Vs: Läntinen III divari
Salpan edustusjoukkue sai alkuun hyvän startin, mutta tiesin jo alkulämmittelyssä voitto tulee. Kolmoset menivät Salpalla aluksi sisään, mutta niillä ei peliä voiteta. Salpa johti matsia jo 30-18, mutta paniikkia ei syntynyt. 36-30 tilanteesta lähdettäessä 3. erään tilanne oli 22min jälkeen 36-42 eli nuorien miesten selkäranka oli katkaistu. Hyvä yritys, mut se ei tällä kertaa riittäny. Itse kesällä alle 5 kertaa pelanneena totesin vain, että vauhti ei päätä huimaa, vaikka vastustaja ilmeisesti J Töyryn johdolla harjoittelee useasti viikossa. Perus pora tehosi tällä kertaa huomattavasti laihempaan vastustajaan, vaikka itsekin olen laihtunut (95kg). Oma pelini oli vielä kalibroitu futisasetuksille eli peli oli omalta kohdaltani myös sen näköistä. Eli Salpalle lisää kiloja ja röyhkeyttä. Salpa antoi kaikkensa, eli tulosta ei kannata hävetä. Erityismainin ansaitsee myös ottelun tuomari Rindeli. Yksin vihellettynä hyvä matsi ja itse en ainakaan kokenut suurta vääryyttä. Eli ns tasoutusjärjestelmä ei ollu käytössä, mikä näkyi Salpan virhemäärässä.
"On paha pitää vauhtia, jos omassa päässä soi melkein aina"
Töyry pliis, vastaa mulle jotain kivaa