Vs: Läntinen alue B-tytöt 1 divisioona 2008-09
Olen hyvin pettynyt tämän päivän ff. Ensinnäkin raholan ei olisi pitänyt voittaa, perustelut. (Kenenkään ei tarvitse sanoa, että olen aivan väärässä, tämähän on nyt minun mielipide) Eli siis joukkue lähtee minusta ylimielisellä asenteella ja kun kulta tuli hyvä, että tytöt edes hymyili. Voitoista täytyy olla iloinen ja joukkue kuvassakin huomasin tytöt ei edes hymyillyt, tämä kertoo minusta siitä, että ollaan selvinä tästä ja se on ihan pikku juttu. Minusta monet muut joukkueet olisivat ansainneet voiton, ne jotka ovat oikeasti iloisia voitoista ja silti hyviä. Sitten rahola on selkeästi huonompi, nyt kun ei ole SM-sarjan kaverit auttamassa. Kuten kävi myös turilla, ei riittänyt paukut kun ei ollut SM-sarjasta pelaajia auttamassa! Toivon, että saisi pelata koko kauden vain yhdessä joukkueessa, eikä näin kuten on tässä sarjassa monet joukkueet pelannut. Panin tänään myös merkille, että tuomarit oli hyviä. Kuulin myös sellaista juttua, että pirvi olisi voittanut viimeviikolla pelinsä BC nokiaa vastaan? Tämän kauden pelit on mennyt kyllä kaikilla ihan ristiin ja rastiin!