ehkä en oo varma
Morbid Basket nousee suoraan, muista ei tietoa.% sanoi:Mitkä joukkueet nyt sitten lähtivät hakemaan II-divaripaikkaa?
Morbid Basket nousee suoraan, muista ei tietoa.% sanoi:Mitkä joukkueet nyt sitten lähtivät hakemaan II-divaripaikkaa?
ehkä en oo varma sanoi:Morbid Basket nousee suoraan, muista ei tietoa.
Tosi fäni sanoi:Olen kuullut huhuja, että Warriorsien viimeiseen peliin on tulossa ensi kautta varten try outille pari pelaajaa. Jos huhut pitävät paikkaansa, tulee vastustajalle kyytiä oikein urakalla. Warriorsista on tulossa kaupungin kuumin joukkue nyt myös pelillisesti
niimpä niin sanoi:mitähän järkeä on maksaa lisenssi yhdestä pelistä? siirtoaika kun kerran mennyt ajat sitte, eli missään ei ole voinut vielä tällä kaudella pelata... vai onkohan nää nyt sitte jotain nokian junnuja?
ei varma sanoi:Niin notta onkos vieläkin olemassa siirtoaikarajoitukset?? Käsittääkseni ei! Eli alemmalle sarjatasolle saa siirtyä karenssiajan jälkeen! Korjatkaan jos olen väärässä!
???
No... sanoi:...korjataan. Vuodenvaihteen jälkeen menee umpeen vaihdot seurojen välillä ja alaspäinvaihdot seuran sisällä. Nuo junioreiden kasvatukseen olevat poikkeussäännöt sitten ovat asia erikseen (karkeasti: saa istua penkillä ylemmällä tasolla ja pelata alemmalla). Korjatkaa, jos minäkin olen väärässä. ???
20.30..eli heti Salpan matsin jälkeen..Urheilutalosta sanoi:Peli ilmeisesti heti salpan karsintamatsin jälkeen.. Tarkkaa aikaa siis en tiedä..
Mesucan molemmat intti pojat mukana täydessä pelikunnossa???Urheilutalosta! sanoi:Huomenna Salon Urheilutalolla kiehuu!!
Mesuca saa vastaansa varmasti nälkäisen vilpasryhmän!!! Edellinen tappio kismittää, ja nyt mukana huhujen mukaan myös pelimiehet järvinen ja tenkanen.. Kestääkö Laineen ja T.Järvisen sekä muun mesucan poppoon kantti?!?! Sekä onko sieni mukana?!!!?!?
Huomenna nähdään!!
Kaikki mukaan katsomaan!!!