Koripallo.com

Lahti Basketball 2025-2026

Jos (ja se on tietty iso jos) nää jenkit osuu kohdilleen, niin kyllä mielestäni on Lahdella ihan hyvät askelmerkit kohti pudotuspelejä ensi kaudeksi. Saarijärvelle jatkodiili, joku suomalainen backup sentteri (esim. luokkaa Ilmari Toikkanen) ja yksi laadukas suomalainen 2-3 pelipaikalle (olettaen, että Tripp ja Kilpinen kykenevät hoitamaan pelintekemisen), niin siinä on mielestäni hyvä paletti kasassa, jolla voi menestyä. Loput rosterista sitten täyttää omilla ukoilla tai nuorilla lupaavilla pelaajilla.
Palotie mahdottoman edessä. Ei saa Lahtea pidettyä todellakaan liigassa tämmösillä pelaajilla. Saarijärvi Ok. 10 min. tuuraaja, näyttänyt kykynsä jo liigatasolla, taso ei vaan kaverilla riitä. Kilpinen hyvä divari pelaaja. Toikkanen....kas kun ei Syrjämäki tai Nuolivirta.

Palotie mahdottoman edessä. Ei saa Lahtea pidettyä todellakaan liigassa tämmösillä pelaajilla. Saarijärvi Ok. 10 min. tuuraaja, näyttänyt kykynsä jo liigatasolla, taso ei vaan kaverilla riitä. Kilpinen hyvä divari pelaaja. Toikkanen....kas kun ei Syrjämäki tai Nuolivirta.
No odottelen vielä viimeisiä pelaajasopimuksia. Kyllähän toi yhtä kovaa suomalaista huutaa, jotain Tumban tasoista. Mikäli sellanen tulee haaviin, niin se on kyllä Palotien valmentajan uran kannalta merkittävä kausi. Ei ole enää hyväksyttävää epäonnistua.

Mutta niin sarjanousijana voi olla vaikeuksia houkutella isoja nimiä. En sitten tiedä mikä sinulla on toikkasta ja Kilpistä vastaan. Molemmat ihan solideja 10-15 minuutin ukkoja liigaan tilastojen ja näyttöjen valossa. Ainakin minun mielestäni.

No odottelen vielä viimeisiä pelaajasopimuksia. Kyllähän toi yhtä kovaa suomalaista huutaa, jotain Tumban tasoista. Mikäli sellanen tulee haaviin, niin se on kyllä Palotien valmentajan uran kannalta merkittävä kausi. Ei ole enää hyväksyttävää epäonnistua.

Mutta niin sarjanousijana voi olla vaikeuksia houkutella isoja nimiä. En sitten tiedä mikä sinulla on toikkasta ja Kilpistä vastaan. Molemmat ihan solideja 10-15 minuutin ukkoja liigaan tilastojen ja näyttöjen valossa. Ainakin minun mielestäni.
Ei mitään vastaan mutta ei mua vakuuta. Huutas kahta kotiin palaajaa, Isohanski ja Luukkonen.

Ei mitään vastaan mutta ei mua vakuuta. Huutas kahta kotiin palaajaa, Isohanski ja Luukkonen.
Miksi Luukkonen Karhusta lähtisi?
Kehittyi siellä liiga-pelaajaksi, sai hyvin peli-aikaa, oli aloituksessakin useasti.
Luulen että soppari jatkuu Karhussa tulevallekin kaudelle....Karhulla on iso pelaaja-budjetti, jos vrt. vaikka Labaan.
Pöllä tosiaan taitaa mennä Kotkaan...
ps. Toki Eemi Labaan otettaisiin mielellään..

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.