Koripallo.com

Kymenlaakson kuninkuus 2/4: KTP-Basket - Kouvot @ Steveco Areena 7.12.

Vs: Kymenlaakson kuninkuus 2/4: KTP-Basket - Kouvot @ Steveco Areena 7.12.

ois vissiin kannattanu jättää puolustamatta, kun ei ne vaparitkaan uponneet.

Ohhohh. Olipahan hirveät kaksi viimeistä neljännestä. Nikkarinen pelasi kyllä pirun hyvin, vaikka seisovilta jaloilta eivät heitot osuneetkaan. Liikkeestä sen sijaan osuivat, ja mies rakensi peliä erittäin hyvin. Kouvot pelasivat hyvillä prosenteilla. Kolmosprosentissa 17 - 42 ero tuntui.

Mitähän tähän nyt sanoisi? Edeltävä kommentti kouluun viemisestä tuntui kyllä osuvalta.

Bluelta jälleen hyvä peli. McCaskill oli myös mies paikallaan korin alla ja Bojan pelaili paremmalla tasolla kuin viimeksi, sekä McCaskillin kanssa hyvin yhteen pari kertaa. Mitään muuta ei sitten tahtonutkaan löytyä, ja koko jengi taisi väsyä loppua kohden ihan liikaa. Ja kun alamäki alkoi, ei löytynyt pysäyttäjää.

Crockerista sen verran, että miehellä oli lääkärin lupa pelata. Päätti itse ottaa huilia. Ilmeisesti nilkan nyrjähdys tms. Katsotaan perjantaina, oliko tämä hyvä päätös. Ainakin tulee tuore mies kentälle jos ja kun pelaa. Jos olisi tänään ollut kentällä, olisi lipsumisen alkaessa ollut yksi varteenotettava pysäyttäjä kunnon gamefacella. Se on ihan saletti.

Ylihuomenna pisteet saamatta, niin kyllä tuulee.

Viimeisen minuutin huuto yleisöstä pisti vituttamaan eikä ollut kovin nokkelaa. Mua ei naurata, että pitää vielä löydä lyötyä - omaa joukkuetta. Mölyt mahaan. Jos luet tätä, niin olisit nyt edes osoittanut kommenttisi suoraan valmentajalle.

Niin siinä taas kävi koo-tee-pee-Baaskitin osalta..... :) : 'Alku työn kyllä kaunistaa, mutta lopuksi Kouvot voittaa'. - Mutta parempi voittaa, aina. Toisaalta eihän tästä ns. 'kotkalaisjoukkueesta' oikein muuta voi todeta kuin: 'Mikäpä sillä on ollessa, noin matalassa kaivossa, kun hukkumisvaaraakaan ei ole'. Jos sattuu kaivon veden kalvoon jäätä syntymään, niin pääseehän ainakin valmentaja ns. 'sitnalle' kuin muinoin Sapokassa. - Pelit toki jatkuvat..... jostain syystä ::) .

Ylihuomenna pisteet saamatta, niin kyllä tuulee.

Viimeisen minuutin huuto yleisöstä pisti vituttamaan eikä ollut kovin nokkelaa. Mua ei naurata, että pitää vielä löydä lyötyä - omaa joukkuetta. Mölyt mahaan. Jos luet tätä, niin olisit nyt edes osoittanut kommenttisi suoraan valmentajalle.
[/quote]Minkäslainen oli tämä viimeisen minuutin huuto ,kun en itse kuullut sitä vaikka paikalla olin. Totuushan on ,että Lehtonen vei Lassea 100-0. Korin alla meillä on nyt kova kaksikko, Crokerista kuulin pallon potkimisesta harjoituksissa seinälle. Ei kai vaan loukkaantuminen ole henkistä lajia. Kotimaista Matinen ja Homppa saa synninpäästön. Tätä Heinosen peluutusta ei ymmärrä omat junnutkin pelaa paremmin. Propsit Kouvoille taipui vaan ei katkennut.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.