Taitaa olla se jymyuutinen, johon Kobrat tiedotteessaan viittaa.leka sanoi:Taksitolpalla Loimaan torilla oli tieto että D Williams neuvottelee Kobrien kanssa.
Onko näkynyt Lapuvalla?
Tinen sanoi:Mistäs nämä DWilliams huhut ovat lähteneet liikkeelle? Juuri sieltä Loimaan taksitolpilta? Olisi kyllä erittäin jännittävä siirto toteutuessaan, mikä on Williamsin motivaatio pelata Lapualla? Latosaaren tanssikeskus?
Fil Tsäksön sanoi:Ai Pyrintö-ikoni DW:n siirtyminen Lapualle ei täytä pommin kriteerejä?? No, kriteerinsä kaikilla. Mulla täyttäisi ehdot vaikka täällä olisi huhuiltukin.
Itse en Nokialle haluaisi, mutta kyllä pelillisesti Lapualle merkittävä vahvistus. Itse en vaan tykkää.
Onko Mikko Koiviston uusi osoite jo selvillä? Tuttu valmentaja Lapualta ainakin löytyisi.Mac sanoi:Noilla hehkutuksilla ollaan mielestäni tasolla Susijengin avainpelaaja
BearBasket sanoi:Entäs jos Drew Gooden tulee jäähdyttelemään korisliikaan ;D ;D : :
jaakko1 sanoi:Nyt nappasi Lapua niin kovan jenkin, että piti pitkästä aikaa kommentoida liigahöntsyjä. Jamal Jones on Zenon tasoinen skoraaja, jos vaan on kunnossa. Tuskin löytyy Korisliigasta kovin montaa pelaajaa, jotka pystyvät tätä kaveria puolustamaan.
Tuskin Lapualla ollaan niin tyhmiä kuin Tampereella, jossa ei hyödynnetty Damonin suomalaisstatusta. Tuohon ympärille maksimimäärä hyvin roolitettuja jenkkejä, niin joukkue menee pitkälle. Sitä paitsi Damonista on paljon hyötyä koutsille, joka ei ainakaan peliaikoinaan todellakaan ollut mikään kentän terävin peluri.RahanKeruuMies sanoi:Haha, ei saanut Tampereelta enää riittävää roolia kun oli vaan niin paska. Nyt Lapualla nautitan kun narsisti kävelee 35 minuuttia itsekseen pallon kansa ja poraa 1 vs 1. Se siinä vaan on ettei se ole enää joukkueen kannalta läheskään yhtä tuottoisaan kun ennen.
JayKay sanoi:Tuskin Lapualla ollaan niin tyhmiä kuin Tampereella, jossa ei hyödynnetty Damonin suomalaisstatusta.