Taas kerran näppäimet valehtelee . Pitihän mun lähettää hullu -edille terveisiii ;D ;DJOEN SUU sanoi:Huhua kuulin, että Jiiri olisi pudonnut hevosen selästä yli kuusikymppisten veteraanien hevospooloturnauksessa. On siis mitä ilmeisimmin loukkaantuneiden kirjoissa....
Ei pitäisi vanhuksen nousta hepan selkään näin liukkailla keleillä. Olkoonkin, että kyseessä on kokonut ratsastaja.
Ei siis ainakaan vielä ole siirtynyt Haadeksen hoiviin aaveratsastajaksi....
Hullun Edin on tiettävästi venäläiset ilotytöt kaapanneet rajan taakse. Ei siinä mitään, saapi Edikin naattija joskus....
Kai jiirikin on jossain . Sorry vaan en muista muita sieltäpäin . ;Dtarkoitan ei olla juteltu .
. Pärjäilkää .
Europot sanoi:En tiedä onko nuo talousvaikeudet näkyneet tähän asti pelaajien otteissa, mutta jos vaikeuksia ei ratkaista niin varmasti keväästä tulee vaikea.
Vaikeuksista huolimatta: jostain syystä minä olen ollut tavattoman pettynyt Namikan pelaamiseen, varsinkin ennen kauden alkua lähes jumalana pidetty pg McKnight on ollut todella surkea ennakko-odotuksiin verrattuna. samoin Clifton Jones taitaa olla jatkossa divaripelaaja.
Lassi Tuovin suuri virhe oli jäädä tuohon uppoavaan laivaan, huhujen mukaan ottajia olisi ollut viime kesänä.
Jos tuo huhu 60K vajeesta on totta, niin se taitaa olla suunnilleen koko joukkueen koko loppukauden palkkiot. Morjens, Uki taitaa päästä pälkähästä.
Kyllä Namika lienee jo luovuttanut toiveet jatkamisesta liigatasolla. Kotipelissä vielä kyllä yritettiin kerätä lahjoitukisa ja uusia jäseniä, mutta havaintojen mukaan yritys jäi perin laihaksi. Eipä sitä kyllä kenttäkuuluttajankaan toimesta mainostettu kertaakaan.JoKaFan sanoi:Surullista...
Kouvot taistelee vielä, mutta Namika lienee jo luovuttanut:
http://www.esaimaa.fi/Online/2014/02/26/Kommentti%3A+Namikan+taustav%C3%A4ki+ansaitsisi+parempaa/2014604/4
YoungHoop sanoi:
Europot sanoi:Jos kaikki highlite filmit on koostettu samalla tavalla, en yhtään ihmettele että pelaajan valinta on vaikeaa? Pari sataa koria joista lähes kaikki oikean käden layuppeja ja loput jumppereita. Osaako puolustaa? Osaako syöttää? Saako levyreitä? Ei nyt ainakaan kovin monipuolista kuvaa pelaajasta anna mutta ei taida monipuolinen pelaaja ollakaan.