Koripallo.com

Läntinen III divari

kesäterä

Vs: Läntinen III divari

T.K.T. sanoi:
Kesäterä oli voittanut vajaamiehisen Satelliteksen 12p.
Korjaus +15p (77-62). Ja kesäterältäkin puuttui kokemusta ainakin 300 vuotta.
 

satelliitit

Vs: Läntinen III divari

Satellites oli kolmannella jaksolla vielä johtanut peliä reilulla kymmenellä paunalla, sen jälkeen musta hetki, peräti yhdeksän vaparia putkeen ohi ja astuipahan kuvioihin myös T.Koski, joka oli viimeistellyt voiton kotijoukkueelle vahvoilla yksilösuorituksilla. Salossa toivottavasti keväällä saadaan täysi vahvuus mukaan ja toivottavasti myös Kesäterä saa sen 300 vuotta peleihin takaisin. Sitä vaan mietin, että laskeekohan kuitenkin niiden myötä joukkueen keski-ikä ;)
 

Se

Vs: Läntinen III divari

Ja Jumalauta jos joku ei ole mun kanssa samaa mieltä niin vedän täysillä käkättimeen. KYLEN, LAINE, STRANDBERG, ja pari muuta. Ihan väärässä lajissa. Kyynärpäät korkealla koko ajan, jos heihin koskee itku alkaa heti ja itse vahingoittaa tahallaan KOKO AJAN. Todella säälittävää. KYLEN Sä oot paskin ikinä divarissa pelannut ja kuulut ikämiehiin joten painu sinne. Säälittävä jätkä. Strandberg sulla viiraa päässä aika pahasti kun joka skriiniin tulet kyynärpäät kurkun korkeudella. Toivon ihan törkeesti että nousette kakkoseen ja saatte turpaanne joka pelissä. Siis kylläkin parasta viihdettä.
 

Vieras

Vs: Läntinen III divari

Se sanoi:
Ja Jumalauta jos joku ei ole mun kanssa samaa mieltä niin vedän täysillä käkättimeen. KYLEN, LAINE, STRANDBERG, ja pari muuta. Ihan väärässä lajissa. Kyynärpäät korkealla koko ajan, jos heihin koskee itku alkaa heti ja itse vahingoittaa tahallaan KOKO AJAN. Todella säälittävää. KYLEN Sä oot paskin ikinä divarissa pelannut ja kuulut ikämiehiin joten painu sinne. Säälittävä jätkä. Strandberg sulla viiraa päässä aika pahasti kun joka skriiniin tulet kyynärpäät kurkun korkeudella. Toivon ihan törkeesti että nousette kakkoseen ja saatte turpaanne joka pelissä. Siis kylläkin parasta viihdettä.


javascript:void(0);

Säälittävää keskustelua. Edellä mainitut henkilöt ovat pelanneet samalla tavalla jo kolmekymmentä vuotta. Mukavia miehiä samassa joukkueessa, mutta vastustajina ikäviä, aina tosissaan voitosta pelaavia.
 

Hans

Vs: Läntinen III divari

Se sanoi:
Ja Jumalauta jos joku ei ole mun kanssa samaa mieltä niin vedän täysillä käkättimeen. KYLEN, LAINE, STRANDBERG, ja pari muuta. Ihan väärässä lajissa. Kyynärpäät korkealla koko ajan, jos heihin koskee itku alkaa heti ja itse vahingoittaa tahallaan KOKO AJAN. Todella säälittävää. KYLEN Sä oot paskin ikinä divarissa pelannut ja kuulut ikämiehiin joten painu sinne. Säälittävä jätkä. Strandberg sulla viiraa päässä aika pahasti kun joka skriiniin t
ulet kyynärpäät kurkun korkeudella. Toivon ihan törkeesti että nousette kakkoseen ja saatte turpaanne joka pelissä. Siis kylläkin parasta viihdet

Sun kannattaa siirtyä naisten sarjoihin ehkä sekin voi olla liian kova sarja joten siirry lasten pihasarjaan.
 

Vanha mutta väsynyt

Kesäterää !!

Johan on juttua Kesäterästä ja ihan henkilökohtaisella tasolla. Täyttänee varmaan herjauksen, kunnianloukkauksen tms oikeustoimen vaatimukset !
Mainitsemasi äijät pelaavat kovaa, mutta ovat pelanneet hieman muuallakin kuin III - divarissa ja todellakin; aivan samalla tyylillä !!
Onhan sekin aivan vanha juttu että kokeillaan hieman "screenin pitävyyttä", kerran juostaan kunnolla päin, otetaan virhe ja seuraavalla kerralla
on naapurin screeni hieman löysempi, tai sitten ehkä vieläkin kovempi ja saattaa olla että itse kerää lelujaan ; ))
Sitä en ymmärrä että puhutaan "pelaajien vahingoittamisesta", en usko että kukaan kentällä haluaa sitä ei todellakaan.
Ei milloinkaan missään sarjassa eikä joukkueessa !!
 

Vanhamies

Vs: Kesäterää !!

Vanha mutta väsynyt sanoi:
Mainitsemasi äijät pelaavat kovaa.
Sitä en ymmärrä että puhutaan "pelaajien vahingoittamisesta", en usko että kukaan kentällä haluaa sitä ei todellakaan.
Ei milloinkaan missään sarjassa eikä joukkueessa !!
No sitten et ole pelanut kyseistä joukkuetta vastaan tarpeeksi montaa kertaa! Olen nyt vähintään kymmenen kertaa pelaillut kyseisiä äijiä vastaan ja sielä on kyse todellakin tahallisesta vastustajan vahingoittamisesta. En nyt tarkoita mitään että ruumiita niistä peleistä tulisi mutta sellaista turhaa kyynerpäillä huitomista vanhoilta äijiltä. todennäköisesti vieläpä niin että mitä nuorempia vastustajia niin sitä enemmän pitää kyynerpäillä tökkiä selkään jne...
Eipä siinä mitään, kyllä siinä joukkueessa on monta mukavaa ja reilua kaveria mukana!

Se on täysin eri asia pelata kovaa kuin sikaa!!
 

Hauskaa

Vs: Läntinen III divari

Heh mukavaa keskustelua. Tosiasiassa asiat on just niinku kirjoitetaan. eivät he pelaa kovaa vaan sikaa. Ja toi kunnianloukkaus juttu on loistava. Mää luulen että kesäterän kaverit olis haastettu samasta monta kertaa jos joku jaksais sellasta tehdä. Se mitä kentällä puhuvat loukkaa kyllä ihan varmasti KAIKKIA pelaajia. Mut kovaa poijjaat pelaaavat kun sarjaa johtavat.
 

Vanhamies

Vs: Läntinen III divari

Hauskaa sanoi:
Mut kovaa poijjaat pelaaavat kun sarjaa johtavat.
Se on totta että hyviä pelaajia kyl joukkueesta löytyy!! Veikkaanpa että jos äijät viittis keskittyä pelkästään pelaamiseen ni jälki tulostaululla olis vieläkin pahempi vastustajien kannalta. :D
 

T.Laine

Vs: Läntinen III divari

Vanhamies sanoi:
No sitten et ole pelanut kyseistä joukkuetta vastaan tarpeeksi montaa kertaa! Olen nyt vähintään kymmenen kertaa pelaillut kyseisiä äijiä vastaan ja sielä on kyse todellakin tahallisesta vastustajan vahingoittamisesta. En nyt tarkoita mitään että ruumiita niistä peleistä tulisi mutta sellaista turhaa kyynerpäillä huitomista vanhoilta äijiltä. todennäköisesti vieläpä niin että mitä nuorempia vastustajia niin sitä enemmän pitää kyynerpäillä tökkiä selkään jne...
Eipä siinä mitään, kyllä siinä joukkueessa on monta mukavaa ja reilua kaveria mukana!

Se on täysin eri asia pelata kovaa kuin sikaa!!
Pitäisköhän perustaa ihan oma kesäteräketju ku ollaan näin suosittuja. ;D

Kyllä se on pojat niin että ei me vanhat äijät enää millään pärjättäis teille nopeille ja teknisille koripallotaitureille ellei me pelattais tälläst ylikovaa sikakoripalloa. Se kyl vähän häiritsee kun tuomarit tuppaa ottamaan pahimmat törkeydet pois ni täytyy yrittää sikailla niin etteivät nää. Kyl kesäterätreeneis on mukavampaa ku ei oo dumarei, siel lyödään miestä.
Terveiset Krisulle, Nikolle, Jaselle, Pekille ja muille "kovanaamoille". Treeneissä nähdään, jollei satu osumaan silmään. 8]
 

Niilo Rantavuori

Vs: Läntinen III divari

Piti tulla ihan itse tsekkaamaan mitä keskustelua täällä käydään. Olen pelannut tällä kaudella jo kaksi ottelua ja aikamoinen keskustelu käynnissä. Ilmeisesti tälläisillä sivuilla täytyy todistella jotain muuta mitä kentällä on. Itse pelailin C- ja B-junnuna vanhaa miesten suomisarjaa, jossa vastaan asettui vaihtelevan tasoisia ikämieskonkareita. Kyseiset konkarit opettivat kovuutta, tilanne nopeutta ja koripalloa. Iskut otettiin vastaan ilman suurempia kitinöitä ja takaisin annettiin.

Ihmettelen puheita tahallisesta vahingoittamisesta, itse en ole niihin syyllistynyt (kovinkaan usein). Mitä tulee skreeneistä läpi menemiseen, niin se opetettiin jo junioreissa. Salolaiset voisivat kysellä Podelta neuvoja skreenien tekemisestä ja niistä läpi menemisestä.

Olen nyt pelaillut kolmosdivisioona ilman sen suurempia tunteita. Pelaamaan olen tullut ainoastaan sen takia, koska viihdyn koripallokentällä ja joukkueurheilussa. Pelailusta saa vastapainoa työlle ja pysyy jonkinlaisessa kunnossa.
Pyydän anteeksi kaikilta, jotka tuntevat kohdelleeni heitä jollain tavalla väärin tai epäoikeudenmukaisesti. Itse asiassa laitoin juuri lenkkarit jalkaan ja lähdin lenkille. Ajattelin lopettaa tämän kauden jälkeen, mutta koska kannustusta on tullut näin paljon ja ilmeisesti myös ystäviä löytyy laajalla skaalalla muista joukkueista, aloitin kuntoilemisen nyt tosissaan. Nähdään kevään peleissä (hammassuojat mukana).
 

henrik johansen

Vs: Läntinen III divari



Rakkaat vastustajat läntisellä alueella.....

Kova tekstiä ja valitusta.....

Olen pelannut kesäterän porukoissa yli 20 v.. ja aina yhtä hauskaa on ollut...

Olen aina ollut oppipoikana ja opettajia on ollut monta(tulosta on syntynyt)...

Täksi kaudeksi Kesäterä sai draftattua 3 magic Johnssonia mukaan ja sen kyllä huomaa(pelaataan paljon enemmän koripalloa ja paljon vähemmän "skriinejä")

Kesäterän kokoonpano on aivan maaginen ja loistavia ihmisiä täynnä( syystä että me pelaataan aina voitosta)...

Olen toiminut opettajana 20 v ja huomannut vuosien varrella kuninka porukat sen kun löystyy(tietokone)...


Asiaan...oli puhe kovasta pelistä...Sen voin teille kertoa että tänä päivänä mennään aivan pumpululinjoilla, vertaus 20v sitten....

Tuomarit tuomitsevat ja pelaajat pelaavat......

Tsemppiä Saloon ja nähdään pelikentällä...


Stay cool.......


 

kesäterä fani

Vs: Läntinen III divari

Kylläppäs Valitetaan......

Onhan aika huonoja syitä häviämiseen

EI SILLE MITÄÄN VOI JOS "VANHAT PAPAT VIE"
 

Pappa

Vs: Läntinen III divari



Kesäterän fanille(eille)....Kiitos sanoista....


Tahdonvoimalla mennään pitkälle/kontra keski-ikä 45v.....

Kova suoritus Kesäterän Papoilta kun matka on yhtä pitkä ja kori yhtä korkealla kaikille.....

Tere tulemast matseihin Keskiviikkoisin Ilpoisten P-H...klo. 2100(K-18)....

Pappa...
.
 

Kovaa

Vs: Läntinen III divari

Sen kun pelattais sikaa vaan, mutta pohja menee touhulta alta silloin kun toinenkin joukkue pelaa samalla lailla sikaa.
Kesäterän vanhukset on heti itkemässä tuomareille.. "Eks sää nähnyt mitä toi teki" "Pidä peli hanskas tai alkaa tapahtua ja joku loukkaa"
Ja sitten alkaa myöskin meuhkaaminen vastustajille.. "Uskalla vielä kerran niin silloin lähetään ulos"

jne jne..
 
Viestejä
134
Vs: Läntinen III divari

Mitä h*lv*ttiä! Ei kai Satellitesta nyt vaan rinnasteta tähän itkemiseen vaikka viimeinen peli meitä vastaan olikin. Toivottavasti ei. Me ollaan kuitenkin niin monta kertaa herrat selätetty ;)
Hyvää joulua kaikille lohkon tiimeille tasapuolisesti.
 

Joka vuosi sama virsi

Vs: Läntinen III divari

Pelaajat pelaavat, ja tuomarit ratkaisevat ongelmatilanteet. Tätäkään keskustelua ei käytäisi, jos tuomarit puuttuisivat suunsoittoon ja väkivaltaiseen peliin. Valitettavasti läntisen alueen tuomarit eivät ole aina tehtäviensä tasalla.

Kesäterä käyttää vahvuuksia, jotka monelta joukkueelta puuttuvat kokonaan(vastustajan ja tuomareiden psyykkaus, sekä lievät koiruudet). Joissain koripallokulttuureissa nämä temput ovat itsestäänselvyyksiä, meille ehkä vielä hieman vieraita.

Kesäterän joukkue on täynnä erinomaisia pelaajia (jotkut pelaavat paremmin tennistä kuin koripalloa, toim. huom). Ainoastaan muutama pelaaja syyllistyy silloin tällöin arveluttaviin "suorituksiin". Joukkueesta löytyy myös herrasmiespelaajia kuten Hintsanen, Koski, Jaakkola ja Kalske (muita ei tulekaan mieleen). Ei siis tuomita koko joukkuetta.
 

Herrasmies vailla vertaa

Vs: Läntinen III divari

Joka vuosi sama virsi sanoi:
Pelaajat pelaavat, ja tuomarit ratkaisevat ongelmatilanteet. Tätäkään keskustelua ei käytäisi, jos tuomarit puuttuisivat suunsoittoon ja väkivaltaiseen peliin. Valitettavasti läntisen alueen tuomarit eivät ole aina tehtäviensä tasalla.

Kesäterä käyttää vahvuuksia, jotka monelta joukkueelta puuttuvat kokonaan(vastustajan ja tuomareiden psyykkaus, sekä lievät koiruudet). Joissain koripallokulttuureissa nämä temput ovat itsestäänselvyyksiä, meille ehkä vielä hieman vieraita.

Kesäterän joukkue on täynnä erinomaisia pelaajia (jotkut pelaavat paremmin tennistä kuin koripalloa, toim. huom). Ainoastaan muutama pelaaja syyllistyy silloin tällöin arveluttaviin "suorituksiin". Joukkueesta löytyy myös herrasmiespelaajia kuten Hintsanen, Koski, Jaakkola ja Kalske (muita ei tulekaan mieleen). Ei siis tuomita koko joukkuetta.

Unohdit luettelosta Kylenin. Ajattelin vain korjata virheesi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös