Jaaha, meillä on NBA Allstars Suomesta. Semmosta.
Markkanen on tällä hetkellä maailman toiseksi suosituimman lajin top24 kiistattomasti.
Tämä saavutuksen edelle menee vain Jari Litmasen Ballon d'Or 3. sija 1995.
Se hyvä puoli tässä tietysti on, että MIP-titteli on nyt ihan realistisesti otettavissa.
Ihan mielenkiintoinen nippelitieto ja en tiennyt tota. Kilttejä pelaajia kun noin ovat välttäneet tekujen saannit. Tosin Laurille tapahtuu jokin Jekyl & Hyde transformaatio kun donkkaa jonkun naamalle . Itsekkin odotin että Lauri olisi saanut tekun jo aika monta kertaa tällä kaudella, koska aika usein Lauri katsoo sinne päin mihin ei pitäisi donkkiensa jälkeen. Lauri voisi muuten kokeilla samaa Draymond Greeniä vastaan ja kokeilla että tuleeko nyrkkiä.
Itse en unohda koskaan Keke Rosbergia ja punaista marlboroa.Tämä saavutuksen edelle menee vain Jari Litmasen Ballon d'Or 3. sija 1995.
Onpa upea juttu. Oikein mieltä lämmittää. Valinta kun oli vielä Laurille itselleen niin tärkeä asia myös selvästi.
Oma fiilis, että tämä voi vielä entisestään vahvistaa Markkasen peliä. Nyt Lauri voi todeta itselleen "saapuneensa" toden teolla ja on nyt se NBA-tähti (miksi suomimedia on tituleerannut jo viisi vuotta...). Sen sijaan, että se toisi paineita, kaikki tämän kauden kommentit ja haastattelut vievät enemmän suuntaan: "joo, niin oonkin The Äijä, mitäs meinaat tehdä mua vastaan".
Kai Lauri sitten pelaa tosissaan tähdistöpelissä, vai meinaako pilata kuvan rehellisistä ja kovaa työtä tekevistä suomalaisista?
Tältä palstalta muistan, taisi olla viime kaudella, lukeneeni Elias Valtosen olleen paras suomalainen sen hetken koripalloilija. Kovan loikan on Lauri siltäkin osin tehnyt.Ihan hieno saavutus, mutta mehän tiedämme, että Lauri pelannee huonouttaan seuraavan kauden Euroopassa ennen siirtymistä Korisliigaan, kun taso ei vaan riitä.
Pyydän anteeksi, en voinut vastustaa kiusausta.
Itse en unohda koskaan Keke Rosbergia ja punaista marlboroa.
Jotenkin tuntuu hassulta, että koripalloihmiset jatkuvasti vertailevat Markkasta muiden lajien urheilijoihin. Tiedä sitä kuinka yleistä se on eri lajien kuplissa. Onnea Laurille saavutuksesta ja eikun kohti seuraavaa rajapyykkiä eli NBA mestaruutta tai mikä ikinä se sitten onkaan. Vain taivas on rajana!