä yllätysarvauksena Mugsy Bogues? No joo...

karpolla on asiaa

No Dennis Rodman on kyllä blokannut kareemin kaksi kertaa samassa hyökkäyksessä Pistons aikanaan mutta kumpikaan heitto ei tainnut olla sky-hook... ;D tais olla vuoden 1988 viides finaali.

Sieltähän ne oikeat vastaukset sitten tuli, eli ne ovat Nate Thurmond ja Patrick Ewing.

Kuinkas moni tietää kuka pelaaja omaa NBA.n yhden ottelun syöttö-ennätyksen, ja kuinka monta syöttöä kyseinen pelaaja antoi tässä ottelussa? Lisäksi millä kaudella ja mitä joukkuetta vastaan tämä tapahtui?

Ketkäs kaikki tietää kuka on heittänyt korkeimman pistemäärän NBA:n kolkkiskabassa, ja mikä se tulos on?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.