Huh huh, voitto tuli mutta melkein henki lähti muutaman kerran !
Esa evergeens - Salpa 2 55-83 !
Esa joutui pelaamaan 7 viimeistä minuutti 4 pelurilla loukkaantumisten takia, mutta palataan vielä niihin melkein hengen lähtö tilanteisiin.
1. tilanne: peli meni heti painiksi, maatalon isännät antoivot kunnon runtua. V-divarin syöttökone Saku "Nash" Mäksä ajoi normi ajon korille, mutta se päättyi lyhyeen kun paksu KOURA nappasi kaveria kurkusta kiinni ja pyyhkäisi lattialle !
2. tilanne: vastustaja sivalsi allekirjoittanut kyynerpäällä suoraan kurkkuun ja täysin tahallaan ! Onneksi myös kaulani on paksuuntunut lähi aikoina niin pystyin jatkamaan peliä, 2 vuotta sitten olisin sylkenyt vain verta !
2. 30 s 2. tilanteen jälkeen: sama kaveri sivaltaa jedi iskun kanssa Könde Asteroidia lähes kuolettavasti suoraan sydämen kohtaan !
Maailmani pimentyi: nappasin levyrin muiden yläpuolelta, ei siinä mitään, mutta 0.1 t kaatui suoraan yhden someron pelurin polven päälle ! Sen jälkeen kun olin kaatunut peluri(0.13t) jonka päälle rojahdin kaatui minun päälleni siten, että pääni puristui suoraan lattiaan 130kg päälläni
Onneksi olen elävien kirjoissa.
Päivän todellinen yllättäjä oli jo torstaina hyviä otteita esittänyt Eero "Epi" Ilmanen ! "Epi" viimeisteli kovalla prosentilla 16p ! Muut pisteiden tekijät:
Elevator 32p, Saippi 20p, Nash 10p + muita en muista !
Salpa kakkosel on yksi peli jäljellä, nyt on varmistunut lohkovoitto ja nousu.
Omalta osaltani kauteni on nyt paketissa, tossuja ei siis tarvinnut ripustaa Mollyn narikkaan, toivon sitä myös muilta Sateliteksen pelaajilta.
Ai niin. Siirtoikkuna aukeaa muistaakseni tämän kuun lopussa. Luulenkin että tulevalla kesällä Mollyn terassilla väännetään ja käännetään erilaisia pelaaja sopimuksia oikein urakalla !
Kaupungilla liikkuu myös huhuja uudesta 5-divari joukkueesta ensi kaudeksi !? SATO on tulossa...