Koripallo.com

Läntinen alue B-tytöt II divisioona

hmm

Vs: Läntinen alue B-tytöt II divisioona

veikkaisin että järjestys tulee olemaan 1.Vilpas 2.Pyrintö ja 3. ja 4. jää vähän auki mutta arvelisin että 3.lokoko ja 4.silmu

vieras

hmm sanoi:
veikkaisin että järjestys tulee olemaan 1.Vilpas 2.Pyrintö ja 3. ja 4. jää vähän auki mutta arvelisin että 3.lokoko ja 4.silmu

Luulisin että 1.Pyrintö 2.Vilpas 3.Lokoko ja 4.Silmu :D

jaa a

miksi luulet että pyrintö voittaisi vilppaan? kun molemmilla kerroilla saanut pataan noin 40 pistettä.

U.U

jaa a sanoi:
miksi luulet että pyrintö voittaisi vilppaan? kun molemmilla kerroilla saanut pataan noin 40 pistettä.

Pyrinnön joukkuejaot ovat vaihdelleet kauden aikana... Ja Vilppaan peli on ailahdellut lähiaikoina... Mitä vaan voi tapahtua! ;)

Jep!

U.U sanoi:
Pyrinnön joukkuejaot ovat vaihdelleet kauden aikana... Ja Vilppaan peli on ailahdellut lähiaikoina... Mitä vaan voi tapahtua! ;)
Voisko joku kertoa miten niin Vilppaan peli on ailahdellut, peli kulkee voitosta voittoon ja jatkuu finaaleihin asti

jhk

Itsekin ihmettelen, että miten on ailahdellut. Joskus pelit menee huonommin ja sille sitten ei vain voi mitään. Sitä paitsi Vilppaalla on ollut 5-7 pelaajaa loukkaantuneena. Mitäpä luulette, eiköhän Vilpas itsekin tiedä, että ovat väärässä sarjassa. Eniten tässä ihmetyttää miksi TuRi vetäytyi finaaleista ? :eek:

Mitä itse olen kuullut, niin TuRin tytöillä itsellään ainakin kovat luulot itsestään. Eivät kuulemma tulleet, kun olisivat voittaneet kumminkin. Että näin tänään. :)

hmm

Sarjataulukko
S Joukkue O V H + - P
1 Vilpas 18 18 0 1337 - 623 36
2 TuRi mix 18 13 5 1112 - 769 26
3 Pyrintö 16 12 4 1053 - 811 24
4 Silmu-93 18 10 8 916 - 873 20

5 LoKoKo 18 9 9 1156 - 922 18
6 Veivi 18 9 9 1052 - 920 18
7 Mesuca 18 6 12 813 - 951 12
8 FoA 16 5 11 739 - 792 10
9 TaNMKY 16 4 12 850 - 984 8
10 BC Sisu 16 0 16 282 - 1665 0

Ja tässä tämänhetkinen sarjataulukko. Jos TuRi kerran vetäytyi pois finaaleista, niin ketkä siis pelaavat ?

näib

vilpas, pyrintö, silmu ja lokoko FF:ssä ja sijoitukset menee samassa järjestyksessä 1. vilpas 2. pyrintö 3.silmu ja vika loimaa

:)

Ja sarjataulukos Pyrintö menee viel ohi Turun, koska Pyrinnöl tänään kaks tosi helppoo pelii Forssas...

sdfgh

jhk sanoi:
Itsekin ihmettelen, että miten on ailahdellut. Joskus pelit menee huonommin ja sille sitten ei vain voi mitään. Sitä paitsi Vilppaalla on ollut 5-7 pelaajaa loukkaantuneena. Mitäpä luulette, eiköhän Vilpas itsekin tiedä, että ovat väärässä sarjassa. Eniten tässä ihmetyttää miksi TuRi vetäytyi finaaleista ? :eek:

Mitä itse olen kuullut, niin TuRin tytöillä itsellään ainakin kovat luulot itsestään. Eivät kuulemma tulleet, kun olisivat voittaneet kumminkin. Että näin tänään. :)
jos asia on näin niin olisiko sitten vilppaankin vetäydyttävä koska voitto on jo lähes varma???

vvarma?

voihan se asia näin olla turin kannalta, kuka muu sen tietää ku ne itse siellä..

mutta finalien järjestys ei mielestäni todellakaan ole varma...!? haloo hei miettikää nyt vähä! sarjataulukko ei merkkaa mitää ff.ssä. Siellä kaikki joukueet toivottavasti tsemppaavat 100% ja voittohan voi mennä vaikka Loimaalle. Peliejä ei ole vielä pelattu...Spekuloida toki saa...jos kattosaan sitten finalien jälkeen se lopputulos... ::) ???
Ihmiset hoi järki käteen!!!

totaaaaaa

sdfgh sanoi:
jos asia on näin niin olisiko sitten vilppaankin vetäydyttävä koska voitto on jo lähes varma???

no tuo nyt oli vähän asiatonta. kukaan muu ei voi tietää vilppaan mielipidettä tästä, eli turha arvostella. tuskin vilpas ff:n tulee kuitenkaan ihan takit auki. tietty tavoitteena on voitto, mutta ulkopuolisten ei kannattaisi mielestäni ehdottaa varsinkaan mitään vetäytymistä. asiatonta!

jooooo

^ yhdyn edelliseen. Miksi Vilppaan pitäisi vetäytyä ? Tuota kommenttia en oikein ymmärtänyt ???

sskdksjfs

:) sanoi:
Ja sarjataulukos Pyrintö menee viel ohi Turun, koska Pyrinnöl tänään kaks tosi helppoo pelii Forssas...

Sarjataulukko
S Joukkue O V H + - P
1 Vilpas 18 18 0 1337 - 623 36
2 Pyrintö 18 14 4 1293 - 870 28
3 TuRi mix 18 13 5 1112 - 769 26
4 Silmu-93 18 10 8 916 - 873 20

5 LoKoKo 18 9 9 1156 - 922 18
6 Veivi 18 9 9 1052 - 920 18
7 FoA 18 6 12 859 - 967 12
8 Mesuca 18 6 12 813 - 951 12
9 TaNMKY 18 5 13 986 - 1087 10
10 BC Sisu 18 0 18 324 - 1866 0

Kyllä vain. Pyrintö tosiaan meni ohi. :)

hmm

"Mitä itse olen kuullut, niin TuRin tytöillä itsellään ainakin kovat luulot itsestään. Eivät kuulemma tulleet, kun olisivat voittaneet kumminkin. Että näin tänään."

tuohon haluan sanoa että kun vilppaasta sanotaan että täytyisi myös vetäytyä. heillä ei ole mitään luuloja itsestään. toisin kuin turilla joiden pelaajien on itse kuultu puhuttavan ettei olisi ollut mitään järkeä tulla, ja ettei kuulemma kiinnosta edes. silti on tullut häviöitäkin tässä sarjassa. hiukanko suuret luulot.

nonni

okei joo mut tietty voidaa spekuloida tätä mutta sitten taas kenenkää sanomiset ei ole mitenkään varmoja, joten siihen suuntaan on turha sanoa mitään.
toivotaan vaan että pelit menee hyvin ja paras joukkue voittaa sitten. :)
Tsemppiä kaikille sinne sitten!

öö

siis saanen kysyä että kenen sanomiset eivät ole varmat? ihan kuule turkulaisten omasta suusta metrin säteellä on kuultu tuollaista puhetta.

i

mul on tunne et tässä on turulla kyllä kyseessä ihan joku muu syy ku se et ne ois kumminki voittanu..!??

???!

mikähän muu syy siihen ois voinu olla ku ei turi ainakaan sm-finaalissa ole ja sekin pelaattaisii eri päivänä..?!
Tell me..why?

Kun mikään ei kelpaa

Eiköhän se ihan Turun valmentajan päätös ollut. On se kumma kun ensin valitetaan että Turku vie voitot joukkueilta joille 2div on "oikeasti" tärkeä ja sitten kun vetäydytään finaaleista, jottai paremmin motivoituneet joukkueet saisivat kamppailla kärkipaikoista VALITETAAN JÄLLEEEN.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.