Koripallo.com

Kumpi ja Kampitappeli kumpi voitti....

Eli syntyi tappelu, kuka näistä herroista seisoi viimeisenä pystyssä?

• Äänestäjiä
    80
Vs: Kumpi ja Kampitappeli kumpi voitti....

&%¤¤&%#¤% sanoi:
Ui! Mihin/missä ne voi käyttää??!!?!
Näin tärkeä asia pitää tottakai varmistaa, joten lähetin kysymyksen FSN New Englandille missä Tommy työskentelee. Jäämme odottelemaan vastausta.

Peto sanoi:
Bostonissa. Niillä taitaa saada melkein mitä vain.

Pitänee alkaa kattelemaan Finnairin lippuhintoja siihen suuntaan. Reilun kuukauden päästä pääsis edestakasin tonnilla...

Asiasta toiseen... Olisko jollain lainata köyhälle opiskelijalle noin 900e (tai vaikka saman tien tonni, niin saa ruokaakin). Takaisinmaksu taattu - hitaasti, mutta varmasti -ideologialla.

Jos mulla olisi 10 Tommy Pointsia, niin en kyllä tiedä keneen sijoittaisin ne.

boston-celtics-dancers-9.jpg

Superman2 vetää turpaan kun pilataan tämä laatu-topikki. Ja kun täällä on muutenkin aivan liian vähän näitä tappelu-topikkeja.

hamahakkimies sanoi:
Itse asiassa merivoimissa.

Ja tiedät varmaan, mikä mielikuva liittyy seiloreihin...

Kovuutta sekin?

LIHA sanoi:
Kovuutta sekin?

Juuri tänään kuulin erään valmentajan huutavan, että poustissa pitää olla isona ja kovana.

Peto sanoi:
Superman2 vetää turpaan kun pilataan tämä laatu-topikki. Ja kun täällä on muutenkin aivan liian vähän näitä tappelu-topikkeja.

Bring it on! Olen valmis... (Pitää varmaan perustaa topicci "Kuka voittaisi tappelussa?" Peto, Gheorghe, Gaselli, D-Troit, supermieskakkonen vai L-junat)

&%¤¤&%#¤% sanoi:
Juuri tänään kuulin erään valmentajan huutavan, että poustissa pitää olla isona ja kovana.

Oliko John Amaechi kentällä?

Peto sanoi:
Oliko John Amaechi kentällä?

Ei ollut. Veikkaan, että Amaechi olisi ollut "ready" jo tilanteeseen tullessaan eikä olisi tarvinnut noita ohjeita...

&%¤¤&%#¤% sanoi:
Ei ollut. Veikkaan, että Amaechi olisi ollut "ready" jo tilanteeseen tullessaan eikä olisi tarvinnut noita ohjeita...

Ei varmasti, eikä myöskään ohjeita siitä kuinka tilanteessa pitää tulla luultavammin tarvittaisi.

Mitäköhän kävisi jos Tim Hardaway penetroisi korille, jossa odottaa Amaechi noudattaen valmentajan ohjeita..

Peto sanoi:
Mitäköhän kävisi jos Tim Hardaway penetroisi korille, jossa odottaa Amaechi noudattaen valmentajan ohjeita..

"Second of all, if he was on my team I would really distance myself from him because..."

Veikkaan, että tuo lainaus pätee tässä tilanteessa myös, vaikka olisivat eri joukkueissa.

Ewing!

joumäänchigago

KAREEEM ABDUL-JABBAR <3

Ei oo Kareemia vaihtoehtoin!?

heh sanoi:
SALAPOLIISI :eek:
Itse Sherlok Solmunen

kasvain

katos sherlockikin täälä

heh

ai terve terve... taisi ottaa kommentti päähän viimeeksi.. noooh kumminkin howard on äijä

heh sanoi:
ai terve terve... taisi ottaa kommentti päähän viimeeksi.. noooh kumminkin howard on äijä
Did you mean Dwight Howard?

daa

töitä ainaskin riittää sulla... jep häntäpä hyvinkin :-*

Suomalainen taistelee

Ilkka Vuori voisi olla yllättävän hyvä jos joutuisi samaan kehään Mutombon kanssa mä huomaan. Tasainen taisto päättyisi ehkä Vuoren häviöön. Mutta seuraavaalla kerralla Vuori ottaisi Virtasen tai Suonion kaverikseen ja johan kaatuisi jo itse Shaggy #32 :)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.