Koripallo.com

Lapuan Kobrat 2024-25

Mitäs veikkaatte kuka tai ketä menee Kobrista vaihtoon maajoukkuetauon aikana?

Itse veikkaan, että Buttrick jää, koska Loimaalla pelasi vihdoinkin hyvin eikä isoja pelaajia ole helppoa löytää tässä vaiheessa. Olisiko Curtis ja Ogden? Luulen, että Ville valmentaa kauden loppuun ja ehkä sen jälkeen siihen tulee muutoksia.
Veikkaan että alexander ja curtis. Butrick pelaamaan 5 paikkaa ja hankkivat 4 paikan pelaajan joka osaa heittää.

Mitäs veikkaatte kuka tai ketä menee Kobrista vaihtoon maajoukkuetauon aikana?

Itse veikkaan, että Buttrick jää, koska Loimaalla pelasi vihdoinkin hyvin eikä isoja pelaajia ole helppoa löytää tässä vaiheessa. Olisiko Curtis ja Ogden? Luulen, että Ville valmentaa kauden loppuun ja ehkä sen jälkeen siihen tulee muutoksia.
Luulenpa, että Turjat on yhtä kuin lapualainen koripallo. Eli valmentaja tai taustajoukot eivät vaihdu. Vaikka heitä paljon parjataan, mielestäni on ihailtavaa, että jaksavat pyörittää liigakorisseuraa pikkupaikkakunnalla. Toinen vaihtoehto varmaan on, että Lapualla ei liigakorista pelata.

Luulenpa, että Turjat on yhtä kuin lapualainen koripallo. Eli valmentaja tai taustajoukot eivät vaihdu. Vaikka heitä paljon parjataan, mielestäni on ihailtavaa, että jaksavat pyörittää liigakorisseuraa pikkupaikkakunnalla. Toinen vaihtoehto varmaan on, että Lapualla ei liigakorista pelata.
Juuri näin Kobrat=Turjat. Kovia jamppoja kun jaksavat kaudesta toiseen kerätä joukkueen ja rahat pyörittämiseen

Jep. Ja vielä kun ollaan pienellä paikkakunnalla taistelemassa sponsorieuroista toisen menestyvän pääsarjajoukkueen kanssa.
Joo helppoa ulkopuolisten huudella menestyksen perään. Pelkästään pääsarjatason joukkueen pyörittäminen pienillä paikkakunnilla kova haaste.

Vetää ihan sanattomaksi.

Pelitilanne korit.
Ogden 1/4 Kaikki yht. 7 pistettä
Curtis 1/4 6 pistettä yht. 6 pistettä
Alexander 3/11 yht. 13 pistettä

Siihen vielä päälle jenkkien menetykset 13 kpl.

buttrick väläytteli mutta menetti pallon myös 5 kertaa.

On kyllä kaikkien aikojen heikoin jenkki nelikko mitä Lapualla on nähty.

Lapualla ei ole jenkkejä vaihdettu vuosiin, pois lukien näitä jotka on ostettu toisiin joukkueisiin.
Nyt näämme tämän se on saletti.

Viimme kaudella vaihettiin kaikki valmentajat sijoilta 9-12 (4 kpl) . Tätä ei tulla tulla Lapualla näkemään.

Jäin miettimään edellisen kierroksen tappiopelien kommentteja Turja vs koskimies
Turja mietti pelaaja / valmentaja vaihtoja eli kuka pannaan pihalle. niin Koskimies tuumas notta nyt pitää valmentajien miettiä mitä tehdään / kuinka muutetaan peliä eli peli suunnitelma laitetaan uusiksi.
Iso rispekti Kauhajoen suuntaan kuinka otetaan vastuu joukkueen onnistumisesta.

Curtis sieltä nyt pitäisi ensimmäisenä saada pihalle.

En tiedä onko Curtis huonoudeltaan heikompi vai laiskempi puolustaja? Eikä hyökkäyspään tekeminen ole niin hyvällä tasolla, jotta voisi surfailla pakkipäässä.

Ogden sentään vähän yrittää, mutta jokin on miehellä hukassa tällä hetkellä. Ehkä antaisin tälle vielä siimaa.

Curtis sieltä nyt pitäisi ensimmäisenä saada pihalle.

En tiedä onko Curtis huonoudeltaan heikompi vai laiskempi puolustaja? Eikä hyökkäyspään tekeminen ole niin hyvällä tasolla, jotta voisi surfailla pakkipäässä.

Ogden sentään vähän yrittää, mutta jokin on miehellä hukassa tällä hetkellä. Ehkä antaisin tälle vielä siimaa.
Oot oikeassa Curtis pihalle heti. Ogden toki yrittää, mutta se ei kuitenkaan riitä jos ajatellaan, että voittoon jenkkinelikon pitäisi tehdä vähintään 55 p ja Ogden on liian epätasainen. Itse laittaisin nämä kaksi pihalle heti ja Aleksanterikin on siinä hilkulla. Hän saa toki hankittua vastustajalle virheitä ja vapareiden ansiosta tekee sen 15 p pelissä.

Onko kenelläkään käryä jatkaako Kobrat perjantaina samalla jenkkinelikolla vai onko vaihdoksia tehty? Joukkue itse varmaan ilmoittaa tästä vasta kun pelin kokoonpano pitää julkaista

Onko kenelläkään käryä jatkaako Kobrat perjantaina samalla jenkkinelikolla vai onko vaihdoksia tehty? Joukkue itse varmaan ilmoittaa tästä vasta kun pelin kokoonpano pitää julkaista
Huhuja on, että haku on päällä, mutta ei ole tärpännyt. Että tällä tietoa mennään perjantaina samalla nipulla, valitettavasti

Kyllä tässä nyt liikaa annetaan putoamistaistelussa kilpailijoille eteen mikäli sama jenkkinelikko jatkaa.

Pitkästä aikaa fiilis, että ei kiinnosta tippakaan lyödä ruutua päälle. Saa nähdä aukeaako kuitenkin lihasmuistista

Pitkästä aikaa fiilis, että ei kiinnosta tippakaan lyödä ruutua päälle. Saa nähdä aukeaako kuitenkin lihasmuistista
Aukeaa lihasmuistista. Toivotaan, että tauko on tehnyt ihmeitä, koko jenkkinelikko on nostanut tasoaan ja peli-ilme kirkastunut.

Ei se Kobrien peli vieläkään mitään hyvää ole, mutta parempaa kuitenkin. Päät ei nyt painu niin herkästi. Nyt vielä odtellaan tuleeko se perinteinen toka puoliskon hyytyminen vai kestääkö kantti

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.