Koripallo.com

Kysymyksiä koskien koripalloa

Vs: Kysymyksiä koskien koripalloa

Hullued sanoi:
Hmm... Tämähän on vaikea. Olisikohan 330? Vai 69?
Hullued, Hullued, se on vielä niin nuori ettei paitsijoita ole kertynyt 550 enempää.

erkki-petteri

Aina on käyty keskusteluja jääkiekkoilijoiden palkoista mutta onko kellään tietoa,että mitä mahtaa tienata maajoukkueessa pelaava koripalloilija???

minä täällä moi

olen suht alottelija koripallon maailmassa. pelit alkavat kohta, ei emidän tyhmä valmentaja osaa vaparin niitä paikkoja. onko siinä 2 omaa ja 3 vastustajaa, ja missä järjestyksessä ne on?!? kiitos jos vastaat, ois vähän kiire!!

.

minä täällä moi sanoi:
olen suht alottelija koripallon maailmassa. pelit alkavat kohta, ei emidän tyhmä valmentaja osaa vaparin niitä paikkoja. onko siinä 2 omaa ja 3 vastustajaa, ja missä järjestyksessä ne on?!? kiitos jos vastaat, ois vähän kiire!!

No eipäs ole hääppönen valmentaja :D

vastustajat lähimpänä koria molemmin puolin, sitten molemmin puolin oma, ja sitten vielä toisella puolella (ei väliä kummalla) yksi vastustaja. Näin siis mikäli oma pelaaja heittämässä vapaaheittoa.

minä täällä moi

kiitos eli esim. minä heitän. vasemmalla lähinnä koria on vastustaja sitten oma, sitten vastustaja. oikealla puolella korin lähellä on vastustaja sitten vain oma. juu kiitos.

minä täällä moi sanoi:
kiitos eli esim. minä heitän. vasemmalla lähinnä koria on vastustaja sitten oma, sitten vastustaja. oikealla puolella korin lähellä on vastustaja sitten vain oma. juu kiitos.
Lattiaanhan on varmaankin maalattu ne paikat, joissa kuuluu seistä pelaajat, jotka ovat ottamassa levypalloja.

ei nyt ehkä korikseen liity niin paljoa mutta mitä luulette, la eka korismatsi ja pe lääkäri ja luulen että mulla on tou osgood sclatter... pääsenkö pelaamaan lauVantaina?

Jos juoksu yms. aiheuttaa kipua niin kannattaa jutella lääkärin kanssa. Jos oikeasti sattuu niin kannattais ehkä jättää peli väliin.

mä sanoi:
ei nyt ehkä korikseen liity niin paljoa mutta mitä luulette, la eka korismatsi ja pe lääkäri ja luulen että mulla on tou osgood sclatter... pääsenkö pelaamaan lauVantaina?
Otat buranaa ja pidät mahdollisimman paljon kylmäpussia siinä polvella. Voisit jostain etsiä sellaisen McDavidin polviremmin. Jos nyt ihan välttämätöntä on päästä pelaamaan. Etureisien venyttely myös tiettävästi auttaa?

Normaalilääkärit tietävät hyvin vähän näistä asioista, paljon kannattavampaa kysyä asiasta urheilulääkäriltä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.