Koripallo.com

Lapua 2006-2007

Koska Lapuan valmentaja ja joukkue julkistetaan?


  • Äänestäjiä
    14
  • Poll closed .
Viestejä
339
42 sanoi:
Minä lyön 1 c vedon tuon Bellin puolesta.

Alfred Bell tulee nopeammin vastaan Asema 62:n jaksossa kuin Lapuan Korikobrien kesätree.... eiku siis... no kumminki.
 

42

Viestejä
3 376
Siitäkin huolimatta tuolla kertoimella uhraan sitten sen sentin.
 

A.Lost

Umour tais olla kesä harkoissa ja sitte paikanpäällä oli yksi autokauppias. Oli kai siellä muitakin, mutta näkötornin kaukoputki on jo ruosteessa, koska komentokeskus on tainnut siirtyä keskustan tuntumaan.
Kaikkien ennenkin kobrissa pelanneiden vahvistusten, lukuunottamatta Barry, kerroin on huippu korkea, kaikille 897,798
 
Viestejä
19 564
Eikös se Turusen Mika ollut autoliikkeen johtajana jonkin aikaa Jovensuussa? Toi otan siis? Vai sinne siis Mika on menossa. No onhan se Lapua melkein sama kuin ulkomaat meille. Se kun on sellaista savannia koko lakeus ja kaukana Itä- Suomesta, joka on nykyisin Suomen koripalloilun kehto.
 

sm

Lapualla on liian korkea elintaso, jotta jaksettaisiin tosissaan palloa pomputella - annetaan reservaattilaisten menestyä, jotta tuntisivat itsensä jossain hyviksi. Tosin kummiseura Katajan menestyshän lepää kahden ex-kobralaisen harteilla.
 

Lakeuden kaiho

Mä olen kuullut jotta kukaan nykykoopra ei suostuisi pelaamaan Jääskeläisen valmentamassa joukkueessa. Pitääkö paikkansa?
 

:X

Lakeuden kaiho sanoi:
Mä olen kuullut jotta kukaan nykykoopra ei suostuisi pelaamaan Jääskeläisen valmentamassa joukkueessa. Pitääkö paikkansa?
kyllä nyt kukaan, mutta ei kaikki. :-X
 

nousuko keväällä 07

Uskon, että Lapualla on hyvät mahdollisuudet nousuun.
Muutama jenkki vahvistettuna omilla junnuilla on hyvä pohja
menestykselle.
 

häh?

nousuko keväällä 07 sanoi:
Uskon, että Lapualla on hyvät mahdollisuudet nousuun.
Muutama jenkki vahvistettuna omilla junnuilla on hyvä pohja
menestykselle.

Anteeksi, mutta vahvistettuna millä?
 

ei niin

Eihän Raiskia ole edes mainittu, vaan kysymys oli
jenkeistä ja omista junnuista.
Raiski ei kuulu kumpaankaan ryhmään.
 

lapualainen

Lakeuden kaiho sanoi:
Mä olen kuullut jotta kukaan nykykoopra ei suostuisi pelaamaan Jääskeläisen valmentamassa joukkueessa. Pitääkö paikkansa?

Uusien uutisten valossa, kukahan tämä mahtaa olla? Hyvä Turja!
 

peliaika

Lapualle on tulossa useampi jenkki ensikaudella, joten
Raiskin peliaika olisi ollut aika vähäinen.
Kauhajoella peliaikaa ja vastuuta saa enemmän
 

muffinssi

peliaika sanoi:
Lapualle on tulossa useampi jenkki ensikaudella, joten
Raiskin peliaika olisi ollut aika vähäinen.
Kauhajoella peliaikaa ja vastuuta saa enemmän

viis tonnia vetoa että kauhajoella on enemmän ulkomaalaisia kuin lapualla. tällä hetkellä näyttää että lapua luopuu sarjasta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös