Koripallo.com

LaMonster Ulmer vs. KTP - Antwinen Kosto 5.10.2012 Klo 18.30 Pyynikki

Vs: LaMonster Ulmer vs. KTP - Antwinen Kosto 5.10.2012 Klo 18.30 Pyynikki

"On se kiva nähä että mun CV:ssä on nää europelit heheeheh". Hehhe, me pelataan Korisliigan maineesta siellä Euroopassa, jos tää on Tuomisen mielestä hauskaa, niin painu vittuun, jooko?

Limpum ja "suuri rooli"... Penkillähän tuo märehtii...

Ois mielenkiintosta nähä tää peli videolta uusintana, virheet tällä hetkellä 25-14 Kotkalle, ja tosissaan Barrett sekä Giles molemmat pihalla teknisten jälkeen. Näkemättä en usko Damonin lopettaneen vihaisten katseiden ja käsien levittelyn tuomareita kohtaan.. Kunnioitettava vääntö Kotkalta käytännössä viidellä pienellä miehellä koko toinen puolisko.

Toiviainen pelin jälkeen:

joko

A) raivari mallia: "anna sakkoa, anna kakkua saatana" "hieno peli ja nää vitun mikkihiiret tulee tänne pilaamaan" "älä tuu hymyilee mulle"

B) tyynen rauhallinen ja ei suostu ottamaan tuomareihin kantaa sanallakaan

Ei välimalleja

Hyvä taistelu pari jaksoa, ilman Seftonia ja Devonnea, joiden kiuas ei kestänyt vihellyksiä.
Toisaalta en usko minäkään, ennenkuin nään, että Damon ottaa vihellykset vastaan ilman mussutusta.
Pyrintö kohdataan uudestaan aika pian, revanssin paikka, KTP!!!

Mua oikeesti kiinnostaa Europelit, Pyrinnön ja Katajan osalta. Kiinnostus on aivan omissa sfääreissä mitä verrataan Korisliigaan. Divari valmentaja tuli nauraa ja hassuttelee, että on kivaa CV:ssä näkyy ja näin.

KTP tasosta porukkaa pitäs vetää 20 pinnaa turpaa, sillon kun puuttuu 2 jenkkii loppupeleis. Puolustus, missä näkyy? Hyökkäys on ihan täysin yksilöiden varassa niinku aina ennenkin. Huippuyksilöitä löytyy.

Puolustus, se on se, jolla pärjätään Europeleissä. Se näyttää varsin heikolta.

Tuominen, nyt pelataan Korisliigaa ja nyt ollaan Euroopassa. Lopeta se saatanan nauraminen ja pistä Pyrintö siihe kuntoon, mitä kannattajat odottaa.

Ei voisi vittu vähänpää kiinnostaa vastustajien europelit! Kai tästäkin kommmentista joku vetää herneen nekkuu?

Topi123 sanoi:
Ei voisi vittu vähänpää kiinnostaa vastustajien europelit! Kai tästäkin kommmentista joku vetää herneen nekkuu?

Toivottavasti Joensuu ja Tampere aiheuttavat semmosen lumipallo-efektin, joita moni Korisliigan suurseura tulee toteuttamaan. Muissa maissa on tavoitteena eurokentät, paitsi Suomessa. Se on mihin seurat pyrkivät, paitsi Suomessa.

Suomessa ollaan tutussa ja turvallisessa liigassa, täällä me hyssytellään ja naureskellaan. Eteenpäin ei edes pyritä.

Valot päälle ja kohti isompia kenttiä, materiaali riittää, mutta riittääkö valmennus?

Korisliigan taso ei ole huono, toteutus ja kaikki muut on aivan päin persettä.

Juu, tuota hyssyttelyä olen jo pitkään ihmetellyt. Pienet korispiirit hymistelee kun kilpailijaseura menestyy, ei pysty ymmärtämään. Tämä on mahdollista vain suomessa.
On vain yksi ja ainut seura, KTP, muut vois painuu vaikka pers.....! ;)

Jokaisen TOP 4 -jengiin kuuluvan joukkueen tulisi pyrkiä Eurooppaan, isommille kentille. Tähän pitäisi pyrkiä jokaisen Korisliigan seuran. Kehitetään ja kehitetään, tavoite on kuitenki isommat kentät.

Korisliigaa pelaamalla ei kehity kukaan, ei pelaajat eikä valmentajat. Sitä mitä korkeemmalle mennään, sitä paremmin valmentajat saavat tietotaitoo ja pelaajat arvokasta kokemusta, ja monet voivat jopa kehitty pelaamaan Euroopan suurseuroihin.

Nyt suntaa antavat Pyrintö ja Kataja, joiden uskovan molempien menevän lohkostansa jatkoon.

Korisliigan taso on helvetin kova.

Tekuista... Onhan tämä uusi linja vähän hassu, mutta melko loogisesti sitä toteutettiin. Aluksi varoitettiin/huomautettiin ja sen jälkeen alkoi tekuralli. Sekä Barretia että Gilesiä huomautettiin ennen tekua, joten sikäli hyväksyttävä vihellys jos uutta linjaa miettii. Lehdon teku perusmussutuksesta ja Lindblomille teku vihellyksiin reagoinnista kuten kotkalaisille. Damon oli tänään hillitympi kuin moni muu. Lowe ja AW säästyivät, vaikka vastaavalla tavalla reagoivat. Ottaa aikansa tuomareilta ja pelaajilta oppia oikea linja.

En väittänytkään ettei kannustamani seura saisi/pitäisi/mennä eurooppaan, ihmettelen tätä hemmetin olalle taputtelua kun naapuri seura pärjää...

Kuinka monta tuntia saadaan odottaa, että statsit tulee tuonne Basket.fin Korisliiga-sivulle... :mad: #pitäisollajo

Minä olin Joensuun Kataja puolella koko EC-karsintojen ajan. Korkkasin jopa 6-päin olutta sen kunniaksa, että Kataja pääsi EC-peleihin. Kylmää oli, ja fiilis oli aivan vitun mahtava. Hurrasin jopa ääneen kun kataja voitti. Onko se pois meiltä? Ei ole.
Kataja vei Korisliigaa ylöspäin ja sen mainetta. Niin tekee myös Pyrintö. Mutta jos mietitään valmentaja Tuomisen kommenttia "on kiva valmentaa joukkuetta, joka pelaa EuroChallengessa, saa minun CV:sn uuden merkinnän, hehhe".

Jos mietitään, niin ehkä jokaisella valmentajalla on tämä svääri. CV ja Europelit. Kukaan ei halua menestyä, tai haluaa, mutta ei uskaleta kehittää ja viedä toimintaa ns. askel eteenpäin. Vittu sanon minä. Se on kivaa että ollaan pelattu Europelejä.

Se on ehkä kivaa, mutta siitä pitäis ottaa tapa Suomessa. Tapa jolla viedään Korisligaa ja Suomalalista koripalloo eteenpäin.

Ei se voi vittu olla kivaa kun peltaa FIBA:n alaisia pelejä. Siellä ollaan tosissaan.

Lopetataan se hyssyttely ja pistetään asiat kuntoon. Sanon minä.

JustinCase sanoi:
Minä olin Joensuun Kataja puolella koko EC-karsintojen ajan. Korkkasin jopa 6-päin olutta sen kunniaksa, että Kataja pääsi EC-peleihin. Kylmää oli, ja fiilis oli aivan vitun mahtava. Hurrasin jopa ääneen kun kataja voitti. Onko se pois meiltä? Ei ole.

Word.

Miten nämä Europelien kommentit liittyvät äskeiseen peliin? Eikös tämä ole tarkoitettu otteluennekoille ja SEURANNALLE?
Ketähän Mikkihiiriä siellä oli pillipiipareina?

toitar-8 sanoi:
Ketähän Mikkihiiriä siellä oli pillipiipareina?

Twitteristä napattuna Toivonen-Front-Sierla...

EDIT: Ja ne tilastotkin voisi pikkuhiljaa Basket.fihin ilmestyä...

JustinCase sanoi:
Kataja vei Korisliigaa ylöspäin ja sen mainetta. Niin tekee myös Pyrintö. Mutta jos mietitään valmentaja Tuomisen kommenttia "on kiva valmentaa joukkuetta, joka pelaa EuroChallengessa, saa minun CV:sn uuden merkinnän, hehhe".

Jos mietitään, niin ehkä jokaisella valmentajalla on tämä svääri. CV ja Europelit. Kukaan ei halua menestyä, tai haluaa, mutta ei uskaleta kehittää ja viedä toimintaa ns. askel eteenpäin. Vittu sanon minä. Se on kivaa että ollaan pelattu Europelejä.

Se on ehkä kivaa, mutta siitä pitäis ottaa tapa Suomessa. Tapa jolla viedään Korisligaa ja Suomalalista koripalloo eteenpäin.

Ei se voi vittu olla kivaa kun peltaa FIBA:n alaisia pelejä. Siellä ollaan tosissaan.

Lopetataan se hyssyttely ja pistetään asiat kuntoon. Sanon minä.

Korkki kiinni.
Aivan sama jos hurraat Katajan puolesta, minä en nyt, enkä tulevaisuudessa.
Hurraa myös muille seuroille, niin voit joka kausi juhlia mestaruutta!! Onnea.

Pyrinnön hyökkäyspelaaminen oli todella köyhää. Viime kauden kolmiohyökkäykseen verrattuna todella yksipuolista puskemista. Tuli mieleen ne ensimmäisen mestaruuskauden katukorismeiningit. Plussaa nopeisiin pyrkimisestä, vaikka mitään korisadetta se ei mukanaan tuonut. Tempoa pallon tuomisessa silti oli ihan kiitettävästi.

Eipä pelistä sitten sen enempää. Uusi tekulinja oli jees. Pyrinnöltä Lowe ja Damon osoittivat suuruutensa tällä osastolla, tosin Kenny oli aika lähellä vihellystä.

Topi123 sanoi:
Korkki kiinni.
Aivan sama jos hurraat Katajan puolesta, minä en nyt, enkä tulevaisuudessa.
Hurraa myös muille seuroille, niin voit joka kausi juhlia mestaruutta!! Onnea.

???

Anteeksi moinen off-topic, mutta kannattaa viimeistään tässä vaiheessa yrittää erottaa Korisliiga ja EuroChallenge toisistaan. Korisliigassa ollaan verivihollisiä, EuroChallengessä toivotaan kokonaisena koripalloperheenä, että suomalaisseurat menestyvät. Mikä siinä on niin vaikeaa? Eri asia on sitten, jos kohtaamme Pyrsän kanssa EC:n pleijareissä... ::)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.