Aivan. Kuulostaa siltä, että agentti yrittää lypsää parempaa sopimusta jostain muualta viimeiseen asti..JoKaFan sanoi:Hassua, jos swingman-jenkin kanssa on soppari tehty jo aikoja sitten ja agentti pyytää panttaamaan sen julkistamista viikkotolkulla...
antsu sanoi:Näillä eväillä Lapuan kannattaa miettiä, lähteäkö sarjaan ollenkaan.
dollarson sanoi:Katsokaas korikobrien kotisivut. Samuel Haanpää Kobriin! Tilanne parani kertaheitolla. Tuohon vielä Skamo niin putoamisvaaraa ei ole. Paljon on toki jenkeistä kiinni. Commonsin korinaluspeli kyllä suuri kysymysmerkki.
Avaus nyt:
Holmes
Huuskonen
Haanpää
Jenkki
Commons
JoKaFan sanoi:
JayKay sanoi:Kyllä se Haanpää-uutinen eilen sivuilla oli.
Mr.Snake sanoi:Ilmeisesti ei julkisteta yhtä sopimusta, vaan useampi. Ketähän sieltä on tulossa...
Kakkostason yliopistojen viime kauden paras skoraaja olisi kyllä mielenkiintoinen kiinnitys nousijajoukkueelta. Samasta koulusta kuin Baxley.Tossun pohja sanoi:Onko Lapualaisille tehnyt aikaisemmin sovitu jenki oharit vai haluttiinko hänenkin sopimus pitää salassa niin kauan, että sadaan keralla julkaistua koko lopullinen kokoonpano. Yleensä seurat pyrkivät tekemään julkaisuja tasaisin välein jotta pysyvät esillä.
Itse veikkaan, että agentti vedättää tämän kolmannen vahvistuksen kanssa. Jos vaikka jostain tulis kovempi tarjous. Minun hullu veikkaukseni on, että kyseessä Sammy Emile.
Tossun pohja sanoi:Minun hullu veikkaukseni on, että kyseessä Sammy Emile.
Jos tämän tyylinen kaveri menee Lapualle Haanpään kera niin hyökäyspäässä olisi hurja määrä heittovoimaa, mutta epäilen et korinalusta ja puolustuspää olisi aivan kuralla.JayKay sanoi:Kakkostason yliopistojen viime kauden paras skoraaja olisi kyllä mielenkiintoinen kiinnitys nousijajoukkueelta. Samasta koulusta kuin Baxley.