Koripallo.com

Läntinen III divari

Viestejä
134
^^^

Joku syntinen on laittanut meidän pelinumerolla tuloksen liittoon, tämä on sen luoka virhe, että toivottavasti vastuussa oleva henkilö on käynyt jo ripittäytymässä. Tästä todella suivaantuneena Satellites ajoi läpi tuulen ja tuiskun ja haki Turusta pisteet helposti kotiin samalla kun Rami Renko loi fiilistä autostereoissa.
 

Hermannin elevatori

Vaikka yleensä olenkin aika sekaisin peleissä, niin muistaakseni juhlin eilen voittoa ja olin näkevinäni punaisen pöytäkirjan Satelliteksen joukkueenjohtajan kädessä. Toi 85-71 on Mesuca-Tuto ottelun tulos, eli heitän pallon Mesucan suuntaan. Ymmärrän toki että nykytekniikka voi olla monelle uutta ja ihmeellistä, mutta toivottavasti tämäkin "kädetys" saadaan korjattua.

ps toivottavasti saan varusteeni takaisin nopeasti, että pääsen takaisin kentälle, lisäksi kassissani oli eclipse föönini mitä kaupaan kovasti...
 

Naurava kulkuri

EduCa sanoi:
Yliopisto puolusti Sixtyn alle sataseen....

Ei millään pahalla Yliopiston jengiä kohtaan, mut ei se puolustuksesta johtunut et sixty jäi alle sadan pojon. Sixtyn pojil oli jälleen kerran sen verran kova ja laaja rosteri kasas et ei kenenkään heittokäsi päässy oikeuksiinsa kun vaihtoruletti pyöri hurjana.
 

selittelijä-sixty

Naurava kulkuri sanoi:
Ei millään pahalla Yliopiston jengiä kohtaan, mut ei se puolustuksesta johtunut et sixty jäi alle sadan pojon. Sixtyn pojil oli jälleen kerran sen verran kova ja laaja rosteri kasas et ei kenenkään heittokäsi päässy oikeuksiinsa kun vaihtoruletti pyöri hurjana.

ja jälleen kerran Sixty selittelee....seli seli seli seli seli. Kyllä me tiedetään, että te ootte parhaita :p
 

Hermannin elevatori

Kuulin huhua, että 12.2 maanantaina olis klo 21.15 paikallisderby Urheilutalolla. Toivottavasti Satellites saisi sillo edes 10 tyyppiä kasaan ni ei tulis niin kova väsy ;) viime vilpas-satellites pelikin oli niin kova tempone...

Ei varma tieto.
 
Viestejä
83
aaaaa sanoi:
se joka vähiten maksaa  ???

B-lohkosta selkeesti VehU. Väärässä sarjassa. Ens kaudeks III:een saadaan kova kakkoseen pyrkijä, Pyrintö IV divarista. Tulee hyvä seesoni 2007-2008! Rahku ainakin pistää kampoihin sen mitä pystyy.. ;D Pelaillaan tää kausi eka loppuun ja kattellaan sitten.
 
Viestejä
83
Niin, ens kaudella nelosesta nousevaa Pyrsää vastaan. ;) III:ssa pysytään toistaiseksi... Ei siis nousuhaluja tälläkään kaudella.
 

Hermannin elevatori

Luulen että putoaja selviää a-lohkossa vasta viimeisellä kierroksella. 3 joukkuetta tasapisteissä (6) ja muistaakseni Yliopisto-Mesuca on viimeisen kierroksen peli...

Ymmärtääkseni Salpa Satellites on kuitenkin jo yltänyt siihen mihin pyrittiin eli säilyttänyt helposti sarjapaikkansa. Jäljellä on kuitenkin vielä kaksi Salon paikallispeliä mitkä pitäis hoitaa...
 

jaba

mesuca kiusasi ky-sporttia ennen kuin alkoi miestä lentää ulos ja lopussa taisi eroa olla 21 pistettä
 

koutsin ruoska

Hermannin elevatori sanoi:
Luulen että putoaja selviää a-lohkossa vasta viimeisellä kierroksella. 3 joukkuetta tasapisteissä (6) ja muistaakseni Yliopisto-Mesuca on viimeisen kierroksen peli..

TuTo ilmoittautui (ainakin hetkellisesti) ;D pois putoojien välisestä kamppailusta kyykyttämällä papat torstaiehtoona Ugissa ja heti perään eilen heikentyneen FoKoPon kotona Runosmäen palloilupyhätössä..voittoputkesta voidaan siis puhua :eek:

Ke kaatuu sit varmaa Sixty ku henki on päällä..
 

Hermannin elevatori

Jees, meikä seuraa vaan nettiä, mut hyvä tietää mitkä pelit pitää voittaa ja mitkä ei ;)

Mites Vorssa on heikentyny? Vähän pelaajia kentiäs?

Itse olen jo sopinut etukäteen muutaman vastustajan kanssa että miten pelit pelataan.

T sopupeleissä ennenkin voittoja nostanut
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös