Vs: Läntinen Miesten 2. divisioona
1. Onko joku olettanut, että "itse" Hopkinssilla olisi ollut tai on tietoa... Mistään?
2. Clark, onko joku olettanut / ajatellut että Clark ei jo vähän jäähdyttelisi, pelaaja varmaan vähemmälläkin harjoittelulla?
3. Onko joku ajatellut, että yksikään "jenkuloista" jos heidät "jenkuloiksi" voi laskea, olisi mitenkään varsinainen "jenkula" peli-esityksillään?
4. Divari b olisi seuraava steppi ja sitten kattellaan.
5. Alkukauden aloituksessa Lammela, Kivinen ja Selinheimo, Lammelan kausi valitettavan rikkonainen hyvän alun jälkeen vaikka jo ennen niitäkin valmennuksellisesti ajautui haastavaan tilanteeseen. Toki vain Lammela näistä juniori statuksella.
6. Fanit... Joo niitäkin on, mutta onneksi myös lajikulttuurin saappaat on syvällä savessa ja eri vuosikymmeniltä kaiken nähneitä ilahduttavan paljon liikkuu hallin lehtereillä.
Seurabaari sanoi:Ennen kauden alkua ei edes itse Hopkinsilla ollut tietoa tulevista pelaajista. Aaltonen, Henttonen, "joitain" turkulaisia, yksi kaksi äijää virosta (niitähän siellä on ennenkin pyörinyt) ja yksi jenkki oli suunnitelma. "Omat pojat" muodostaisivat rungon. Hienosti on muodostanut. Nyt painetaan viidellä jenkillä. Ei hyvä. Osaltaan "maailmanomistajina" Loimaalla kulkevat mustat miehet eivät taida itsekään ymmärtää, että mitä sarjaa pelaavat. Kunnon pelureitahan heistä ei kukaan ole, tiedä sitten näistä kahdesta viimeisestä. Clark huippu vtb-peleistä läntiseen vitun kakkosdivariin pelaamaan lietoa vastaan.
Sitten nämä Loimaan fanit. Itse asiassa suurin osa Bisons-faneja. Bandwagonerit liittyneet valmiseen katettuun pöytään. Kiitos Eero Jani yms kovasta työstä! Nyt sitten ihmetellään kun ei ole järkkäreitä eikä moppipoikia. Valmentajatkin joutuneet talkootöitä tekemään. Kauheata. Silmät auki ja tajutkaa, että operoitte viidellä (5)! jenkillä. Sarjassa ei ole yhtään jenkkiä heidän lisäksi. Mistä saadaan solidit suomalaiset divari b:hen ja 1-2, ei neljää eikä viittä, vaan herrasmiessopimuksen mukaiset 1-2 jenkulaa. Nykyisistä ei ole mihinkään, ja toivottavasti Clark ymmärtää että jos divari b:hen jää nii ura alkaa loppulaskuun. Divari b:ssä muutamakin vuosi, niin saataisiin se perkeleen vauhtisokeus pois sieltä päättäjiltä. Valitettavasti nyt on jo tarpeeksi ylinopeussakkoja...
1. Onko joku olettanut, että "itse" Hopkinssilla olisi ollut tai on tietoa... Mistään?
2. Clark, onko joku olettanut / ajatellut että Clark ei jo vähän jäähdyttelisi, pelaaja varmaan vähemmälläkin harjoittelulla?
3. Onko joku ajatellut, että yksikään "jenkuloista" jos heidät "jenkuloiksi" voi laskea, olisi mitenkään varsinainen "jenkula" peli-esityksillään?
4. Divari b olisi seuraava steppi ja sitten kattellaan.
5. Alkukauden aloituksessa Lammela, Kivinen ja Selinheimo, Lammelan kausi valitettavan rikkonainen hyvän alun jälkeen vaikka jo ennen niitäkin valmennuksellisesti ajautui haastavaan tilanteeseen. Toki vain Lammela näistä juniori statuksella.
6. Fanit... Joo niitäkin on, mutta onneksi myös lajikulttuurin saappaat on syvällä savessa ja eri vuosikymmeniltä kaiken nähneitä ilahduttavan paljon liikkuu hallin lehtereillä.