&%¤¤&%#¤% sanoi:
Mikään ei ole niin kuin ennen.... ;D
&%¤¤&%#¤% sanoi:
@kobebryant
We played like crap all season so it's only right we get the #2 pick HA #lakerluck #goodday
Tipper sanoi:Kieltämättä onnea pitkästä aikaa kaivattiinkin. Nyt otetaan iso askel kohti post-Kobe-aikakautta ja palasia tulevaisuuden runkoa varten alkaa olla kasassa. Nuori trio Clarkson-Randle-2nd pick + Kobe viimeistä kauttaan + off-seasonin kirjaamiset -- tästähän voi taas tulla jotain, ja ainakin jaksaa taas kiinnostua!
Tipper sanoi:Juu, samoilla linjoilla olen. Towns on no-brainer, mikäli ukko on saatavilla. Mutta jos ei, niin ottaakko Okafor vai Russell? Eniten Okaforin kohdalla huolestuttaa puolustuspään osaaminen (vaiko vain heikko motivaatio?) ja vapaaheittoprossa. Molemmat voivat teoriassa parantua, kun mies kehittyy ja kypsyy, mutta kuinka paljon käytännössä. Käsi on ainakin perkeleenmoinen ja asenne/orietoituminen puolustukseen olisi hyvä olla jo olemassa. Russell tuntuu pelaajalta, jonka ympärille voisi olla hyvä rakentaa. Kyseessä on isokokoinen takamies, jolla on huikea syöttö- ja pelinlukutaito yhdistettynä heittouhkaan. Ongelmaksi tulokaskaudella vain saattaisi koitua pallon jakaminen Bryantin kanssa. Mutta katse pitää toki kohdistaa tulevaisuuteen.
Rodzilla sanoi:http://www.nbadraft.net/players/dangelo-russell
Player comparisonissa tarjotaan Penny Hardawaytä ja Brandon Roytä... not bad.
Tipper sanoi:Sen lisäksi Aldridgen tai muun ison veteraanipelaajan (Love) mahdollinen kirjaus vaikutti todennäköisesti valintaan.
Rodzilla sanoi:Kakkoskierros kiskasi Lakersiin tämmösen kaverin. NBAdraft.net ei jostakin syystä kauheasti osaa kertoa tästä herrasta mitään
King James sanoi:Mike Bresnahan @Mike_Bresnahan 32s33 seconds ago
More LMA: He and Kobe didn't quite gel. It's a little vague, but Aldridge apparently didn't quite get answers from Kobe he was seeking.
Kobe TEKI SEN TAAS!!!
SYÖPÄ!SYÖPÄ!SYÖPÄ!SYÖPÄ!
mnkey_inc sanoi:Lakersin organisaatiota pitaisi kylla hieman tuulettaa. Mitch Kupchak ja muut kilometritehtaalle. Rahaa olisi antaa pelaajille vaikka tynnyreissa mutta presentaatiot pilataan taysin. Ei tuota Aldridge sekoilua voi laittaa pelkastaan koben piikkiin jos Aldridge haluaisi tietaa enemman koripalloon liittyvia juttuja ja lakers organisaation presentaatio kokonaisuudessaan on lahinna koripallon ulkopuolisia juttuja. Keskustelu on mennyt jotenkin tahan tapaan.
Lakers: Terve Aldridge, tuu meille pelaan, me ollaan hollywoodin joukkue...
Aldridge: NO terve, millainen visio teilla on tulevaisuuden pelikuvioista?
Lakers: Joo, meidan peleissa kay hollywoodin kerma...
Aldridge: Kiva juttu, mutta enta ne pelikuviot?
Lakers, Joo, meidan courtside paikat on taynna julkkiksii ja elokuvatahtia, Jack Nicholson yms.
Aldridge: Ei minua ne kiinnosta, vaan se miten mun pelaaminen sopisi joukkueen tyyliin ja kuvioihin...
Lakers: Joo, sustakin tulee julkkis ja paaset bailaamaan hollywood kerman kanssa...
Aldridge: Just, Kobe mitas sina sanot kuvioista?
Kobe: Pallo mulle, sina noukit levyrit kuten shaq ja pau teki, Kun saat levyrin niin pelaa ensisijaisesti pallo takas mulle...
Aldridge: joo, eikohan taa ollut tassa. Kiitoksia teille.
Yhteenveto tapaamisesta
Lakers: Loistavasti meni, kaksi peukkua ylos
Aldridge: En allekiirjoita sopimusta lakersin kanssa.